Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag gör det här säkert själv utan att jag tänker på det men helt seriöst, ni vet när man sitter och äter, så är det alltid nån jävel som sitter och smackar hela tiden.

Inte vanligt Nommande som vem somhelst gör...... Utan det låter verkligen *smack.... smack.... smack* när personen i fråga tuggar.

Likadant, personer som gör det här irriterande jävla "Ahhh" Ljudet efter att ha druckit nånting... Får helt seriöst lust att mörda när det händer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TV-program som visar plastikkirurgi! rant_1061665_1.gifrant_1061665_1.gifrant_1061665_1.gifrant_1061665_1.gifrant_1061665_1.gif

Det har hänt både två, tre och fyra gånger att jag har zappat förbi bilder på någon som får sitt ansikte uppsågat. Det är så jävla onice! :)

Håller också med, speciellt om man sitter och äter och letar efter ett program att se och så vips dyker det upp, usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man försöker hoppa fram i ett klipp på YouTube, och det laddar en sekund eller två för att sedan hoppa tillbaka till början och måste streamas om. Sjukt irriterande, händer dock bara ibland. :rolleyes:

Det är illa när man försöker hoppa till ett exakt ställe men de går inte, man hamnar alltid några sekunder fel :(

Redigerad av Nik.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det nya (eller gamla kanske) materialet i iPodhörlurarnas sladd. Oanvändbart styv i normal temperatur, kyla ska vi inte prata om...

Var det något halvtaffligt försök till att använda miljövänligare material, för det är väl inte så på de nyare?

iPodhörlurar överlag är usla. Kasst ljud, och de går alltid sönder efter ett par månader. Tvi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lånar dem tillfälligt eftersom att jag redan har tagit sönder två iPhonelurar (knappen på sladden är fan ett måste), och att jag inte har råd med ett par Shure än.

Inte Koss, jag har slängt både Koss The Plug och Porta Pro åt helvete.

+ att iPhone 2G har försänkt plugg, så man måste ha adapterkabel om man ska använda lurar som inte är anpassade.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att de tog bort originalmusiken från nya Robinson och ersatte den med någon cheesy mainstream skitlåt som inte alls är lika karaktäristisk som originalet. Det var ju musiken som satte stämningen i gamla Robinson :confused:

Håller med dig till 100%!

Jag vill klaga på att det inte finns någon bra arcade stick till xbox 360 för ett bra pris xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att de tog bort originalmusiken från nya Robinson och ersatte den med någon cheesy mainstream skitlåt som inte alls är lika karaktäristisk som originalet. Det var ju musiken som satte stämningen i gamla Robinson :confused:

Dead By April lulz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor