L_Voll Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Blue balls. Ja, de påminner om att man har misslyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Blue balls. Wait..WHAT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Wait..WHAT?! http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 En stor hög med bajs till Sjöberg som dömde matchen mellan Frölunda och Luleå. Där har ni en domare som inte kan reglerna! Jag hoppas verkligen Luleå klagar hos de högre makterna.. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 En fet känga till idioterna som komenterat på aftonbladet och säger att Frölunda mutat domarna. JAg blir så sjukt trött på sådana idioter. Visst, det var fel, det såg jag med. Fel händer över allt. Senast dömde ju domaren bort två solklara mål för Frölunda. Sitta och klaga över skit är så jävla onödigt. Om man bara skiter i det blir det ju rättvist sen ändå. Ibland har man tur med domarbeslut och ibland otur. Dock tror jag Frölunda skulle vunnit i vilket fall då de var öerhört heta idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill klaga på Windows -fucking- update. Eller ja, inte på att den uppdaterar, utan det faktum att den startar om datorn utan att fråga. Det kommer bara upp en ruta som säger att datorn kommer startas om inom X antal sekunder. Om man inte sitter vid datorn och klickar på rutan så startar den helt enkelt bara om datorn. Även om man sitter vid datorn och klickar så innebär det bara att tiden förlängs, det verkar inte finnas något alternativ för att starta om datorn manuellt. Det är alltså sjukt irriterande när man har någonting igång på datorn under natten, och så har datorn startats om 10 minuter efter att man gått ifrån den och så är en natts tid helt bortslösad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 När det låter "Bappärebappärebäpp" i högtalarna när man har mobilen i närheten, men ingenting händer. Falskt alarm. Då blir man fan arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Jag vill klaga på Windows -fucking- update. Eller ja, inte på att den uppdaterar, utan det faktum att den startar om datorn utan att fråga. Det kommer bara upp en ruta som säger att datorn kommer startas om inom X antal sekunder. Om man inte sitter vid datorn och klickar på rutan så startar den helt enkelt bara om datorn. Även om man sitter vid datorn och klickar så innebär det bara att tiden förlängs, det verkar inte finnas något alternativ för att starta om datorn manuellt. Det är alltså sjukt irriterande när man har någonting igång på datorn under natten, och så har datorn startats om 10 minuter efter att man gått ifrån den och så är en natts tid helt bortslösad. Usch, fy farao. Vad med om det där under natten till gårdagen. Defragmenterade, diskrensade, virussökte och drog hem lite grejer under natten och på morgonen vaknar och märker att datorn har startat om sig och när jag loggade in stod det att Windows hade dragit hem en uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 När det låter "Bappärebappärebäpp" i högtalarna när man har mobilen i närheten, men ingenting händer. Falskt alarm. Då blir man fan arg. Haha, håller med! Så drygt när man hör ljudet, och så sträcker man sig efter mobilen och väntar på smset/samtalet och så är det bara tyst. :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Feta, osnygga tanter mellan 40-60 år som sitter på bussen/t-banan och stirrar på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Jag vill klaga på Windows -fucking- update. Eller ja, inte på att den uppdaterar, utan det faktum att den startar om datorn utan att fråga. Det kommer bara upp en ruta som säger att datorn kommer startas om inom X antal sekunder. Om man inte sitter vid datorn och klickar på rutan så startar den helt enkelt bara om datorn. Även om man sitter vid datorn och klickar så innebär det bara att tiden förlängs, det verkar inte finnas något alternativ för att starta om datorn manuellt. Det är alltså sjukt irriterande när man har någonting igång på datorn under natten, och så har datorn startats om 10 minuter efter att man gått ifrån den och så är en natts tid helt bortslösad. Drygt när man uppar en torrent och ska seeda över natten. När det låter "Bappärebappärebäpp" i högtalarna när man har mobilen i närheten, men ingenting händer. Falskt alarm. Då blir man fan arg. Håller med. Besvikelsen är total. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 När pantautomaten på ICA är full. Den tjuter som ett jävla tjeckiskt bankvalvsalarm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 När bussen är halv tom(4 pers därinne ~) men även om det finns 20-tals platser lediga så ska dem som kommer in sätta sig vid just mig. Har iofs bara hänt 3 gånger och alla gånger har det varit killar. Äh jag borde inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 När bussen är halv tom(4 pers därinne ~) men även om det finns 20-tals platser lediga så ska dem som kommer in sätta sig vid just mig. Har iofs bara hänt 3 gånger och alla gånger har det varit killar. Äh jag borde inte klaga. Ohhh.... Jag vill även tillägga att jag fullständigt hatar personer som verkligen stressar sig före en i busskön (även om bussen är tom) för att fort som fan rusa in i bussfan, skynda sig att betala/dra kort för att sedan slänga sig på en tom plats vart som helst i bussen! HATAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Killen som alltid försöker skämta efter varje program i sexan. Gosh vad han skämmer ut sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Haha låter som att han är ensam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Cockblockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Cockblockers. Styrde inte du till dig en flickvän nyligen?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Styrde inte du till dig en flickvän nyligen?^^ Det är fortfarande lite cockblock när en polare bankar på dörren och skriker att vi ska hålla käften, flickvän eller inte. Redigerad 18 mars, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Det är fortfarande cockblock när en polare bankar på dörren och skriker att vi ska hålla käften, flickvän eller inte. Ah, tänkte mer att han kom med sin cock, slog bort din och drog vidare med det han blockat för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts