Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Tossie bröt handleden när han var ute och lekte coolboy på en sådan i somras. Han har inte jobbat sen dess :cry:

...

.

.

.

. . . . . . . . .

.

. . . . .

. . .

. .

Och jag är lite smått jävla sur på tandläkare som tror att jag har stor jävla tandskräck och att jag är ny för allting. Jag menar, om jag nu har tandställning, tror dom då att det är nytt för mig att det kommer dra lite i tänderna? :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag är lite smått jävla sur på tandläkare som tror att jag har stor jävla tandskräck och att jag är ny för allting. Jag menar, om jag nu har tandställning, tror dom då att det är nytt för mig att det kommer dra lite i tänderna? :/

+1

Minns tiden då jag hade tandställning, real pain!

"jaha, det börjar se bra ut, vi ska spänna upp den lite till så att tänderna blir ordentliga nu, det här kommer att kännas lite"

"*suck* Jag vet!!!!!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar inte själva mellanläget mellan vinter och vår: slaskigt och lerigt och ändå kallt så man inte kan lätta på paltorna och fortfarande ganska mörkt ute, så för min del hellre snö än en lång period av det! Tycker förresten det har varit ovanligt mycket snö denna vinter, även om det säkert är normalt då det varit så lite ett par år i rad. :mf_doof:

Men jag håller med om att våren kommer bli väldigt skön när den väl kommer.

Tycker det har varit en relativt vanlig vinter för en gångs skull. Snön hade dock gärna fått komma tidigare.

---

T: Broreparationer som gör att man måste gå runt halva jävla stan för att hitta hem. ><

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förbannade jävla idiot som är narrator till Everest: På liv och död som går på Discovery Channel.

Jag stör mig något otroligt på att han uttalar alla de, det och dem på exakt samma sätt vilket = .

"Dä måste gå flera meter innan dä kan vila och släppa ner dä tunga paketet"

Eller liknande. FAN VA JAG HATAR!

Edit: Ett till ord han uttalar förbannat störande! "Därmääd"

GAAAH!

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag må vara hjärntvättat av AntiIpred men, vad i helvete är det med Frankrike och Sverige? Frankrike kommer införa en sk Whitelist där man bara kan surfa in på grejer på whitelisten. Sverige inför rätt till folk (läs: Pengakåta jävla mediabolag) att leka polis och skicka kravbrev. Vafan är det här få jävla skit? Jävla fascismstil förihelvete. Lillebror ska alltid vara bäst! RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor