Maxz Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Science fiction, tv-serien 7th Heaven, folk som inte kan städa (då menar jag såna som har 2 månader gammal mjölk i kylen och pizzakartonger över allt.) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 (redigerad) Reason for edit: Läste jävligt fel Redigerad 1 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Människor som frågar "Vad gjorde du?" när man kommer tillbaka till msn efter att ha brb:at. Alltså, är de ens intresserade av svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Människor som frågar "Vad gjorde du?" när man kommer tillbaka till msn efter att ha brb:at. Alltså, är de ens intresserade av svaret? Klart det kan vara intressant, men oftast handlar det väl om att ett toalettbesök eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Klart det kan vara intressant, men oftast handlar det väl om att ett toalettbesök eller dylikt. Eller hur, och därför blir ju alltid en gentleman som jag tvungen att ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 ungar som spelar tf2 med mic. nu menar jag dom som är under 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Varje frukostälskares värsta mardröm; när ens föräldrar hällt över bottenskrapet från det gamla paketet Kellogs Special K i det nyöppnade. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Varje frukostälskares värsta mardröm; när ens föräldrar hällt över bottenskrapet från det gamla paketet Kellogs Special K i det nyöppnade. Åk fy fan! Det är bara krossat pulver kvar, blir så jävla lack! Special K ska dock in i hyllningstråden nästan, den "nya" med choklad och jordgubb i är gudomlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Varje frukostälskares värsta mardröm; när ens föräldrar hällt över bottenskrapet från det gamla paketet Kellogs Special K i det nyöppnade. Varför gör folk det? Är väl bara slänga det lilla som är kvar i botten, ändå ingen som vill ha bottenskrapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Varför gör folk det? Är väl bara slänga det lilla som är kvar i botten, ändå ingen som vill ha bottenskrapet. "Här slängs inget!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 ungar som spelar tf2 med mic. nu menar jag dom som är under 10. Big mean fucking word. Speciellt när dom börjar skrika på en med såndär riktigt gäll, irriterande röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 ungar som spelar tf2 med mic. nu menar jag dom som är under 10. Gillade du inte han som var 7 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 30% skatt på 3000:- .. jävla stat. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) 30% skatt på 3000:- .. jävla stat. Tjänar du inte mer än 17100 i år så får du tillbaka det där nästa år. Redigerad 2 mars, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 30% skatt på 3000:- .. jävla stat. Orka betala skatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Tjänar du inte mer än 17100 i år så får du tillbaka det där nästa år. Men det är ju nästa år. Jag behöver pengar nuuuhuuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Okej, en självklar: Surkärringar som ska gå och klaga i lägenheten intill på grund av minsta störande ljud. Okej att man blir störd och irriterad ibland, men det verkar finnas mängder av griniga kärringar som inte gör annat än att leta saker att störa sig på. Har man ett pisstråkigt liv behöver man inte vara helt anti mot att andra faktiskt gör något de tycker är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Snö! Det får räcka med vinter nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Snö! Det får räcka med vinter nu. Jag gillar inte själva mellanläget mellan vinter och vår: slaskigt och lerigt och ändå kallt så man inte kan lätta på paltorna och fortfarande ganska mörkt ute, så för min del hellre snö än en lång period av det! Tycker förresten det har varit ovanligt mycket snö denna vinter, även om det säkert är normalt då det varit så lite ett par år i rad. Men jag håller med om att våren kommer bli väldigt skön när den väl kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag vill Klaga på Karatemoffa och Navve som har fått mig att fastna för Loaded Dervish, kan inte släppa den ur tankarna nu. Jag har ju inte råd att lägga 4000 på en planka med hjul på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts