Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Hatar när man är ute och kör och kommer till ett övergångsställe där någon står och väntar på att gå över, så stannar man så står dom bara o glor, åh vad det stör mig. Varför inte bara gå över när dom ser jag står still, yez.

Samma ibland så vänder dom bort huvudet när dom ser att man saktar ner, sen tittar dom och visar typ, kör vidare. Har hänt mig ett par gånger..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaargh!!! Jag klev in på gymmet, glad i hågen, och det första jag möttes av var en tjejrumpa (den trevliga sorten) i ett par sådana där tajta joggingbyxor. (Hon stod framåtböjd och knöt skorna).

"Whooa :wub: " hann jag tänka innan kvinnan i fråga reste sig upp från skoknytningen och.... .... ... .... HON VAR GRÅHÅRIG! :wub:

Och som salt i såret så hörde jag sedan när hon sade sitt personnummer till tjejen i kassan. "6003..."(sedan svartnade det för ögonen och jag minns inte mer).

...rant_1061665_1.gif

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaaargh!!! Jag klev in på gymmet, glad i hågen, och det första jag möttes av var en tjejrumpa (den trevliga sorten) i ett par sådana där tajta joggingbyxor. (Hon stod framåtböjd och knöt skorna).

"Whooa :wub: " hann jag tänka innan kvinnan i fråga reste sig upp från skoknytningen och.... .... ... .... HON VAR GRÅHÅRIG! :wub:

Och som salt i såret så hörde jag sedan när hon sade sitt personnummer till tjejen i kassan. "6003..."(sedan svartnade det för ögonen och jag minns inte mer).

...rant_1061665_1.gif

Hahahah :wub:

Jag är lite besvärad av att det springer runt 16åringar på gymmet med skittajta kroppar. Känner mig som en gammal snuskgubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som inte kan dansa på klubb eller inte är vana vid det och därför härmar varenda rörelse JAG gör. VARFÖR? :wub:

Det beror på att dans är en så bisarr och bortkommen situation för många, hela företeelsen känns helt enkelt inte normal. Personligen känner jag mig oftast bara dum och vilse de extremt få gånger jag väljer att äntra dansgolvet och det beror troligtvis på att jag aldrig har fattat grejen med det hela. Stå och röra sig till musik? Jaha? Det skulle dock aldrig falla mig in att börja härma nån annan. Haha. xD

---

Ang gym. I mina gamla hemtrakter fanns ett gym med separata herr-o-dam-avdelningar samt en allmän avdelning. That's the way to do it. :yes:

---

Klagomål: Rakvatten som bränner som 400 kg napalm i kindskinnet. Det är sannerligen ett av vardagens mandomsprov.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte riktigt vad du menar, det är så jag ser det.

Ditt inlägg kändes bara väldigt PK och klyschigt. Inget fel med den egentligen, men på det sättet som du formulerade den har alla formulerat den i decenier. Plus att jag anar en viss naivhet. Varför tror du ett sådant program produceras överhuvudtaget om krig och död är så hemskt? För att jäklas med alla fredsälskande hippies eller för att människor attraheras till våld och konflikt? Varför hänger du på ett GTA- forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt inlägg kändes bara väldigt PK och klyschigt. Inget fel med den egentligen, men på det sättet som du formulerade den har alla formulerat den i decenier. Plus att jag anar en viss naivhet. Varför tror du ett sådant program produceras överhuvudtaget om krig och död är så hemskt? För att jäklas med alla fredsälskande hippies eller för att människor attraheras till våld och konflikt? Varför hänger du på ett GTA- forum?

Det är väl skitsamma om mitt inlägg är PK, klyshigt och naivt, jag är fullt medveten om att det inte är några banbrytande tankegångar, klagomuren är till för att skriva av sig om sådant man tycker illa om, det var inte min mening att skapa någon debatt om ett ämne så omfattande att det kommer ta för mycket tid att skapa sig en ordentlig åsikt, a great timesaver to post it här och så slipper man gå och grubbla!

Vad är din åsikt om programmet??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla jävla tjejer med sånt jävla dåligt förtroende. Även om dom ser bra ut, och är smala så klagar dom jämt på hur fula och tjocka dom är! HATA!!

Det handlar ju oftast inte om dåligt självförtroende utan om att de vill få höra hur snygga dom är.

Det är ju o andra sidan mer störande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor