Plaisir Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Future Weapons på Discovery Channel, blir grymt äcklad när jag tittar på det programmet. Det är verkligen helt sjukt. +1 Ett tydligt tecken på att soldater blir smått hjärntvättade att tycka om det de sysslar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 +1 Ett tydligt tecken på att soldater blir smått hjärntvättade att tycka om det de sysslar med. Vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 (redigerad) Vad handlar det om? Vapenutveckling och hur framtida krig kommer att se ut, de visar nya vapentekniker som orsakar större och mer specifik skada, kulsprutor som skjuter dubbelt så snabbt och dubbelt så mycket, snipergevär som kan skjuta och träffa från två kilometers avstånd och klusterbomber som bara träffar "mjuka föremål". Det äckligaste är att alla i programmet refererar till förbättring av "målets syfte", helt vanliga unga militäringengörer utan någon egen krigserfarenhet, har de aldrig någonsin föreställt sig hur de själva skulle kännas att träffas av vapnet? Programmet tar aldrig upp några smärtskalor, det minsta man kan göra är ju att se till att soldaten dör direkt. Programmet ger starka vibbar av att U.S.A rustar för krig och programledaren får man lust att spy på... ... att hålla upp en kaliber .mol ger honom en enorm erektion och det finns verkligen inget bättre sätt att dämpa hans manlighetskomplex genom att i eld och lågor föreläsa om hur jävla mycket död, smärta och sorg han kan orsaka med ett knapptryck. Redigerad 23 februari, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vapenutveckling och hur framtida krig kommer att se ut, de visar nya vapentekniker som orsakar större och mer specifik skada, kulsprutor som skjuter dubbelt så snabbt och dubbelt så mycket, snipergevär som kan skjuta och träffa från två kilometers avstånd och klusterbomber som bara träffar "mjuka föremål". Det äckligaste är att alla i programmet refererar till förbättring av "målets syfte", helt vanliga unga militäringengörer utan någon egen krigserfarenhet, har de aldrig någonsin föreställt sig hur de själva skulle kännas att träffas av vapnet? Programmet tar aldrig upp några smärtskalor, det minsta man kan göra är ju att se till att soldaten dör direkt. Programmet ger starka vibbar av att U.S.A rustar för krig och programledaren får man lust att spy på... ... att hålla upp en kaliber .mol ger honom en enorm erektion och det finns verkligen inget bättre sätt att dämpa hans manlighetskomplex genom att i eld och lågor föreläsa om hur jävla mycket död, smärta och sorg han kan orsaka med ett knapptryck. Öppen och modern i tänket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Internet och mig själv vill jag klaga på. Jag har skola imorgon men ändå så sitter jag och slö surfar på diverse siter när jag egentligen är jättetrött och bara vill sova men ändå så sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Programmet tar aldrig upp några smärtskalor, det minsta man kan göra är ju att se till att soldaten dör direkt. Soldaten är en större belastning som skadad än som död. Det är därför man använder helmantlade kulor, de går igenom och skadar kroppen istället för att splittras och döda en. Det är vad jag har hört iallafall. Men ja, krig är inte speciellt humant, eller vad man ska säga. Jag håller med dig i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Soldaten är en större belastning som skadad än som död. Det är därför man använder helmantlade kulor, de går igenom och skadar kroppen istället för att splittras och döda en. Det är vad jag har hört iallafall. Absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vapenutveckling och hur framtida krig kommer att se ut, de visar nya vapentekniker som orsakar större och mer specifik skada, kulsprutor som skjuter dubbelt så snabbt och dubbelt så mycket, snipergevär som kan skjuta och träffa från två kilometers avstånd och klusterbomber som bara träffar "mjuka föremål". Det äckligaste är att alla i programmet refererar till förbättring av "målets syfte", helt vanliga unga militäringengörer utan någon egen krigserfarenhet, har de aldrig någonsin föreställt sig hur de själva skulle kännas att träffas av vapnet? Programmet tar aldrig upp några smärtskalor, det minsta man kan göra är ju att se till att soldaten dör direkt. Programmet ger starka vibbar av att U.S.A rustar för krig och programledaren får man lust att spy på... ... att hålla upp en kaliber .mol ger honom en enorm erektion och det finns verkligen inget bättre sätt att dämpa hans manlighetskomplex genom att i eld och lågor föreläsa om hur jävla mycket död, smärta och sorg han kan orsaka med ett knapptryck. Kunde inte förklarat det bättre själv. Man vill verkligen spy på programledaren och hans enorma glädje över hur stor skada alla vapen åsamkar. USCH! Öppen och modern i tänket? Woot?! Soldaten är en större belastning som skadad än som död. Det är därför man använder helmantlade kulor, de går igenom och skadar kroppen istället för att splittras och döda en. Det är vad jag har hört iallafall. Om det nu verkligen är därför så är det ju bara sjukt. Men det skulle ju inte förvåna mig om det faktiskt var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Men ja, krig är inte speciellt humant, eller vad man ska säga. Jag håller med dig i vilket fall. Med tanke på hur mycket vi krigar så kan man ju börja undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hansen Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Men ja, krig är inte speciellt humant, eller vad man ska säga. Jag håller med dig i vilket fall. Människan har ju krigat ända sen stenåldern (dom slogs väl dom med ) men jag förstår om du anser att det inte är det i dagens samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Jag vill klaga på att man ALDRIG NÅGONSIN har en krona på sig när kassörskan frågar efter det för att slippa ge tillbaka ojämna pengar. Satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Jag vill klaga på att man ALDRIG NÅGONSIN har en krona på sig när kassörskan frågar efter det för att slippa ge tillbaka ojämna pengar. Satan! Och att det är just de gånger som de faktiskt frågar som man inte har det. Annars slänger man jämt fram själv per automatik och då fattar de ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) +1 Ett tydligt tecken på att soldater blir smått hjärntvättade att tycka om det de sysslar med. Äsch. De där skitprogrammen är till för att underhålla vapenkåta sydstats-hillbillies. Woot?! Öppet och modernt tänk - eufemism. synonym: överdriven politisk korrekthet. Redigerad 24 februari, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Folk som inte kan dansa på klubb eller inte är vana vid det och därför härmar varenda rörelse JAG gör. VARFÖR? Redigerad 24 februari, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Folk som inte kan dansa på klubb eller inte är vana vid det och därför härmar varenda rörelse JAG gör. VARFÖR? För att du kanske är duktig på att dansa. Redigerad 24 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) För att du kanske är duktig på det. Nejmen, jag kan inte heller dansa (mer än att jag dansade seriöst i 5 år ) men på klubb så spelar det ju ingen roll, man bara rör sig med musiken och har kul. Om jag sträcker upp händerna och sjunger med i låten betyder det inte att det är så "man ska göra" vilket dom verkar tro. Redigerad 24 februari, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Nejmen, jag kan inte heller dansa (mer än att jag dansade seriöst i 5 år ) men på klubb så spelar det ju ingen roll, man bara rör sig med musiken och har kul. Om jag sträcker upp händerna och sjunger med i låten betyder det inte att det är så "man ska göra" vilket dom verkar tro. Oj, det var inte så kul. Händer det alltid bara dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Oj, det var inte så kul. Händer det alltid bara dig? Ja, fast det är nästan enbart mina manliga bekanta som gör sånt. Tjejerna gör sin grej men killar är ofta så sjukt osäkra när det kommer till något annat än backdancing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Gillar inte att alla dator ska bli så tröga efter ca 1 vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Folk som inte kan dansa på klubb eller inte är vana vid det och därför härmar varenda rörelse JAG gör. VARFÖR? Stör du dig på det? Jag blir mer obekväm och tycker synd om personen. Både för att den är så osäker och för att den härmar just mig, taskigt omdöme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts