Kebab Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 bussförare som ryter åt en. blev tillochmed tårögdd. Hade du ingen reflex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Hade du ingen reflex? Han satt med fötterna på ett annat säte. Tvi vale! ------------ Taxiförare som tar överpris som farao och är förbannat sega kan dra åt pipsvängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Hade du ingen reflex? Jag hade inget att åka på och han vägrade låta mig följa med typ 4 stationer. !! Och nu kommar jag nog få IG varning på Gymnastik bara för de..... SUUUUUCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Jag hade inget att åka på och han vägrade låta mig följa med typ 4 stationer. !! Och nu kommar jag nog få IG varning på Gymnastik bara för de..... SUUUUUCK Va, lät han dig inte åka gratis? Vilket skitföretag vill ha BETALT för att erbjuda en tjänst? Pff, galna värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Folk som referar till mig eller andra som "mannen", "man" eller "brorsan" borde få en gevärskula genom pannbenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Folk som går runt i äckliga jävla jogginskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Folk som referar till mig eller andra som "mannen", "man" eller "brorsan" borde få en gevärskula genom pannbenet. Heh, en typisk sådan där sak som man började med för att flumma, men som sedan hängde (hänger) kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Heh, en typisk sådan där sak som man började med för att flumma, men som sedan hängde (hänger) kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 MIN FÖRBANNADE DATOR SOM SKA SKITA SIG I ALLT JAG GÖR!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 - Idiotjävlar som går i cykelbanan och idioter som går i mitten av vägen så man måste tränga sig igenom på sidorna. - Att bibliotek tar avgift på påsar när de är skattefinansierade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Folk som inte kan titta på film utan att ha 5 miljarder dB volym igång. Som t.ex. mina grannar som insisterar på att ha volym så min hylla skakar. Och den är ändå stadig som en robust kvinna - typ Anna Book. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Folk som inte kan titta på film utan att ha 5 miljarder dB volym igång. Som t.ex. mina grannar som insisterar på att ha volym så min hylla skakar. Och den är ändå stadig som en robust kvinna - typ Anna Book. Jag är nog en sådan granne. Men jag brukar sänka vid åttatiden för grannsämjans skull. Ljud gör så mycket för filmupplevelsen, därför gillar jag att brassa på lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Jag är nog en sådan granne. Men jag brukar sänka vid åttatiden för grannsämjans skull. Ljud gör så mycket för filmupplevelsen, därför gillar jag att brassa på lite. Headset!!!!!!!1111oneone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hansen Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Att jag inte har några nerver för något och kort stubin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 - Idiotjävlar som går i cykelbanan och idioter som går i mitten av vägen så man måste tränga sig igenom på sidorna. När du är inne på det spåret måste jag säga att jag HATAR hemmamammor som är ute och går i gäng med sin äckliga barnvagnar. 4 stycken som går på bredd ut i cykelbanan och vägrar flytta på sig lite så man nästan får gå ut i gatan för att gå förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Headset!!!!!!!1111oneone Headset blir långt ifrån samma sak, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Headset!!!!!!!1111oneone Jag kör hellre med surround! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Folk som går runt i äckliga jävla jogginskor. Och om man är ute och joggar? Folk som inte kan titta på film utan att ha 5 miljarder dB volym igång. Som t.ex. mina grannar som insisterar på att ha volym så min hylla skakar. Och den är ändå stadig som en robust kvinna - typ Anna Book. Jotack, det där känner jag igen från min gamla lägenhet. Ett tips är att låta dem smaka samma medicin; kolla t.ex. på explosiva krigsfilmer en tidig söndagsmorgon så brukar de få "the message". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Och om man är ute och joggar? Självklart, men det finns fan påtok för många som använder dem som vanliga skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Future Weapons på Discovery Channel, blir grymt äcklad när jag tittar på det programmet. Det är verkligen helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts