Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Folk som inte kan titta på film utan att ha 5 miljarder dB volym igång. Som t.ex. mina grannar som insisterar på att ha volym så min hylla skakar. Och den är ändå stadig som en robust kvinna - typ Anna Book.

Jag är nog en sådan granne. :lol: Men jag brukar sänka vid åttatiden för grannsämjans skull. Ljud gör så mycket för filmupplevelsen, därför gillar jag att brassa på lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Idiotjävlar som går i cykelbanan och idioter som går i mitten av vägen så man måste tränga sig igenom på sidorna.

rant_835417_0.gif

När du är inne på det spåret måste jag säga att jag HATAR hemmamammor som är ute och går i gäng med sin äckliga barnvagnar. 4 stycken som går på bredd ut i cykelbanan och vägrar flytta på sig lite så man nästan får gå ut i gatan för att gå förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som går runt i äckliga jävla jogginskor.

shoes1_1088570_0.gif

Och om man är ute och joggar?

Folk som inte kan titta på film utan att ha 5 miljarder dB volym igång. Som t.ex. mina grannar som insisterar på att ha volym så min hylla skakar. Och den är ändå stadig som en robust kvinna - typ Anna Book.

Jotack, det där känner jag igen från min gamla lägenhet. Ett tips är att låta dem smaka samma medicin; kolla t.ex. på explosiva krigsfilmer en tidig söndagsmorgon så brukar de få "the message".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor