FerkurZ Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Jag ska erkänna att jag uttalar det "pangkaka". Men jag skyller på att jag är östgöte. Hahhaha jag hatar folk som tror de är bra på att spela kort, sen krossar man dem. Eller jag hatar dem inte, jag får ju deras pengar, men de är dryga. NY SIDA! Redigerad 21 december, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 NY SIDA! Bitch, die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Hahhaha jag hatar folk som tror de är bra på att spela kort, sen krossar man dem. Eller jag hatar dem inte, jag får ju deras pengar, men de är dryga. För att damma av ett ordstäv, i Garamond dessutom - Högmod går före fall! Redigerad 21 december, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag ska erkänna att jag uttalar det "pangkaka". Men jag skyller på att jag är östgöte. Samma här. Lättare att säga pangkaka än pannkaka. Speaking 'bout that. Vore gott med pangkaka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Folk som mitt i ett inlägg skriver något på engelska för att sedan gå tillbaka till svenska. Exempel Speaking 'bout that. Vore gott med pangkaka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Folk som mitt i ett inlägg skriver något på engelska för att sedan gå tillbaka till svenska. Exempel You're right, det är ju ganska irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Att man måste göra ett geografiprov kl 10:00 på en måndag på ett jullov för att man var sjuk två veckor tidigare när provet egentligen skulle göras... Jag kunde väl fått göra det på lektionen i torsdags? Men nej nej, den skulle jag bestämt vara med på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 You're right, det är ju ganska irriterande! Laugh out loud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 så jävla trött på personer som inte förstår att man redan har en partner. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Folk som vill gå upp i vikt men säger "jag äter hur mycket som helst men jag går inte upp". Sluta ljug för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Folk som vill gå upp i vikt men säger "jag äter hur mycket som helst men jag går inte upp". Sluta ljug för dig själv Det kan vara som så att man äter väldigt mycket, men utan träning så är det näst intill värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Folk som vill gå upp i vikt men säger "jag äter hur mycket som helst men jag går inte upp". Sluta ljug för dig själv ahoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Det kan vara som så att man äter väldigt mycket, men utan träning så är det näst intill värdelöst. Dilemmat är ju att dem tror att de får i sig mycket kalorier, men så är inte fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag äter chips, potatis, pasta, godis, pizza kebabtallrik dricker läsk, öl osv. några gånger i veckan. Och jag har legat på samma vikt i typ 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 THIS: [youtube-old]bmsYtw7z0Sk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 THIS: Ouch. Jag vill se då den sprängs med furr(lol)verkerier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag äter chips, potatis, pasta, godis, pizza kebabtallrik dricker läsk, öl osv. några gånger i veckan. Och jag har legat på samma vikt i typ 1 år. Du försöker väl inte gå upp i vikt? Det var människor som vill gå upp men "inte kan" som jag syftade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Jag vill klaga lite på Mamiya. Inte egentligen, men jag är tjurig för att spegeln låste sig när jag behöver ta kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Ouch. Jag vill se då den sprängs med furr(lol)verkerier! Fniss^^ Nya ljud! woot [youtube-old]nTuoLpdbC20[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Du försöker väl inte gå upp i vikt? Det var människor som vill gå upp men "inte kan" som jag syftade på. Aha, oj missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts