Bebben Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Tillverkare som vill göra "nyttigt" godis, chips, läsk o.s.v. Jag menar, låt godiset göra sin grej och låt sallad göra sin. Finns inget vettigt skäl till att man ska göra sådana saker nyttiga, godis är fortfarande godis, hur man än vänder och vrider på det. Vill man vara nyttig ska man väl helst hålla sig borta från godis, och motionera. Det blir oftast bara skit av de "nyttiga" grejerna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Ändån istället för ändå. Jag fattar bara inte. Ändån? Har jag inte hört en enda gång under min levnadstid. Edit: och då har jag ändån levt i 17 år. Redigerad 20 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Ändån? Har jag inte hört en enda gång under min levnadstid. Edit: och då har jag ändån levt i 17 år. Haha Skämt åsido - har själv aldrig hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Tror det är ett skånskt påhitt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...te=%2B%E4nd%E5n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Ändån? Har jag inte hört en enda gång under min levnadstid. Edit: och då har jag ändån levt i 17 år. Åh, jag har hört det så många gånger. Jag trodde att det var vanligt, men det kanske bara är här på Gotland som folk säger så. En sak till jag stör mig på; blöta strumpor. Varje gång jag går i regn blir min högra strumpa dyngsur medan min vänstra fortfarande är torr. Jag måste ha nya skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Hatar att youtube jämt ska blockera mina videos för att jag har en copyrighted låt. Får antingen ta bort all ljud eller ersätta dem med några kassa låtar som man får ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Tillverkare som vill göra "nyttigt" godis, chips, läsk o.s.v. Jag menar, låt godiset göra sin grej och låt sallad göra sin. Finns inget vettigt skäl till att man ska göra sådana saker nyttiga, godis är fortfarande godis, hur man än vänder och vrider på det. Vill man vara nyttig ska man väl helst hålla sig borta från godis, och motionera. Det blir oftast bara skit av de "nyttiga" grejerna ändå. Mmm, håller med om godis och chips. Om man ändå ska äta det kan man lika gärna äta the real deal. Läsk håller jag dock inte med om. --- När folks inlägg endast består av en quote. Ex: Hahaha! Jävla fittluder, dra åt helvete! Redigerad 21 december, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 När folks inlägg endast består av en quote. Ex:Åh! +1- och "second that"-inlägg också. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Åh! +1- och "second that"-inlägg också. +1 +1 Kunde inte motstå OT: Hatar våra busschafförer och gamla tanter här i stan. Chafförerna vet inte när det ska öppa dörrarna och de flesta är allmänt spydiga och orkar inte vänta 10-20 sek på att någon ska få åka med! Det är skitofta de bara kör förbi busshållsplatsen utan att stanna fast någon tryckt på stoppknappen! Hatar även tanterna som åker buss, de trycker aldrig på stoppknappen med förväntar sig att bussen ska stanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Folk som har full inbox, de få gånger man faktiskt tänkt PM'a. ...känn piken Kebab. Redigerad 21 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Folk som har full inbox, de få gånger man faktiskt tänkt PM'a. ...känn piken Kebab. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=43693&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag vill klaga på folk som säger...: OMG, Ny Siiiddaaa XD! ...när de råkar bli den första som postar på en sida i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag vill klaga på folk som säger...: ...när de råkar bli den första som postar på en sida i en tråd. Det är bara Alle som gör det nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=43693&hl= Oj, så mycket onödiga pm jag hade, upptäckte jag nu. Rensade precis bort 50 stycken. Ursäkta för en onödig tråd.. Det är bara Alle som gör det nu för tiden. ergo.. ner med alle! Ligger något i det då jag inte sett det alls på länge och just Alle är blockerad Redigerad 21 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Men det var ju ett år sedan! Jag raderar ständigt meddelanden, men.. Det finns ju så många man vill spara. Precis som med SMS så har jag svårt för att radera mina PM. Har frigjort lite utrymme nu i alla fall. För din skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 PANGkaka istället för pannaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 PANGkaka istället för pannaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) PANGkaka istället för pannaka Vem säger pangkaka och vad är pannaka? Edit: Dumma turkmat... Redigerad 21 december, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag ska erkänna att jag uttalar det "pangkaka". Men jag skyller på att jag är östgöte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag ska erkänna att jag uttalar det "pangkaka". Men jag skyller på att jag är östgöte. Jag med, det känns ganska naturligt än att försöka klämma fram ett korrekt artikulerat "pann-kh-aka". Det är ju ett "nk"-ljud. Jämför med 'anka'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts