Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Tillverkare som vill göra "nyttigt" godis, chips, läsk o.s.v. Jag menar, låt godiset göra sin grej och låt sallad göra sin. Finns inget vettigt skäl till att man ska göra sådana saker nyttiga, godis är fortfarande godis, hur man än vänder och vrider på det. Vill man vara nyttig ska man väl helst hålla sig borta från godis, och motionera. Det blir oftast bara skit av de "nyttiga" grejerna ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändån? Har jag inte hört en enda gång under min levnadstid. :)

Edit: och då har jag ändån levt i 17 år.

Åh, jag har hört det så många gånger. :( Jag trodde att det var vanligt, men det kanske bara är här på Gotland som folk säger så.

En sak till jag stör mig på; blöta strumpor. Varje gång jag går i regn blir min högra strumpa dyngsur medan min vänstra fortfarande är torr. Jag måste ha nya skor. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillverkare som vill göra "nyttigt" godis, chips, läsk o.s.v. Jag menar, låt godiset göra sin grej och låt sallad göra sin. Finns inget vettigt skäl till att man ska göra sådana saker nyttiga, godis är fortfarande godis, hur man än vänder och vrider på det. Vill man vara nyttig ska man väl helst hålla sig borta från godis, och motionera. Det blir oftast bara skit av de "nyttiga" grejerna ändå.

Mmm, håller med om godis och chips. Om man ändå ska äta det kan man lika gärna äta the real deal. Läsk håller jag dock inte med om.

---

När folks inlägg endast består av en quote.

Ex:

Hahaha! Jävla fittluder, dra åt helvete! :mf_doof:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh! +1- och "second that"-inlägg också.

+1

+1

Kunde inte motstå :mf_doof:

OT: Hatar våra busschafförer och gamla tanter här i stan. Chafförerna vet inte när det ska öppa dörrarna och de flesta är allmänt spydiga och orkar inte vänta 10-20 sek på att någon ska få åka med! Det är skitofta de bara kör förbi busshållsplatsen utan att stanna :( fast någon tryckt på stoppknappen!

Hatar även tanterna som åker buss, de trycker aldrig på stoppknappen med förväntar sig att bussen ska stanna! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, så mycket onödiga pm jag hade, upptäckte jag nu.:) Rensade precis bort 50 stycken. Ursäkta för en onödig tråd..:(

:mf_doof:

Det är bara Alle som gör det nu för tiden. B)

ergo.. ner med alle! B)

Ligger något i det då jag inte sett det alls på länge och just Alle är blockerad :P

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor