The Dude Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Jag ser ingen anledning att fullfölja dealen att inte mer prata om var som hände, och vad SlewME är för typ av person på Internet. Det är bara att leta upp alla beffolänkar och ta bort dem så kan lurendrejaren inget göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Jag ser ingen anledning att fullfölja dealen att inte mer prata om var som hände, och vad SlewME är för typ av person på Internet. Det är bara att leta upp alla beffolänkar och ta bort dem så kan lurendrejaren inget göra. Vad är det du inte fattar? Det är tiotusentals bilder som beffo har hostade som bara ger oss ett rött kryss, så om vi bara skulle ge fan i allt och ta bort det skulle det fan inte spela någon roll. VI VILL HA BILDERNA, thats all. Och för att slew skulle gå med på att vi skulle få tag på dom skulle vi skippa allt skitsnack om honom här. Du fär gärna snacka hur mycket skit om honom du vill, men inte här. Ni ska även vara jävligt nöjda att ni har fått möjligheten att ladda ner era bilder, eftersom det först bara skulle vara hultan som skulle få tag på bilderna som var länkade på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 En gång såg jag en som hade texten "-Jag är ingen tik så sluta nosa mig i baken hela tiden". Haha, klockrent. Ja, vad fan tänker dom med? Om man bromsar så krockar dom ju in i en direkt. Exakt. Men men, det är ju deras fel så dom får ju betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Tycker rejält synd om dig som måste offra en extra knapptryckning varje gång du ska avsluta dina spel Tack. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Vad är det du inte fattar? Det är tiotusentals bilder som beffo har hostade som bara ger oss ett rött kryss, så om vi bara skulle ge fan i allt och ta bort det skulle det fan inte spela någon roll. VI VILL HA BILDERNA, thats all. Och för att slew skulle gå med på att vi skulle få tag på dom skulle vi skippa allt skitsnack om honom här. Du fär gärna snacka hur mycket skit om honom du vill, men inte här. Ni ska även vara jävligt nöjda att ni har fått möjligheten att ladda ner era bilder, eftersom det först bara skulle vara hultan som skulle få tag på bilderna som var länkade på sajten. Men do it allaredan, servern ligger ju uppe nu. Att sen ljuga för en mytoman är väl inget stort moralbrott? Personligen skiter jag för övrigt i om bilderna är bort, jag sparade inget där och det mesta som ligger uppe är väl signaturer, screenshots och dylikt. Jag tror inte många är så vårdslösa med riktigt viktiga bilder att man laddar upp dem på en hemsida och tar bort dem från hårddisken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Men do it allaredan, servern ligger ju uppe nu. Att sen ljuga för en mytoman är väl inget stort moralbrott? Personligen skiter jag för övrigt i om bilderna är bort, jag sparade inget där och det mesta som ligger uppe är väl signaturer, screenshots och dylikt. Jag tror inte många är så vårdslösa med riktigt viktiga bilder att man laddar upp dem på en hemsida och tar bort dem från hårddisken... Det är redan klart i princip. Vi har vetat om det längre än den ensamme medlemmen. Om slew höll sin deal får vi leva i att hålla vår deal, hurvida det är rätt eller inte håller jag osagt. Självklart bryr du dig inte om du inte har några bilder med värde upplagt där, men det finns nog fler folk än mig som har bilder dom lagt upp där och tagit bort, eller i värsta fall har på en dator som har crashat eller är formaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Exakt. Men men, det är ju deras fel så dom får ju betala. Och sen får man ju själv en härlig nackskada för livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jag vill klaga på dessa hundratals Skogsturken-parodier som finns på youtube och som försinkar mitt skolarbete. Jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Folk som säger "Jag bara säger det". *drar ett djupt andetag*.... NAE DET GÖR DU INTE - DET FINNS EN ANDLEDNING TILL ATT DU SÄGER DET DU SÄGER!! Skulle du sagt "aaaaa elefanter är blåååååa" <--- DET HADE VART JÄVLA "Jag bara säger det." Ni fattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Folk som säger "Jag bara säger det". *drar ett djupt andetag*.... NAE DET GÖR DU INTE - DET FINNS EN ANDLEDNING TILL ATT DU SÄGER DET DU SÄGER!! Skulle du sagt "aaaaa elefanter är blåååååa" <--- DET HADE VART JÄVLA "Jag bara säger det." Ni fattar.. Aldrig hört, kan du beskriva ett scenario? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Tror det är en variant av det engelska "Just saying..", som neutraliserar det mesta. Låter helt utvecklingsstört på svenska dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Aldrig hört, kan du beskriva ett scenario? Mamma "- Aaa, men var försiktig, det är jättemånga unga män som kör ihjäl sig för att dem tror de är kungar i trafiken." (eller nått) Son "- Tror du inte jag är klok nog att köra försiktigt?" Mamma "- Jag säger bara det.." Typ.. Redigerad 15 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Dude: You're gonna get Aids if you have sex with monkeys. Dude2: Huh? Dude: Hey, I'm just saying. Meh, funkar bra i båda språken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Mamma "- Aaa, men var försiktig, det är jättemånga unga män som kör ihjäl sig för att dem tror de är kungar i trafiken." (eller nått) Son "- Tror du inte jag är klok nog att köra försiktigt?" Mamma "- Jag säger bara det.." Typ.. Det är väl ett godtagbart uttryck? Som i att mamman inte insinuerar att hennes son kör vårdslöst, utan hon "säger bara det", då man kan ana att sonen brusar upp utan egentlig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Det är väl ett godtagbart uttryck? Som i att mamman inte insinuerar att hennes son kör vårdslöst, utan hon "säger bara det", då man kan ana att sonen brusar upp utan egentlig anledning. Joo, detta var ett dåligt exempel, tyvärr. Men jag har varit med om tillfällen då han/hon verkligen.. alltså.. inte säger det snabbt utan tar tid på sig och argumenterar men sedan när man motargumenterar så kommer det ett "jag säger bara" eller "men ändå". (som också är sjukt irriterande) Edit: Skitsvårt att förklara.. =/ Redigerad 15 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Joo, detta var ett dåligt exempel, tyvärr. Men jag har varit med om tillfällen då han/hon verkligen.. alltså.. inte säger det snabbt utan tar tid på sig och argumenterar men sedan när man motargumenterar så kommer det ett "jag säger bara" eller "men ändå". (som också är sjukt irriterande) Edit: Skitsvårt att förklara.. =/ Det låter lite som hen gör en undanflykt ur argumentationen i brist på bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Hey dude, you know that downloading warez is illegal? Yeah, so what?! Just saying.. Redigerad 15 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 FEBERDRÖMMAR FUCKING F E B E R D R Ö M M A R. VEM FAN KOM PÅ FEBERDRÖMMAR? VARFÖR FINNS DOM? DOM SKRÄMMER MIG OCH GÖR MIG ARG + ATT JAG INTE FÅR SOVA FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jag klagar på att skåne fick en jordbävning klockan 6 på morronen så man var för seg för att uppfatta vad det var som hände Önskar att jag vore vaken,hade ju värit häftit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Religilous - DVD availability Lions Gate is scheduled to release the film on DVD February 17, 2009. GE MIG NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts