RavenE Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Folk som ligger typ 40 cm bakom mig när jag kör. Sjukt störande. :rant: Det ÄR 50 km/h på den vägen, inte 70 som det var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Folk som ligger typ 40 cm bakom mig när jag kör. Sjukt störande. :rant: Det ÄR 50 km/h på den vägen, inte 70 som det var förut. Själv har jag utrustat bilen med en Drivemocion... fungerar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Hatar muppiga lärare som vill få "sammanhållning" mellan årskurserna i samma linje. De vill genomföra detta genom bordsplacering på töntiga julfester och liknande. det betyder att sitta vid ett bord med tråkiga, svettluktande människor man inte känner för fem öre. Jag VILL inte lära känna dem, låt mig bestämma själv ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Själv har jag utrustat bilen med en Drivemocion... fungerar bra! Bah. Jag ska införskaffa en sån där avlång remsa där man kan skriva in vad man vill. Det ska stå "Håll avståndet, jävla torsk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46729 Jag vill klaga på Hultenius försök till mörkandet av SlewME-historien. Vad är motiveringen att radera alla trådar om ämnet? Varför ska SlewME:s falskhet och inkompetens döljas, så att andra forum och webbsideägare drabbas? Jag skulle iaf inte vilja ha min sida hos någon som när som helst kan förvandla allt material till tubgirl-bilder. . . Du kanske missade den händelsen Hultenius? Efter fredagen den 19/12 kommer vi att dra ett streck över hela historien. Alla trådar om Beffo Upload (förutom denna) kommer därför att raderas. Tråden är låst eftersom vi inte vill ha några ytterligare diskussioner om detta. Eventuella frågor kan skickas till mig via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 En sak jag har stört mig rätt så rejält på ett bra jävla tag nu är dessa förbannade popup rutor när man trycker på "quit" i ett spel. jag menar "Are you sure you want to quit?" KLART SOM FAN ATT JAG ÄR SÄKER OM JAG TRÖCK PÅ KNAPPFAN INNAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 En sak jag har stört mig rätt så rejält på ett bra jävla tag nu är dessa förbannade popup rutor när man trycker på "quit" i ett spel. jag menar "Are you sure you want to quit?" KLART SOM FAN ATT JAG ÄR SÄKER OM JAG TRÖCK PÅ KNAPPFAN INNAN DU KANSKE TRYCKTE PÅ FEL KNAPP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 DU KANSKE TRYCKTE PÅ FEL KNAPP? Händer mig rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 En sak jag har stört mig rätt så rejält på ett bra jävla tag nu är dessa förbannade popup rutor när man trycker på "quit" i ett spel. jag menar "Are you sure you want to quit?" KLART SOM FAN ATT JAG ÄR SÄKER OM JAG TRÖCK PÅ KNAPPFAN INNAN Och det kan vara att du råka trycka fel eller om du ångrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Bah. Jag ska införskaffa en sån där avlång remsa där man kan skriva in vad man vill. Det ska stå "Håll avståndet, jävla torsk". En gång såg jag en som hade texten "-Jag är ingen tik så sluta nosa mig i baken hela tiden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46729 Jag vill klaga på Hultenius försök till mörkandet av SlewME-historien. Vad är motiveringen att radera alla trådar om ämnet? Varför ska SlewME:s falskhet och inkompetens döljas, så att andra forum och webbsideägare drabbas? Jag skulle iaf inte vilja ha min sida hos någon som när som helst kan förvandla allt material till tubgirl-bilder. . . Du kanske missade den händelsen Hultenius? Antagligen fick han acceptera dealen "ni glömmer och censurerar allt, och får tillbaka bilderna" från SlewME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46729 Jag vill klaga på Hultenius försök till mörkandet av SlewME-historien. Vad är motiveringen att radera alla trådar om ämnet? Varför ska SlewME:s falskhet och inkompetens döljas, så att andra forum och webbsideägare drabbas? Jag skulle iaf inte vilja ha min sida hos någon som när som helst kan förvandla allt material till tubgirl-bilder. . . Du kanske missade den händelsen Hultenius? Men, Hultan äger detta forum och det finns inget vi kan göra.. Här i alla fall. Du skulle ju kunna sprida budskapet else where. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Folk som ligger typ 40 cm bakom mig när jag kör. Sjukt störande. :rant: Det ÄR 50 km/h på den vägen, inte 70 som det var förut. Ja, vad fan tänker dom med? Om man bromsar så krockar dom ju in i en direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Luleå Energi. FYFAAAN. Här har jag varit utan ström sedan 11-tiden i lördags. För mycket snö sa dom. Men JAHAAA, det var därför den första servicebilen åkte förbi runt 19-tiden. Jävla Luleå Energi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Och det kan vara att du råka trycka fel eller om du ångrar dig. Då kommer frågan.... Hur i helvete kan man råka trycka fel när knappfan är längst ner på exakt varenda spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Då kommer frågan.... Hur i helvete kan man råka trycka fel när knappfan är längst ner på exakt varenda spel? Tycker rejält synd om dig som måste offra en extra knapptryckning varje gång du ska avsluta dina spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Antagligen fick han acceptera dealen "ni glömmer och censurerar allt, och får tillbaka bilderna" från SlewME. More or less. När beffo gick i graven så försvann EXTREMT mycket trådmaterial från forumet, Hultan kontaktade Slew för att göra en deal att få tag på bilderna, Slew accepterade men inget hände i några månader. Sen startas "hyllningstråden" om Slew, beffos bilder förvandlades till tubgirl (antagligen för att han hade stalkat tråden). Hultan snackade med Slew igen, och på ren flax visade det sig att Slew slänger upp sidan enbart för att vi ska kunna spara våra bilder för att sen blåsa diskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 More or less. När beffo gick i graven så försvann EXTREMT mycket trådmaterial från forumet, Hultan kontaktade Slew för att göra en deal att få tag på bilderna, Slew accepterade men inget hände i några månader. Sen startas "hyllningstråden" om Slew, beffos bilder förvandlades till tubgirl (antagligen för att han hade stalkat tråden). Hultan snackade med Slew igen, och på ren flax visade det sig att Slew slänger upp sidan enbart för att vi ska kunna spara våra bilder för att sen blåsa diskarna. Vilket han faktiskt borde ha en eloge för, eftersom ni grät blod å var odrägliga. "Ni" är inte menat till dig utan de som grät blod å va odrägliga. (de kanske du var, å då var det ju till dig HEHE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 More or less. När beffo gick i graven så försvann EXTREMT mycket trådmaterial från forumet, Hultan kontaktade Slew för att göra en deal att få tag på bilderna, Slew accepterade men inget hände i några månader. Sen startas "hyllningstråden" om Slew, beffos bilder förvandlades till tubgirl (antagligen för att han hade stalkat tråden). Hultan snackade med Slew igen, och på ren flax visade det sig att Slew slänger upp sidan enbart för att vi ska kunna spara våra bilder för att sen blåsa diskarna. De snackade via mail, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 De snackade via mail, eller? Japp, så jag vet lika lite som ni vad som sas där. Vet bara att hultan skrev att "det var krig" när tubgirl bilderna började ploppa upp (vilket resulterade i att flera tusentals poster visade den bilden = dålig reklam för GTAsajten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts