Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Hatar muppiga lärare som vill få "sammanhållning" mellan årskurserna i samma linje. De vill genomföra detta genom bordsplacering på töntiga julfester och liknande. det betyder att sitta vid ett bord med tråkiga, svettluktande människor man inte känner för fem öre. Jag VILL inte lära känna dem, låt mig bestämma själv ffs. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46729

Jag vill klaga på Hultenius försök till mörkandet av SlewME-historien. Vad är motiveringen att radera alla trådar om ämnet? Varför ska SlewME:s falskhet och inkompetens döljas, så att andra forum och webbsideägare drabbas? Jag skulle iaf inte vilja ha min sida hos någon som när som helst kan förvandla allt material till tubgirl-bilder. . . Du kanske missade den händelsen Hultenius?

Efter fredagen den 19/12 kommer vi att dra ett streck över hela historien. Alla trådar om Beffo Upload (förutom denna) kommer därför att raderas.

Tråden är låst eftersom vi inte vill ha några ytterligare diskussioner om detta. Eventuella frågor kan skickas till mig via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på Hultenius försök till mörkandet av SlewME-historien. Vad är motiveringen att radera alla trådar om ämnet? Varför ska SlewME:s falskhet och inkompetens döljas, så att andra forum och webbsideägare drabbas? Jag skulle iaf inte vilja ha min sida hos någon som när som helst kan förvandla allt material till tubgirl-bilder. . . Du kanske missade den händelsen Hultenius?

Antagligen fick han acceptera dealen "ni glömmer och censurerar allt, och får tillbaka bilderna" från SlewME.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, Hultan äger detta forum och det finns inget vi kan göra..

Här i alla fall. Du skulle ju kunna sprida budskapet else where.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen fick han acceptera dealen "ni glömmer och censurerar allt, och får tillbaka bilderna" från SlewME.

More or less.

När beffo gick i graven så försvann EXTREMT mycket trådmaterial från forumet, Hultan kontaktade Slew för att göra en deal att få tag på bilderna, Slew accepterade men inget hände i några månader. Sen startas "hyllningstråden" om Slew, beffos bilder förvandlades till tubgirl (antagligen för att han hade stalkat tråden). Hultan snackade med Slew igen, och på ren flax visade det sig att Slew slänger upp sidan enbart för att vi ska kunna spara våra bilder för att sen blåsa diskarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

More or less.

När beffo gick i graven så försvann EXTREMT mycket trådmaterial från forumet, Hultan kontaktade Slew för att göra en deal att få tag på bilderna, Slew accepterade men inget hände i några månader. Sen startas "hyllningstråden" om Slew, beffos bilder förvandlades till tubgirl (antagligen för att han hade stalkat tråden). Hultan snackade med Slew igen, och på ren flax visade det sig att Slew slänger upp sidan enbart för att vi ska kunna spara våra bilder för att sen blåsa diskarna.

Vilket han faktiskt borde ha en eloge för, eftersom ni grät blod å var odrägliga.

"Ni" är inte menat till dig utan de som grät blod å va odrägliga. (de kanske du var, å då var det ju till dig HEHE)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

More or less.

De snackade via mail, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor