Xazzi Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hatar att alltid när det lovas snö kommer det ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Någonting som stört mig en längre tid är personer som uppför sig annorlunda i olika sällskap. Ta en av mina vänner till exempel. När vi är kanske 3-4 stycken så är han helt normal och trevlig. När vi däremot är 7-8 st så är han förjävlig och gör sig hela tiden rolig på min bekostnad. Jag blir så sjukt irriterad! Samma sak gäller folk som tror sig vara bättre än andra och inte ens hälsar när man träffar dom på gatan, fast man har kännt varandra sen man var små. Om du syftar på någon speciell så kan jag nog gissa vem det är. Låt honom vara den som hälsar, låt honom ta initiativet och säg gärna åt honom rejält när ni är själva att han inte får göra som han gör, för det är ingen annan är han som kan "reparera" det fina ni har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Jag stör mig på bilddagbokens fotografer. Jag har inte ens den minsta chans att vinna i den här månadens tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Promenader till bussen i 23 minusgrader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Promenader till bussen i 23 minusgrader. Hellre det än pissvintern här. Jag vill ha snö, även om det innebär 23 minusgrader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Promenader till bussen i 23 minusgrader. Oj shit, och jag som tyckte det var vrålkallt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hellre det än pissvintern här. Jag vill ha snö, även om det innebär 23 minusgrader. När det är 23 minusgrader vill man ändå inte att göra något utomhus, så snön är ju hyfsat värdelös då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 När det är 23 minusgrader vill man ändå inte att göra något utomhus, så snön är ju hyfsat värdelös då... Jag tror faktiskt inte ens jag kan föreställa mig hur 23 minusgrader känns, men kan tänka mig att ett par Converse-tygskor inte vore så skönt då. Men ändå; man kan sitta inomhus och mysa, nöjd med vetskapen om att det finns snö där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Jag tror faktiskt inte ens jag kan föreställa mig hur 23 minusgrader känns, men kan tänka mig att ett par Converse-tygskor inte vore så skönt då. Men ändå; man kan sitta inomhus och mysa, nöjd med vetskapen om att det finns snö där ute. Brukar bli 20-30 minus här vissa veckor. Idag var det mellan -15 och -10. Höll på att dö. När man går till skolan från bussen, kanske 1km, känns det som att öronen förfryser, dör, förfaller. Det är vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Brukar bli 20-30 minus här vissa veckor. Idag var det mellan -15 och -10. Höll på att dö. När man går till skolan från bussen, kanske 1km, känns det som att öronen förfryser, dör, förfaller. Det är vidrigt. Men du har väl mössa på dig, pojk?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Men du har väl mössa på dig, pojk?! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 (redigerad) Brukar bli 20-30 minus här vissa veckor. Idag var det mellan -15 och -10. Höll på att dö. När man går till skolan från bussen, kanske 1km, känns det som att öronen förfryser, dör, förfaller. Det är vidrigt. Och jag som klagar på att behöva gå 20 meter till skolan från bussen i fem plusgrader för att det var galet kallt. Skäms på mig. Men det var fortfarande kallt! Redigerad 10 december, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Och jag som klagar på att behöva gå 20 meter till skolan från bussen i fem plusgrader för att det var galet kallt. Skäms på mig. Men det var fortfarande kallt! Ja, du har ingen rätt att klaga! Skämt åsido, jag längtar tills jag flyttar söderut så att jag också kan börja klaga på +5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Brukar bli 20-30 minus här vissa veckor. Idag var det mellan -15 och -10. Höll på att dö. När man går till skolan från bussen, kanske 1km, känns det som att öronen förfryser, dör, förfaller. Det är vidrigt. Gymnasielinjen Patrik... gymnasielinjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Samma sak gäller folk som tror sig vara bättre än andra och inte ens hälsar när man träffar dom på gatan, fast man har kännt varandra sen man var små. Hellre det än pissvintern här. Jag vill ha snö, även om det innebär 23 minusgrader. W0rd. ---- Jag vill klaga på såna där "bjällror" som förekommer i diverse julmusik. Det låter för jävligt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Gymnasielinjen Patrik... gymnasielinjen. Uh, det går en buss 8. Jag börjar sällan 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Uh, det går en buss 8. Jag börjar sällan 8. Och du klagar på att du får gå från stan? Jag kan döda för att få några sovmorgonar! (Tre 8.15-17 dagar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Snöblask. Kan inte gå 10m till tvättstugan utan att bli blöt om fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Och du klagar på att du får gå från stan? Jag kan döda för att få några sovmorgonar! (Tre 8.15-17 dagar) Istället slutar jag sällan innan 4. Fast det blir det ändring på efter jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Folk som kör för fort, especialmente during molnklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts