Alle090 Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 (redigerad) Hatar att EB-games (a.k.a Gameshop) inte har medlemskort. Hatar att Datorbutiken.com inte säger vilken status dom hr på lagret Hatar KARMA! EDIT: ny SIDA! Redigerad 14 november, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Men neeej, inte snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Reklam på tv. Låg och kollade på en film som utspelade sig på medeltiden för ett par dagar sen och det var en i filmen som hade förlorat sin bror i en strid och det var ganska känslomässigt i filmen och rätt som det är blir det kritvitt på hela skärmen och någon skriker "PROGRAMMET SPONSRAS AV OLWWWWWWWWWWWWWWWW!!!". Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Hatar när gtasajten är dött. Då MÅSTE man ju ta tag i plugget som man försöker och försöker skjuta upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 SLUTA SLUTA SLUTA BLINKA 5 GÅNGER I SEKUNDEN DIN JÄVEL I BOSTON TEA PARTY! Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Hata Söndag! Hata Vardag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Hata Söndag! Så jävla sant. Söndag är nog den värsta dagen som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Jag hatar när det är julskyltning och en häst med fucking-vagn placerar sig framför en i rondellen då man har bråttom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Julreklamkampanjer som har med hårda och mjuka paket att göra. Nog för att julen handlar om traditioner, men det är seriöst dags att komma med något nyskapande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Stör mig väldigt mycket på många företags reklamkampanjer där de hävdar att deras produkter på något sätt har med julen att göra. McDonalds lanserade Big Tasty i vinter med devisen att det är "en självklar del av julen". Coca Cola har sedan många år tillbaka nischat sig vid denna årstid med att tomten glatt dricker cola, och att på något sätt Coca Cola är nödvändig för julstämning. Aladdin - varje år finner jag en ask under granen med mitt namn på den, Triss likaså, som om det är en självklarhet för julen. Och när jag gick förbi DesignTorget idag, och såg hur alla därinne trängdes, samtidigt som de hetsigt klämde på smarta kastrullunderlag av silikon, vägghyllor som går att vika ihop och lägga i fickan, och dyra äggtimers som ändrar färg när de värms, så var det första gången jag kände mig... Jag vet inte, men jag blev rätt o-pepp på julklappar, både att köpa och få. Eller liksom, det kändes som att alla i affären köpte julklappar för att "det är det man ska göra", och inte som en fin gest i julens anda. /rant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Jag stör mig på följande saker. Att jag inte har AngryAxel på msn, varför har jag inte det? Att jag omöjligen kommer kunna bli erkänd rappare och bli signerad utav anticon.-kollektivet. Att Sole är sådär löjligt bra på lyrik. Att min lillebror ockuperar mitt Playstation. Att jag inte är sådär löjligt bra på lyrik. Att huset inte är det minsta julsmyckat. Att årets julkalender på SVT inte är ett dugg julig. Jag gillar inte heller att höra ifrån äldre människor att ungdomar i mitt åldersspann i regel är dumma. Det får mig att känna mig korkad och värdelös i skallen. Redigerad 8 december, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Allt snack om "Örnsköldsvik - Värdsklass 2015" och "Ö-vik är inte längre Dö-vik, nu är vi stora när vi tar hit stora artister och arrangerar en massa annat". Come on! Jag skäms ibland för denna stad, minns t.ex. Alice Coopers fantastiska framträdande i Swedbank Aren i somras. Man hade laddat upp som fasiken för en gungande arena och vad blev det? 3000 personer kom dit och endast ett femtiotal kunde någon textrad. Det var väntat minst dubbla åskådare. Nu arrangeras Curling-EM, och invigningen hördes vara pampig på torget med marscherade länder med flaggor och fyrverkerier. Men nej, inte var det någonting speciellt med det, tyckte alla förutom de 50 personer som hade tagit sig dit, säkert för att de redan var i stan. Var på min hemmahall i hockey som blivit omgjord till en fin curlingplan och det var en 12-15 lag som spelade där inför...de som jobbade i cafeterian? Nog för att Greker och Irländare och Spanjorer reser hit för att vinna, men hur kul är det inför noll personer? (Möjligtvis fler i TV-Soffan). Här har folk gnällt år efter år över att inget händer, och när de väl får något är det antingen för dyrt eller för jobbigt att fara några kilometer för. SKÄMMES! Tummen upp för Ö-vik som arrangerar bra saker. Tummen NER för invånarnas engagemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Curling och Alice Cooper? Övik arrangerar inte så mycket bra tycker jag. Däremot var det extremt jävla fittroligt att dom fixade dit Star Wars-utställningen! JAG STÖR MIG PÅ DJINGIS KHAN SOM ALLTID DROPPAR OCH ALDRIG LÄMNAR RCON. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Att tvingas kliva upp 06:30 är ibland värre än en smäll på käften. Redigerad 9 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Jag skäms ibland för denna stad Med tanke på hur öppensinnade alla är där så borde du faktiskt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 (redigerad) Med tanke på hur öppensinnade alla är där så borde du faktiskt det. Vad (/vilka) syftade du på? Jag tycker inte att vi är särskilt öppensinnade av oss? Redigerad 9 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Någonting som stört mig en längre tid är personer som uppför sig annorlunda i olika sällskap. Ta en av mina vänner till exempel. När vi är kanske 3-4 stycken så är han helt normal och trevlig. När vi däremot är 7-8 st så är han förjävlig och gör sig hela tiden rolig på min bekostnad. Jag blir så sjukt irriterad! Samma sak gäller folk som tror sig vara bättre än andra och inte ens hälsar när man träffar dom på gatan, fast man har kännt varandra sen man var små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Någonting som stört mig en längre tid är personer som uppför sig annorlunda i olika sällskap. Ta en av mina vänner till exempel. När vi är kanske 3-4 stycken så är han helt normal och trevlig. När vi däremot är 7-8 st så är han förjävlig och gör sig hela tiden rolig på min bekostnad. Jag blir så sjukt irriterad! Samma sak gäller folk som tror sig vara bättre än andra och inte ens hälsar när man träffar dom på gatan, fast man har kännt varandra sen man var små. Been there, been there.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Tror alla känner av det där någon gång i sitt liv. Det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Hatar att alltid när det lovas snö kommer det ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts