P-C Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Jag har inte träffat Blondinbella irl, vilket jag inte tror att många av er har heller. Alla jag känner som faktiskt har träffat henne har beskrivit henne som så korkad så det är komiskt. Det enda hon pratar om är bloggar. Är det inte hennes egen blogg hon pratar om så försöker hon få alla andra att starta en med bloggcoacher osv. Verkar inte vara en så mångsidig människa. Fast jag tror hon kan må bra av att ta en liten paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Att vakna upp med nackspärr och en liten, men irriterande, blåsa på tungan när man planerat att räkna matte = Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Att vi inte har en spelbutik typ som GAME här på Gotland stör mig väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Jag ska inte säga att jag är den som kollar på TV (alls), men när jag väl gör det brukar/brukade jag slå på History Channel. Men när jag nu gjorde det idag så blev jag lite besviken över kanalens utveckling. Den knäckebrödstorra sakligheten och stramt tilltagna humorn som troget genomsyrade i stort sett varje dokumentär var som bortblåst. Vad var det för något nu då? Jo, samtidsenliga och hurtiga reportrar i tuffa kameravinklar med blogtechno!? Vad var det för fel på långdragna och omsorgsfullt producerade genomgångar av historiska krig? Var var flanellberkeleyprofessorn i dagens program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Jag ska inte säga att jag är den som kollar på TV (alls), men när jag väl gör det brukar/brukade jag slå på History Channel. Men när jag nu gjorde det idag så blev jag lite besviken över kanalens utveckling. Den knäckebrödstorra sakligheten och stramt tilltagna humorn som troget genomsyrade i stort sett varje dokumentär var som bortblåst. Vad var det för något nu då? Jo, samtidsenliga och hurtiga reportrar i tuffa kameravinklar med blogtechno!? Vad var det för fel på långdragna och omsorgsfullt producerade genomgångar av historiska krig? Var var flanellberkeleyprofessorn i dagens program? W0rd. Jag såg ett program på HC som handlade om hur romerna, tror jag, gjorde för att ta sig över försvarsmurar med hjälp av trätorn, hur de byggde dem, etc. Relevant, ja, men inte precis historia i sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 Jag har inget emot blondinbella. Ärligt så gillar jag henne. Peace. Jag hatar henne.. varför? hon är rik, rika människor suger. Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Jag hatar henne.. varför? hon är rik, rika människor suger. Peace. Klokt sagt! Smart resonemang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Postbilen i Svenstavik! Den kommer inte hit varje dag, det irriterar mig. Jag har t.ex. ett brev att posta, och jag vill inte gå till ICA för att posta ett brev. Och jag väntar brev sedan 2 veckor tillbaka också. Do not approve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Lätta-reklamen, du har inte tid för att äta frukost men däremot hoppa ner i en okänd, varm källa. Vem tar förresten med sig smör på en utflykt? De är ju uppenbarligen inte i Sverige heller så... alltså, fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Lätta-reklamen, du har inte tid för att äta frukost men däremot hoppa ner i en okänd, varm källa. Vem tar förresten med sig smör på en utflykt? De är ju uppenbarligen inte i Sverige heller så... alltså, fan. Den reklamen är ju inget annat än pinsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Lätta-reklamen, du har inte tid för att äta frukost men däremot hoppa ner i en okänd, varm källa. Vem tar förresten med sig smör på en utflykt? De är ju uppenbarligen inte i Sverige heller så... alltså, fan. Gillar dubbningen rejält. "TJOHOOOO!!" Vem skriker "tjohoo" när dom dyker...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Idag efter fem timmars hjärnknullning i Svenska B-nationella rullade jag och en annan 2517 varv på en blivande generator till projektarbetet, då gick koppartråden av. Jag drog på Joy Division och vandrade hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 När man går i gallerior och flyter med stömen av människor, men helt plötsligt är det några som går jättelångsamt och man kan inte komma förbi och blir skitstressad. Pojkar på gymmet som pratar om hur jättemycket en annan person kan lyfta i bänkpress. Pojkar på gymmet som pratar och jämför muskler med varandra "Du har ganska stor sån, fast min är bredare framifrån". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Idag efter fem timmars hjärnknullning i Svenska B-nationella rullade jag och en annan 2517 varv på en blivande generator till projektarbetet, då gick koppartråden av. Jag drog på Joy Division och vandrade hem. Disorder då eller? När man går i gallerior och flyter med stömen av människor, men helt plötsligt är det några som går jättelångsamt och man kan inte komma förbi och blir skitstressad. Det där kan vara störande från båda parter. Om jag till exempel stannar för att titta på något känner jag genast hur jag är i vägen för allt och alla. Fort ska det gå. Å andra sidan har jag nästan gått in i folk som stannat framför mig ibland. Det är nästan så man får införa en långsam och en snabb fil i varuhusen, så kan man välja efter sinnesstämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Kvinnan som spelar dragspel utanför Hemköp i Linköping. Eller nej, jag har absolut inget mot henne, men det är det hon spelar som irriterar mig. Tänk er en sju-åtta sekunder lång slinga som går om och om och om och om och om igen hela jädrans dagen! Alltså, står man och spelar dragspel en hel dag så borde man väl ganska enkelt kunna lära sig något nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2008 Kvinnan som spelar dragspel utanför Hemköp i Linköping. Eller nej, jag har absolut inget mot henne, men det är det hon spelar som irriterar mig. Tänk er en sju-åtta sekunder lång slinga som går om och om och om och om och om igen hela jädrans dagen! Alltså, står man och spelar dragspel en hel dag så borde man väl ganska enkelt kunna lära sig något nytt? Men hon lär ju inte få några pengar då hon nöter felton efter felton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Alla som går på Globala Gymnasiet förtjänar en rejäl realitycheck. Dreadlockar, veganer, nykterister och kommunister så långt ögat når. Södra Latin kan även inkluderas där om man bortser från dreadlockarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Irriterar mig på alla dessa tv-program om s.k. "paranormala" fenomen som visas jämt och ständigt. Själva utformningen är under all kritik, istället för att försöka hitta naturliga förklaringar till "oförklarliga" företeelser utgår man i programmen omedelbart ifån att det är spöken, andar och övriga tveksamheter som är orsaken till det som inträffar. Jag säger inte att det inte möjligtvis finns något som vi inte känner till men utgångspunkten borde alltid vara att först försöka hitta naturliga och logiska förklaringar. En grupp som särskilt irriterar mig är alla bondfångar-"medier" som med cold reading svindlar godtrogna och naiva, och inte sällan sörjande, människor att tro på fantasierna. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Maple Story. Jag hittar verkligen INGET nöje i det spelet. Det är tråkigt och jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Fjortisfanskapet i Idol-publiken som skriker så fort någon nämner Johans namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts