Umberto Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Nej nu har det gått för långt. Jag är trött på dem här jävla mobbarna som finns på min skola. Fick veta att dem här fittungarna (som går i ettan) har gett sig på skolans hetaste tjej. Lagt upp bilder och skrivit skit om henne. Fyfan vad sånt här äcklar mig. Hatar dem. Hatar dem verkligen. Om jag får veta vilka det är så ska dem få lära sig en läxa. Alltså jag förstår inte varför folk gör sånt här? speciellt i gymnasiet. Snälla nån, mobbning är sååå dagis. Är rätt så säker på att dem här tjejerna (?) gör de här för att dem är avundsjuka. De var väl antagligen "de snyggaste fjortisarna" i högstadiet och nu när dem kom till gymnasiet så hamnade dem längst ner på på listan. Hmm. Undrar om du hade skrivit det där inlägget om det varit skolans "fulaste" tjej som blev utsatt för mobbningen... Don't think so. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 BANKER! Fyfan för banker. Dom är små men alltid smockfyllda med folk, och köerna är alltid skitlånga. Minst en halvtimme får man räkna med om man har tur. Personalen består av äckliga små kärringtanter som sitter och kraxar och är allmänt spydiga. Deras datorer är alltid fyllda av problem som personalen inte kan lösa så att det blir mer fördröjning, och när det väl är löst så är det oftast på sämsta tänkbara sätt. Så jävla tröttsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Hmm. Undrar om du hade skrivit det där inlägget om det varit skolans "fulaste" tjej som blev utsatt för mobbningen... Don't think so. Orka bry sig om fula personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2008 Orka bry sig om fula personer? Hahaha, det bästa är som Ante sagt hundratals gånger att man inte vet om du är seriös eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Ramlösa Balans-reklamen! Hon "dricker" ur flaskan för att bli osuddig men inget av innehållet försvinner! GAH! Stör mig så grymt på att jag stör mig så mycket av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Ramlösa Balans-reklamen! Hon "dricker" ur flaskan för att bli osuddig men inget av innehållet försvinner! GAH! Stör mig så grymt på att jag stör mig så mycket av det Lite försvinner faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 (redigerad) Den där jävla Garnier-reklamen med Pernilla Wahlgren... vem fan ringer sin mamma för att berätta att hon precis färgat håret (igen), påpekar att nutrisse betyder näring och till sist förolämpar sin mamma, "ÖHÖHHÖ DU HAR GRÅTT HÅR, BRY DIG INTE BLÄÄ". ... det värsta är ju fan att hon lägger på utan att säga hejdå, efter typ tio sekunders osammanhängande babbel. Vem klickar sin mor sådär? Hade det varigt jag som svarat hade jag ju blivit sjukt upprörd och framförallt arg. Det är ju så jävla dåligt klippt också, man hör att det inte har något sammanhang.... ful är hon också, hennes honör på AMKs spelning i sommras var så jävla fail, pinsamt när hon "räknade in" orkestern, alla såg ju att musikanterna tittade på dirigenten till vänster.. , och varför döper man en hårfärg till Golden Praline 7.2? ÅNGEST. Förresten, JC-reklamen är också jobbig. Vem har fyra jackor i bakluckan? de är ju knappast äkta... han har säkert fullt med "Gucci"-väskor där. Redigerad 9 oktober, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Den där jävla Garnier-reklamen med Pernilla Wahlgren... vem fan ringer sin mamma för att berätta att hon precis färgat håret (igen), påpekar att nutrisse betyder näring och till sist förolämpar sin mamma, "ÖHÖHHÖ DU HAR GRÅTT HÅR, BRY DIG INTE BLÄÄ". ... det värsta är ju fan att hon lägger på utan att säga hejdå, efter typ tio sekunders osammanhängande babbel. Vem klickar sin mor sådär? Hade det varigt jag som svarat hade jag ju blivit sjukt upprörd och framförallt arg. Det är ju så jävla dåligt klippt också, man hör att det inte har något sammanhang.... ful är hon också, hennes honör på AMKs spelning i sommras var så jävla fail, pinsamt när hon "räknade in" orkestern, alla såg ju att musikanterna tittade på dirigenten till vänster.. , och varför döper man en hårfärg till Golden Praline 7.2? ÅNGEST. Hehe, det låter som att någon mer än jag blev väckt av den reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Den där jävla Garnier-reklamen med Pernilla Wahlgren... vem fan ringer sin mamma för att berätta att hon precis färgat håret (igen), påpekar att nutrisse betyder näring och till sist förolämpar sin mamma, "ÖHÖHHÖ DU HAR GRÅTT HÅR, BRY DIG INTE BLÄÄ". ... det värsta är ju fan att hon lägger på utan att säga hejdå, efter typ tio sekunders osammanhängande babbel. Vem klickar sin mor sådär? Hade det varigt jag som svarat hade jag ju blivit sjukt upprörd och framförallt arg. Det är ju så jävla dåligt klippt också, man hör att det inte har något sammanhang.... ful är hon också, hennes honör på AMKs spelning i sommras var så jävla fail, pinsamt när hon "räknade in" orkestern, alla såg ju att musikanterna tittade på dirigenten till vänster.. , och varför döper man en hårfärg till Golden Praline 7.2? ÅNGEST. Förresten, JC-reklamen är också jobbig. Vem har fyra jackor i bakluckan? de är ju knappast äkta... han har säkert fullt med "Gucci"-väskor där. Fyfan vad jag hater den där första! Blir så jävla lack, bara nu när jag tänker på den! Jag borde klaga på mig själv, har ingen fantasi nu när jag ska skriva berättelser Så jävla tråkigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Folk som skickar PM på Flashback och frågar om jag kan fixa LSD. They wanna know if I know somebody, that know somebody, that know some drugs. So I tell Them how to fuck with you. Do I look like I sell drugs? Niggah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Folk som skickar PM på Flashback och frågar om jag kan fixa LSD. They wanna know if I know somebody, that know somebody, that know some drugs. So I tell Them how to fuck with you. Do I look like I sell drugs? Niggah! Respekt +10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag tror att jag börjar bli hörskadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Blondinbella. Fyfan, vilken jävla människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Blondinbella. Fyfan, vilken jävla människa. Ja! Jag såg henne i ett klipp från ett tv-program för några veckor sedan. Om jag minns helt rätt, så sitter den jäkeln och klagar (!) på att hon har mycket att göra med bloggen. Hon klagar! Hon klagar på att hon är 17 år och tjänar miljoner på att skriva dagbok. ARGH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Tjänar hon milijoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Tjänar hon milijoner? Bra nära är det iallafall, tror väl itne att det finns några exakta siffror men det är sjuka pengar hon drar in där. Då kan man ju fråga sig om hon verkligen är smart när hon väl nu lagt den på is för tillfället, eller har hon tjänat så mycket att hon kan leva ekonomiskt oberoende i hela sitt liv redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Enligt Aftonbladets papperstidning (den är inte alls trolig som källa, men ändå) tjänade hon runt 30.000-50.000 kronor i månaden. Dock har hon själv sagt att hon shoppar över 10.000 kronor varje månad. Men gaarh, allt som har med henne att göra blir jag bara äcklad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Well hon är ju brakful, så hon lär väl få något att gotta sig åt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 BANKER! Fyfan för banker. Dom är små men alltid smockfyllda med folk, och köerna är alltid skitlånga. Minst en halvtimme får man räkna med om man har tur. Personalen består av äckliga små kärringtanter som sitter och kraxar och är allmänt spydiga. Deras datorer är alltid fyllda av problem som personalen inte kan lösa så att det blir mer fördröjning, och när det väl är löst så är det oftast på sämsta tänkbara sätt. Så jävla tröttsamt. Haha, känner igen mig i det där. Man undrar ju varför allt måste ta sån himla tid. Eftersom det är långa köer finns uppenbarligen efterfrågan, men några nya kassor öppnas inte. Fast det jag stör mig mest på är när man ibland får "goda placeringsråd", som om banker då skulle tjäna något på att hjälpa mig... Låt mig göra som jag vill med mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Jag hatar pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts