Xennah Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag försöker inte vara cool, jag känner ingen empati eller sympati, möjligtvis mot min nära familj, släktingar bryr jag mig inte om, fast jag kan också känna glädje med andra. Och varför skulle jag vara ett stolpskott för att jag inte känner empati? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Jag försöker inte vara cool, jag känner ingen empati eller sympati, möjligtvis mot min nära familj, släktingar bryr jag mig inte om, fast jag kan också känna glädje med andra. Och varför skulle jag vara ett stolpskott för att jag inte känner empati? Men ditt jävla retard. Att du är totalt jävla misslyckad visade du redan i bikttråden där du skröt om hur mycket du snodde ifrån butiker samt slog sönder rutor på bilar för att sno saker. Och sen behöver du inte visa empati, nej. Men att skratta åt att någon har fått en tumör som förstör personens liv är bara vidrigt Redigerad 21 september, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag försöker inte vara cool, jag känner ingen empati eller sympati, möjligtvis mot min nära familj, släktingar bryr jag mig inte om, fast jag kan också känna glädje med andra. Och varför skulle jag vara ett stolpskott för att jag inte känner empati? Du är fan den dummaste jävla äckelidiot jag stött på, på bra jävla länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Men ditt jävla retard. Att du är totalt jävla misslyckad visade du redan i bikttråden där du skröt om hur mycket du snodde ifrån butiker samt slog sönder rutor på bilar för att sno saker. Han biktade sig ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Jo, för jag gillar ju absolut att inte kunna t.ex. känna glädje med andra. Känna sorg med andra. Jag kan bara sitta och vara en Dr. Phil. Jag var seriös när jag skrev att ni borde ta vara på empatin. Jag förväntar mig inte att du ska förstå mig, då du inte sitter i samma sits som mig. Haha, förlåt om du tog åt dig, menade inte alls dig eller något av det du skrev, även om jag var slarvig och inte tänkte efter då jag nämnde Darth Vader, för det enda jag menade med att det var han och Darth Vader som tyckte så var utifrån hur Darth Vader är i alla SW-filmer - kall och totalt känslolös, så hade inte ens en tanke på dig faktiskt. Så jag kritiserade Xennah och enbar Xennah. Så jag skulle ha varit tydligare ja, med tanke på att du brukar ha Star Wars-teman, men jag hade inte det i huvudet då jag skrev bara. Redigerad 21 september, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Haha, förlåt om du tog åt dig, menade inte alls dig eller något av det du skrev, även om jag var slarvig och inte tänkte efter då jag nämnde Darth Vader, för det enda jag menade med att det var han och Darth Vader som tyckte så var utifrån hur Darth Vader är i alla SW-filmer - kall och totalt känslolös, så hade inte ens en tanke på dig faktiskt. Så jag kritiserade Xennah och enbar Xennah. Så jag skulle ha varit tydligare ja, med tanke på att du brukar ha Star Wars-teman, men jag hade inte det i huvudet då jag skrev bara. Åh, okej! Enkelt missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Skit kul, verkligen. Snoriga horfoster Du menar att du alltid har skadeglädje, även kopplat till komedi och verklighet? Om nu din mamma skadar sig allvarligt och kommer leva som en grönsak resten av livet, kommer du då stå och trycka upp din skitiga röv i hennes ansikte och skratta skiten ur dig? Nej... Visa lite medkänsla. Men ditt jävla retard. Att du är totalt jävla misslyckad visade du redan i bikttråden där du skröt om hur mycket du snodde ifrån butiker samt slog sönder rutor på bilar för att sno saker. Och sen behöver du inte visa empati, nej. Men att skratta åt att någon har fått en tumör som förstör personens liv är bara vidrigt Du är fan den dummaste jävla äckelidiot jag stött på, på bra jävla länge! Edit: Välkommen till forumet Rob, kanonfin förstapost. Redigerad 21 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Direktbussar som är tidiga som inte orkar stanna på en riktig busshållplats även om det knappast skulle försena dom. Redigerad 21 september, 2008 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Direktbussar som är tidiga som inte orkar stanna på en riktig busshållplats även om det knappast skulle försena dom. Eller ännu bättre: De som plockar upp 3-4 pers sen kör. Har hänt ett par gånger påväg till skolan, en direktbuss kommer, 3-4 pers går på. bussen kör iväg utan att vänta på andra bussar, som kommer efter typ 2-3 minuter. Trevligt med nytt folk också redoid å rod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Eller ännu bättre: De som plockar upp 3-4 pers sen kör. Har hänt ett par gånger påväg till skolan, en direktbuss kommer, 3-4 pers går på. bussen kör iväg utan att vänta på andra bussar, som kommer efter typ 2-3 minuter. Trevligt med nytt folk också redoid å rod. Egentligen är jag nog inte så ny, kolla mitt joindatum . Men tackar ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 P-C fick mig att komma ihåg något jag stör mig på ofantligt mycket, efter man har läst Psykologi A och B med en perfektionist lärare. Jag HATAR folk som använder ordet schizofreni till diagnosen personlighetsklyvning. HATAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 P-C fick mig att komma ihåg något jag stör mig på ofantligt mycket, efter man har läst Psykologi A och B med en perfektionist lärare. Jag HATAR folk som använder ordet schizofreni till diagnosen personlighetsklyvning. HATAR. HEMSKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 HEMSKT! Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jämnåriga som har helgjobb och klagar på att det är jobbigt (no pun intended). Alltså vafasen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Folk som säger söndrig, dåligare och så vidare, samt folk som inte vet att damp och CP är sjukdomar. !"¤#%#!"¤#%¤& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) !"¤#%#!"¤#%¤& Kan du sluta cpa? jävla dampbarn! Redigerad 25 september, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Folk som säger söndrig, dåligare och så vidare, samt folk som inte vet att damp och CP är sjukdomar. !"¤#%#!"¤#%¤& CP är inte en sjukdom, det är ett samlingsbegrepp för olika symtom som uppkommer via en tidig hjärnskada på en omogen hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Folk som snackar i mobiltelefon hela bussresan. JÄVLIGT högljudt, jobbigt skitsnack och så jävla tråkigt skratt varje minut. Blir bara irriterad när man försöker ta det lungt dom där 20 minuterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 CP är inte en sjukdom, det är ett samlingsbegrepp för olika symtom som uppkommer via en tidig hjärnskada på en omogen hjärna. CP är en neurologisk muskelsjukdom, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Folk som snackar i mobiltelefon hela bussresan. JÄVLIGT högljudt, jobbigt skitsnack och så jävla tråkigt skratt varje minut. Blir bara irriterad när man försöker ta det lungt dom där 20 minuterna. Lite wurd på det. Det är 3 med fleras fel som gör att folk ringer gratis, grrrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts