Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag försöker inte vara cool, jag känner ingen empati eller sympati, möjligtvis mot min nära familj, släktingar bryr jag mig inte om, fast jag kan också känna glädje med andra. :P Och varför skulle jag vara ett stolpskott för att jag inte känner empati? :)

Men ditt jävla retard. Att du är totalt jävla misslyckad visade du redan i bikttråden där du skröt om hur mycket du snodde ifrån butiker samt slog sönder rutor på bilar för att sno saker.

Och sen behöver du inte visa empati, nej. Men att skratta åt att någon har fått en tumör som förstör personens liv är bara vidrigt

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker inte vara cool, jag känner ingen empati eller sympati, möjligtvis mot min nära familj, släktingar bryr jag mig inte om, fast jag kan också känna glädje med andra. :P Och varför skulle jag vara ett stolpskott för att jag inte känner empati? :)

Du är fan den dummaste jävla äckelidiot jag stött på, på bra jävla länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, för jag gillar ju absolut att inte kunna t.ex. känna glädje med andra. Känna sorg med andra. Jag kan bara sitta och vara en Dr. Phil. Jag var seriös när jag skrev att ni borde ta vara på empatin. Jag förväntar mig inte att du ska förstå mig, då du inte sitter i samma sits som mig. :)

Haha, förlåt om du tog åt dig, menade inte alls dig eller något av det du skrev, även om jag var slarvig och inte tänkte efter då jag nämnde Darth Vader, för det enda jag menade med att det var han och Darth Vader som tyckte så var utifrån hur Darth Vader är i alla SW-filmer - kall och totalt känslolös, så hade inte ens en tanke på dig faktiskt. :P Så jag kritiserade Xennah och enbar Xennah.

Så jag skulle ha varit tydligare ja, med tanke på att du brukar ha Star Wars-teman, men jag hade inte det i huvudet då jag skrev bara.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, förlåt om du tog åt dig, menade inte alls dig eller något av det du skrev, även om jag var slarvig och inte tänkte efter då jag nämnde Darth Vader, för det enda jag menade med att det var han och Darth Vader som tyckte så var utifrån hur Darth Vader är i alla SW-filmer - kall och totalt känslolös, så hade inte ens en tanke på dig faktiskt. :P Så jag kritiserade Xennah och enbar Xennah.

Så jag skulle ha varit tydligare ja, med tanke på att du brukar ha Star Wars-teman, men jag hade inte det i huvudet då jag skrev bara.

Åh, okej! Enkelt missförstånd. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit kul, verkligen. Snoriga horfoster

Du menar att du alltid har skadeglädje, även kopplat till komedi och verklighet?

Om nu din mamma skadar sig allvarligt och kommer leva som en grönsak resten av livet, kommer du då stå och trycka upp din skitiga röv i hennes ansikte och skratta skiten ur dig?

Nej...

Visa lite medkänsla.

Men ditt jävla retard. Att du är totalt jävla misslyckad visade du redan i bikttråden där du skröt om hur mycket du snodde ifrån butiker samt slog sönder rutor på bilar för att sno saker.

Och sen behöver du inte visa empati, nej. Men att skratta åt att någon har fått en tumör som förstör personens liv är bara vidrigt

Du är fan den dummaste jävla äckelidiot jag stött på, på bra jävla länge!

01360916thumbs_up_smiley_1048338_0.gif

Edit: Välkommen till forumet Rob, kanonfin förstapost. :)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Direktbussar som är tidiga som inte orkar stanna på en riktig busshållplats även om det knappast skulle försena dom.

Eller ännu bättre:

De som plockar upp 3-4 pers sen kör.

Har hänt ett par gånger påväg till skolan, en direktbuss kommer,

3-4 pers går på. bussen kör iväg utan att vänta på andra bussar, som kommer efter typ 2-3 minuter.

Trevligt med nytt folk också redoid å rod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller ännu bättre:

De som plockar upp 3-4 pers sen kör.

Har hänt ett par gånger påväg till skolan, en direktbuss kommer,

3-4 pers går på. bussen kör iväg utan att vänta på andra bussar, som kommer efter typ 2-3 minuter.

Trevligt med nytt folk också redoid å rod.

Egentligen är jag nog inte så ny, kolla mitt joindatum ^_^.

Men tackar ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor