Kebab Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Dina fördomar mot Norrland finner verkligen inga gränser! Jag har funderat på att starta en fördomstråd faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Norrland alltså... http://guildwars.incgamers.com/images/smilies/large/smiley_disappointed.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 http://guildwars.incgamers.com/images/smilies/large/smiley_disappointed.gif Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 http://guildwars.incgamers.com/images/smilies/large/smiley_disappointed.gif Vilken jävla smiley... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Den norrländska smaken slår till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 AFTONBLADETS RUBRIKER TV: Sekunderna senare skjuts han Misstänkt rånare jagas av polis – både i bil och till fots innan han ger sig Men polisen avfyrar ändå sitt vapen OBS! Starka bilder. Sen ser man klippet och det är bara en elpistol... LAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Idioter som hänger på stadens terminal. Idag när jag väntade på tåget såg jag en några killar, kanske 16 år som skrek och var högljudda, sen sprang en av dom utan att se sig för rakt in i en gammal gubbe som nästan välte. Dom bara skrattade och cepade vidare. Ville bara döda dom allihopa. Hatar verkligen folket som hänger på terminalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jag har lust att slå varenda kille som kommer och ska leka tuff inför sina kompisar eller varenda fjortis som röker bara för att känna sig cool eller killar som går i grupp och använder könsord efter könsord eller tjejer som leker bimbos och tror att de har högre status än alla andra, trots att de är hur jävla fula som helst. Förlåt, men det finns alldeles för många sådana på min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jag har lust att slå varenda kille som kommer och ska leka tuff inför sina kompisar eller varenda fjortis som röker bara för att känna sig cool eller killar som går i grupp och använder könsord efter könsord eller tjejer som leker bimbos och tror att de har högre status än alla andra, trots att de är hur jävla fula som helst. Förlåt, men det finns alldeles för många sådana på min skola Andra riktiga skoldagen. Det kändes tungt, trögt, jobbigt och segt. Vi har fantastiska lärare som verkligen förstår oss, vilket är tur. Ingen är munter, utan bara glada. Sedan är 90 % av alla ettor typ tjejer . Det var i stort sett det enda man såg idag. Tjejer, tjejer och åter tjejer. Insane! Kommer gå riktigt hett till de närmsta veckorna då jag hälsat en hel del välkomna . Har nu skåp längst ner i både A och B-huset vilket är BÄST! Så jääääääävla skönt! Jag är glad som bara den pga det. Någon av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jag har funderat på att starta en fördomstråd faktiskt. Just do it. --- Irriterar mig på folk som skriver "stog". Det heter STOD ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Någon av dom? Jag låter den frågan förbli osvarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Snorungar på 10 bast som snor min post och busringer 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag vill kastrera folk som använder följande ord seriöst: - Lärre (läsk) - Chirre (chips) - Hink(a) (sprit/dricka sprit) - Pompa (pommes frites) - Bärs/bira (öl) - Dolce (klassigt) - Ferre/fecke (fest) - Götar (tjejer) - Skumpa (champagne) osv. osv. osv. Stockholmsslang är vackert ibland men oftast .. nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Hatar tidningar som skriver i sina artiklar "BILDEN HELA VÄRLDEN PRATAR OM" "HJÄLTEDÅDET HELA SVERIGE PRATAR OM" "FLICKANS ÖDE HAR BERÖRT EN HEL VÄRLD" FAN, JAG SNACKAR INTE OM NÅGON JÄVLA BILD, INTE HELLER MINA KOMPISAR, ELLER DERAS KOMPISAR, OCH DERAS KOMPISAR.. OCH SÅ VIDARE. ÄCKLIGA JÄVLA TIDNINGAR. SJÄLVDÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Hatar tidningar som skriver i sina artiklar "BILDEN HELA VÄRLDEN PRATAR OM" "HJÄLTEDÅDET HELA SVERIGE PRATAR OM" "FLICKANS ÖDE HAR BERÖRT EN HEL VÄRLD" FAN, JAG SNACKAR INTE OM NÅGON JÄVLA BILD, INTE HELLER MINA KOMPISAR, ELLER DERAS KOMPISAR, OCH DERAS KOMPISAR.. OCH SÅ VIDARE. ÄCKLIGA JÄVLA TIDNINGAR. SJÄLVDÖ Ful jävla präst i 3-reklam: "De pratas mycke om tre på stan just nu". Jag feelar din pain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Folk som drar runt i pack, lyssnar på musik ur mobilen (typ arabmusik) i bussar, folk som hänger på centraler för att dom tror det är så himla ballt, HErregud bara skut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag hatar de invandrare jag väljer att kalla "blattar". Blattar som är högljudda och jävliga. De tränger sig i köer(till bussen till exempel) och visar ingen respekt mot folk. Visserligen hatar jag alla som är så, bara att jag hatar blattar lite extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 . , bara att jag hatar blattar lite extra. Det är rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Det är rätt! Ja, för inte fan beter dom sig som vanligt folk i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Ja, för inte fan beter dom sig som vanligt folk i alla fall. Behandlas de som vanligt folk då? Nej, de behandlas som blattar och thats what they are and will always be ifall folk inte ändrar sin attityd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts