Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Idioter som hänger på stadens terminal. Idag när jag väntade på tåget såg jag en några killar, kanske 16 år som skrek och var högljudda, sen sprang en av dom utan att se sig för rakt in i en gammal gubbe som nästan välte. Dom bara skrattade och cepade vidare.

Ville bara döda dom allihopa. Hatar verkligen folket som hänger på terminalen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lust att slå varenda kille som kommer och ska leka tuff inför sina kompisar eller varenda fjortis som röker bara för att känna sig cool eller killar som går i grupp och använder könsord efter könsord eller tjejer som leker bimbos och tror att de har högre status än alla andra, trots att de är hur jävla fula som helst. Förlåt, men det finns alldeles för många sådana på min skola :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lust att slå varenda kille som kommer och ska leka tuff inför sina kompisar eller varenda fjortis som röker bara för att känna sig cool eller killar som går i grupp och använder könsord efter könsord eller tjejer som leker bimbos och tror att de har högre status än alla andra, trots att de är hur jävla fula som helst. Förlåt, men det finns alldeles för många sådana på min skola :whistling:

Andra riktiga skoldagen. Det kändes tungt, trögt, jobbigt och segt. Vi har fantastiska lärare som verkligen förstår oss, vilket är tur. Ingen är munter, utan bara glada. Sedan är 90 % av alla ettor typ tjejer :( . Det var i stort sett det enda man såg idag. Tjejer, tjejer och åter tjejer. Insane! Kommer gå riktigt hett till de närmsta veckorna då jag hälsat en hel del välkomna :) . Har nu skåp längst ner i både A och B-huset vilket är BÄST! Så jääääääävla skönt! Jag är glad som bara den pga det.

Någon av dom? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill kastrera folk som använder följande ord seriöst:

- Lärre (läsk)

- Chirre (chips)

- Hink(a) (sprit/dricka sprit)

- Pompa (pommes frites)

- Bärs/bira (öl)

- Dolce (klassigt)

- Ferre/fecke (fest)

- Götar (tjejer)

- Skumpa (champagne)

osv. osv. osv.

Stockholmsslang är vackert ibland men oftast .. nej. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar tidningar som skriver i sina artiklar

"BILDEN HELA VÄRLDEN PRATAR OM"

"HJÄLTEDÅDET HELA SVERIGE PRATAR OM"

"FLICKANS ÖDE HAR BERÖRT EN HEL VÄRLD"

FAN, JAG SNACKAR INTE OM NÅGON JÄVLA BILD, INTE HELLER MINA KOMPISAR, ELLER DERAS KOMPISAR, OCH DERAS KOMPISAR.. OCH SÅ VIDARE.

ÄCKLIGA JÄVLA TIDNINGAR.

SJÄLVDÖ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar tidningar som skriver i sina artiklar

"BILDEN HELA VÄRLDEN PRATAR OM"

"HJÄLTEDÅDET HELA SVERIGE PRATAR OM"

"FLICKANS ÖDE HAR BERÖRT EN HEL VÄRLD"

FAN, JAG SNACKAR INTE OM NÅGON JÄVLA BILD, INTE HELLER MINA KOMPISAR, ELLER DERAS KOMPISAR, OCH DERAS KOMPISAR.. OCH SÅ VIDARE.

ÄCKLIGA JÄVLA TIDNINGAR.

SJÄLVDÖ

Ful jävla präst i 3-reklam: "De pratas mycke om tre på stan just nu".

Jag feelar din pain. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor