VaXXoR Skrivet 10 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2013 Vill klaga på Youtube kommentarer om Pewdiepie. Nästan alla gaming kanaler på youtube har flamewars i kommentarerna om hur bra/dålig Pewdiepie är. Startas oftast av någon från hans fanbase. Skulle vara intressant vad han tycker om sina fans. Om man kollas hans omegle videos så vet man vad det är för människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2013 Krogstämplar. Sabbar skjortan och tar en jävla tid att tvätta bort. Och varför envisas vissa krogar med att sätta den på handleden? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 31 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2013 Förlorade precis en timme. Wtf. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2013 Förlorade precis en timme. Wtf. Hatar det. Blir lika blåst varje år. Jag vill klaga på att det blir kö för att komma UT från krogen. Fy fan! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2013 Två facebook saker som jag hatar. 1. Folk som postar bilder på "djurplågare". Man vet inte om texten är sann eller vart den kommer ifrån, folk bara klickar share. 2. "Tag someone who"- bilderna. Måste folk lägga upp flera såna i rad? Hela feeden idag har vart full. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2013 Mhhhmmm, sova länge tänkte jag. Gissa vad jag vaknade av. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2013 När man försover sig till första föreläsningen och lagom till andra föreläsningen inser att man har punka på cykeln...när man redan har missat hälften av veckans föreläsningar... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2013 Vill klaga på ensamheten som infinner sig vissa kvällar då man inte har nåt annat än sina ängsliga tankar och krampaktigt hålla i. Annars är allt bra 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2013 Vill klaga på ensamheten som infinner sig vissa kvällar då man inte har nåt annat än sina ängsliga tankar och krampaktigt hålla i. Annars är allt bra Mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Sol och värme! Har haft en ledig dag, suttit i solen och bolmat vattenpipa så det står härliga till! Vad finns det liksom att klaga på? Jag har en grej att klaga på! Körde årets första shorts-dag idag, men eftersom det fortfarande ligger lite väggrus kvar på trottoarerna så får jag in sten i skorna! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Jag vill klaga på att jag jobbat över senaste dagarna och lidit inne på ett kontor medan solen skiner som aldrig förr utanför. Klagar även på att jag inte fick min sommarledighet förrän i augusti. Skandal. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 (redigerad) Jag vill klaga på spelet candybox. Säkert nån finnig skitunge som sitter i en svettig källare och skrattar röven av sig just nu, för han vet att han skapat spelet så man inte kan klara drakjäveln.. Redigerad 7 maj, 2013 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Jag vill klaga på spelet candybox. Säkert nån finnig skitunge som sitter i en svettig källare och skrattar röven av sig just nu, för han vet att han skapat spelet så man inte kan klara drakjäveln.. Jodå han går att klara, men man får vara lite slugare än att bara gå fram och mata på honom. --- Jag vill också klaga på värmen! Eller snarare på skolan. Jag hatar att nu när det äntligen börjar bli varmt så är det slutspurt i skolan så man sitter onödigt många timmar just där. Vi datatekniker spenderar dessutom 100% av skoltiden i en datasal som är så idiotiskt nedkyld att man måste ha minst en tjock tröja på sig för att inte frysa ihjäl när man sitter där en längre stund. Detta blir förstås ännu värre i juni, eller om man är i skolan i augusti. När jag pendlade så stötte jag ofta på kompisar på tåget som frågade varför i helvete jag släpade runt på en tjock tröja när det var 20 - 25 grader utomhus. Man ser ju inte klok ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2013 Jodå han går att klara, men man får vara lite slugare än att bara gå fram och mata på honom. Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2013 Aftonbladet Spela. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/recensioner/article16906810.ab Man ska inte klaga på recensioner, men när denna Johan ger ett spel som blir tokhyllat och har en metascore på 95/100, en 2/5 i betyg och dessutom avslutar med att be folk att inte lyssna på andra recensenter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2013 Är ganska tolerant mot FB/blogg-inlägg över lag, men jag ogillar verkligen inlägg i stilen "Nu har jag städat och diskat och alltså styrt upp min egen jävla skit vilket alla vettiga människor gör så nu har jag gjort mig förtjänt att äta glass/godis och kolla på dåliga TV-program på femman hela kvällen"... 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Är ganska tolerant mot FB/blogg-inlägg över lag, men jag ogillar verkligen inlägg i stilen "Nu har jag städat och diskat och alltså styrt upp min egen jävla skit vilket alla vettiga människor gör så nu har jag gjort mig förtjänt att äta glass/godis och kolla på dåliga TV-program på femman hela kvällen"... Verkligen, det och ännu tydligare skryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2013 Är ganska tolerant mot FB/blogg-inlägg över lag, men jag ogillar verkligen inlägg i stilen "Nu har jag städat och diskat och alltså styrt upp min egen jävla skit vilket alla vettiga människor gör så nu har jag gjort mig förtjänt att äta glass/godis och kolla på dåliga TV-program på femman hela kvällen"... Eller folk som reser hela tiden! Helvete! Extraknäcker på någon korvmoj och sedan är de utomlands hela tiden. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 (redigerad) Eller folk som reser hela tiden! Helvete! Extraknäcker på någon korvmoj och sedan är de utomlands hela tiden. Hittade nyss det värsta av två världar: "Fruktansvärt godkänd på hela termin 5. Känns fantastiskt och skönt! Förtjänar Grekland helt klart! *lycklig tjej*" Missunnar ju inte någon att vara stolt, men att berätta vad man har förtjänat och varför man förtjänar det är ju för det mesta bara skrytigt... Redigerad 14 juni, 2013 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2013 Håller med Siana. Hur fan har någon som gått ut gymnasiet och sen jobbat några små skitjobb råd att åka till t.ex Australien och vara där i ett år? Inget fel på det men det känns lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts