Corleone Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Syndande viskningar vistas medans vattnet lugnar mina andetag. Nu vet ju jag inte hur fotot ser ut. Ja, jo, att orden betyder nåt sånt på svenska letade jag själv reda på. Men har de ingen djupare betydelse? Vilket är budskapet? Eller vad menar du med "djup"? Bilden: http://leogren.bilddagboken.se/p/show.html...mp;directlink=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Tjejer som är fjorton som skriver "Svarar inte på dom under femton!11" FOR FUCKS SAKE. Jag upptäckte nyss att det myllrar av sådana när jag tog mig tid att läsa deras presentationer. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Ja, jo, att orden betyder nåt sånt på svenska letade jag själv reda på. Men har de ingen djupare betydelse? Vilket är budskapet? Eller vad menar du med "djup"? Bilden: http://leogren.bilddagboken.se/p/show.html...mp;directlink=1 Vattendimma - 'water allay my breath' Titeln är "breathing with death" = Att nu anta att personen i fråga andas med döden, dödens andetag kan antas låta som viskningar. Döden kan tvinnas ihop med synden. Det är komplicerare att skriva så att man ska förstå än att förstå direkt, iallafall för min del. För mig, när jag såg på bilden så blev det ett extra litet djup i bilden. Vad jag menar är att jag förstår mig på fotografen, inspirationen. Fast givetvis förstår jag dig också, det är absolut inte nödvändigt. Oftast lägger de bara till texten för det ska se ballare ut, men ibland så ger det där lilla extra som gör ett bra foto till ett riktigt bra foto. Text kan lägga ack så mycket mer känsla i bilder. Hade t.ex. Fight Club haft samma tema på filmen fast med andra ord, hade den förmodligen inte varit min favoritfilm, om det förklarar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Ibland stör jag mig otroligt på folk verkligen skiter i andra människor. typ om bilen brakar efter vägen och de ser man står där men öppen huv, glor dom bara och drar vidare. svårt att trycka på bromsen och fråga om man behöver någon hjälp? gör iallafall jag om det nu inte ser ut som en ultrabiff fängelsekund. eller om man ser frälsningsarmén eller röda korsetrepresentanter står på ica med bössorna, så är det bara några futtiga kronor i botten. tänkter verkligen inte folk alls på andra? inte fan måste man bo på gatan för att peta ner en tjuga. eller folk som klagar på andra för att de är olika. typ dessa modeslavar, de klagar ofta på folk som är punkare, hårdrockare, synthare vad fan som helst att de är klädda fult, de kanske tycker samma om modeslavar? jajaja, den här tråden är verkligen glad och trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Populärvetenskap i dessa "miljötänkartider". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 När man söker på en låt på youtube och får 234234 träffar med den låten på guitar hero/maple story filmer och själva musikvideon ligger 2 sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Forumet är inaktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Vissa moment kring planeringen (och ibland under) fester absolut hatar jag. Imorgon och på Lördag är det fest här - Persmässan, då musik spelas och hela Bollnäs/Alfta/Edsbyn rör sig typ - och det generar en helt sjukt jävla press på en. Eller ja, jag upplever en jävla press iallafall. Tjejen säger att man ska dit för hon ska bara dit, polaren säger att man absolut måste följa med dit, alkohol ska köpas, skjuts ska skaffas, förfesten ska planeras... ...men det värsta är alla JÄVLA IDIOTER som tjatar på en 24/7 och som påpekar vart man ska vara, och som inte frågar om man vill vara på stället i fråga. Visst släpper det då man väl är där och festar bland vänner, men det kan ibland vara ett rent helvete innan, tycker jag. Är fanimej skönast då man spontant drar på en fest om en polare ringer en på kvällen typ, inget planerat eller något utan man bara... drar. Redigerad 24 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Vissa moment kring planeringen (och ibland under) fester absolut hatar jag. Imorgon och på Lördag är det fest här - Persmässan, då musik spelas och hela Bollnäs/Alfta/Edsbyn rör sig typ - och det generar en helt sjukt jävla press på en. Eller ja, jag upplever en jävla press iallafall. Tjejen säger att man ska dit för hon ska bara dit, polaren säger att man absolut måste följa med dit, alkohol ska köpas, skjuts ska skaffas, förfesten ska planeras... ...men det värsta är alla JÄVLA IDIOTER som tjatar på en 24/7 och som påpekar vart man ska vara, och som inte frågar om man vill vara på stället i fråga. Visst släpper det då man väl är där och festar bland vänner, men det kan ibland vara ett rent helvete innan, tycker jag. Är fanimej skönast då man spontant drar på en fest om en polare ringer en på kvällen typ, inget planerat eller något utan man bara... drar. Var glad att det bara är när det är fester. Så har jag det på daglig basis för jag fortfarande bor hemma. Har väldigt stor familj, som ofta hälsar på här hemma, vilket medför att dom vill att jag ska följa med på alla tillställningar och göra dom sällskap när dom är här. Ingen som äns frågar om jag vill sitta hela dagen och kvällen med dom enbart för dom är här. Hade jag bott själv så hade inte en jävel kommit och hälsat på mig så jag hade fått vara ifred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Blir förbannad på alla jävla de_dust2- extremister i CSS (ja, CSS). Jag menar, vafan, ska 90% av alla servrar köra de_dust 2 24/7?! Det är såklart små jävla idioter som styr och lever med den helt irationella uppfattningen om att de_dust2 är den enda "vettiga" och roliga banan i CS. Rolig my ass... Finns betydligt roligare och intressanta banor. Som om inte det vore nog börjar alla tjata om att en admin ska byta bana till de_dust2 när en annan bana väl spelas. Whajnar man på att det går dåligt för att det inte är de_dust2 som spelas är man inte bra överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Blir förbannad på alla jävla de_dust2- extremister i CSS (ja, CSS). Jag menar, vafan, ska 90% av alla servrar köra de_dust 2 24/7?! Det är såklart små jävla idioter som styr och lever med den helt irationella uppfattningen om att de_dust2 är den enda "vettiga" och roliga banan i CS. Rolig my ass... Finns betydligt roligare och intressanta banor. Som om inte det vore nog börjar alla tjata om att en admin ska byta bana till de_dust2 när en annan bana väl spelas. Whajnar man på att det går dåligt för att det inte är de_dust2 som spelas är man inte bra överhuvudtaget. Jag håller med. Många av dom andra officiella banorna är riktigt bra. D2 är så grovt uttjatad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Forumet är inaktivt. Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Blir förbannad på alla jävla de_dust2- extremister i CSS (ja, CSS). Jag menar, vafan, ska 90% av alla servrar köra de_dust 2 24/7?! Det är såklart små jävla idioter som styr och lever med den helt irationella uppfattningen om att de_dust2 är den enda "vettiga" och roliga banan i CS. Rolig my ass... Finns betydligt roligare och intressanta banor. Som om inte det vore nog börjar alla tjata om att en admin ska byta bana till de_dust2 när en annan bana väl spelas. Whajnar man på att det går dåligt för att det inte är de_dust2 som spelas är man inte bra överhuvudtaget. Jag håller med. Många av dom andra officiella banorna är riktigt bra. D2 är så grovt uttjatad. Strunta i de officiella banorna, surf_greatriver är ju världsbäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 (redigerad) Strunta i de officiella banorna, surf_greatriver är ju världsbäst. För att inte tala om Surf_Japan.. Aaah minnen. Sorry för OffT. Redigerad 24 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Strunta i de officiella banorna, surf_greatriver är ju världsbäst. Surf äger, javisst, men ibland vill man bara panga lite småungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 gud jag "hatar" er som fick mig att vilja spela surf igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Surf äger, javisst, men ibland vill man bara panga lite småungar. Småungar utan kunskaper kryllar det av på cs_assault. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 (redigerad) Jag håller med. Många av dom andra officiella banorna är riktigt bra. D2 är så grovt uttjatad. Många av de officiella banorna är övermappade med modeller och andra saker som bara är ivägen. Dessutom är många maps för ljusa, blir ju fanimej bländad >.< Redigerad 25 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Mephedrone. Den nya innedrogen som en polare förser hela Stockholm med. Folk blir beroende direkt och när jag försöker få folk att sluta blir de aggressiva och säger att jag själv ska testa innan jag öppnar käften. Jag tänker inte testa och jag funderar starkt på att bryta med många vänner innan jag själv faller för grupptrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Mephedrone. Den nya innedrogen som en polare förser hela Stockholm med. Folk blir beroende direkt och när jag försöker få folk att sluta blir de aggressiva och säger att jag själv ska testa innan jag öppnar käften. Jag tänker inte testa och jag funderar starkt på att bryta med många vänner innan jag själv faller för grupptrycket. T'was! Roligt att min kompis blev så förtjust i dig också! Samma person? ,_. In case, jag borde akta mig för erbjudanden@msn? Aight. Redigerad 26 juli, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts