xstreem Skrivet 30 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2012 Vill klaga över att vi inte längre kan klaga på Agentens krassliga stavning. Kom tillbaks, grabben. We need you. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2012 Vill klaga över att vi inte längre kan klaga på Agentens krassliga stavning. Kom tillbaks, grabben. We need you. Påtal om det, vart tog han vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2012 Han kommer tillbaka, de gö han. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Fan! fan! FAN! FAAAAN! Söp bort passet i helgen när jag var ute, har ingen annan legitimation och Sverige har ingen ambassad på Irland. Det är fan katastrof! Haft ångest hela dagen. Jag måste åka till Nordirland, Belfast (ingen gränskontroll mellan Irland och Nordirland), ta båt till Liverpool, sen ta tåget till London där närmsta ambassaden finns. Fan, som sagt! Vill inte vara kvar här för evigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Fan! fan! FAN! FAAAAN! Söp bort passet i helgen när jag var ute, har ingen annan legitimation och Sverige har ingen ambassad på Irland. Det är fan katastrof! Haft ångest hela dagen. Jag måste åka till Nordirland, Belfast (ingen gränskontroll mellan Irland och Nordirland), ta båt till Liverpool, sen ta tåget till London där närmsta ambassaden finns. Fan, som sagt! Vill inte vara kvar här för evigt. Det finns väl ett svenskt konsulat i Dublin? Har för mig att dom kan fixa provisoriska pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Det finns väl ett svenskt konsulat i Dublin? Har för mig att dom kan fixa provisoriska pass. Det har dom, så det kan man, men man ska tydligen ha giltigt ID för att kunna fixa pass. Har mailat och frågat om personbevis är tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 (redigerad) Fan! Kontakta polis och hör om ett svenkt pass har lämnats in. Redigerad 5 augusti, 2012 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Kontakta polis och hör om ett svenkt pass har lämnats in. Var hos polisen idag, de hade inte fått in något då. Ska dit igen imorgon och anmäla det, får se om det har kommit in något då. Om inte annat krävs en anmälan för att jag ska kunna få ett provisoriskt pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Var hos polisen idag, de hade inte fått in något då. Ska dit igen imorgon och anmäla det, får se om det har kommit in något då. Om inte annat krävs en anmälan för att jag ska kunna få ett provisoriskt pass. Du skulle ju eventuellt kunna gå/ringa till de platser du besökte igår och fråga om någon lämnat in ett pass i baren eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2012 Du skulle ju eventuellt kunna gå/ringa till de platser du besökte igår och fråga om någon lämnat in ett pass i baren eller något i den stilen. Jag upptäckte att passet var borta när jag skulle visa legitimation på första stället jag skulle in på (kom in iaf, om ni undrar). Hade tidigare bara varit på förfest hos några vänner, bett de kolla i soffan och bakom soffkuddarna. Inget där tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2012 "Girl Gamers". Ska vara så jävla märkvärdiga och tro att dom ska behandlas annorlunda gentemot gamers ö.h.t "IMA GURL, AND IMA GAMUUUUUUR, I GOT BOOBS SO TREAT ME DIFFERENTLY" Hatar dom så jävla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2012 "Girl Gamers". Ska vara så jävla märkvärdiga och tro att dom ska behandlas annorlunda gentemot gamers ö.h.t "IMA GURL, AND IMA GAMUUUUUUR, I GOT BOOBS SO TREAT ME DIFFERENTLY" Hatar dom så jävla mycket! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2012 "Girl Gamers". Ska vara så jävla märkvärdiga och tro att dom ska behandlas annorlunda gentemot gamers ö.h.t "IMA GURL, AND IMA GAMUUUUUUR, I GOT BOOBS SO TREAT ME DIFFERENTLY" Hatar dom så jävla mycket! http://www.youtube.com/watch?v=dXtSOsoEOC8&feature=player_detailpage#t=251s 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 känslan när man har hackat massa chili och petar sig i näsan. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2012 Vill se om The O.C. men den finns inte på bluray eller ens i HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2012 In-ear-hörsnäckor. Vilket fruktansvärt ruttet koncept. Obekväma, och trots att det känns som att de inkilade halvvägs till hjärnan trillar de ur lättare än vanliga hörsnäckor. För att inte tala om att det är rätt vidrigt och man kan inte direkt dela med sig av dem till någon. Fick dem med gratis till min Samsung Galaxy SIII men jag tror jag ska köpa ett par nya, för de här gör mig vansinnig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2012 In-ear-hörsnäckor. Vilket fruktansvärt ruttet koncept. Obekväma, och trots att det känns som att de inkilade halvvägs till hjärnan trillar de ur lättare än vanliga hörsnäckor. För att inte tala om att det är rätt vidrigt och man kan inte direkt dela med sig av dem till någon. Fick dem med gratis till min Samsung Galaxy SIII men jag tror jag ska köpa ett par nya, för de här gör mig vansinnig. Hade exakt samma inställning tills jag hittade ett par som passade. Då finns det enbart fördelar förutom det "vidriga", det har dock lett till att jag är mer noggrann mer att ha rena öron. Win-win. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 Jobbar min sista dag imorgon och kollegorna hade laddat med tårta. Hur laddar jag? Jo, med 40-graders feber. Ooooooooooooooooooooooooooooollon. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2012 (redigerad) Sverige har verkligen världens sämsta vägar. Redigerad 16 augusti, 2012 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts