Dusse Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 Svensk media försöker få det till någon slags "mobbingsskandal" att de kör med rövning i fotbollslandslaget. Vad fan? "Rövning"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 "Rövning"? I högstadiet var det när man drog ner sina byxor och kastade sig med baken först mot ett utvalt offer. Är dock inte säker på att det är samma sak som Dusse syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 Nja, inte riktigt samma sak. I fotbollssammanhang innebär det att en person ställer sig med ryggen (ibland med neddragna byxor) mot de andra spelarna som sedan får försöka skjuta på honom (vanligen endast ett försök). Använd normalt sätt som "straff" för den som förlorar någon tävling eller så. Bomba röv heter det i min stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 Goza heter det här, med reservation för stavningen. Kurdiskt, tror jag. Debattartikeln som startade det hela, på Expressens ledarsida, är enorm humor.. Även om jag blir lika delar förbannad. Vad är det för människa? http://bloggar.expressen.se/opinionsbloggen/2012/06/fotbolls-em-tog-just-slut/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2012 Goza heter det här, med reservation för stavningen. Kurdiskt, tror jag. Debattartikeln som startade det hela, på Expressens ledarsida, är enorm humor.. Även om jag blir lika delar förbannad. Vad är det för människa? http://bloggar.expressen.se/opinionsbloggen/2012/06/fotbolls-em-tog-just-slut/ Haha, alla hennes inlägg på förstasidan har som mest 4 kommentarer. Den här artikeln har 58 negativa sådana. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2012 Att detta kan bli ett "mediedrev" berättar ganska mycket om svensk journalistik. Människor mördas i stort sett på gatorna utanför arenorna men nej, fjantsverige skriver om landslagsrövning. Sverige behöver seriöst ett krig eller något i den stilen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2012 Fulla jävla idioter som smäller smällare och sjunger seven nation army för fulla lungor klockan halv ett på natten. Inte nog med att deras oväsen höll mig vaken nog, när det började smälla blev min hund fullständigt tokig och joggade runt i lägenheten som en galning, skakandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2012 Tack FOX för att ni förstör en serie o verkar som det inte är första gången heller kollat genom Alcatraz i onödan nu när det inte ens blir en säsong 2! Lämnar ett tom rum utan en massa svar o serien slutatade på ett konstigt sett som att man tror det blir säsong 2 av det hela men nä. Så ytterliggare igen tack FOX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2012 Tack FOX för att ni förstör en serie o verkar som det inte är första gången heller kollat genom Alcatraz i onödan nu när det inte ens blir en säsong 2! Lämnar ett tom rum utan en massa svar o serien slutatade på ett konstigt sett som att man tror det blir säsong 2 av det hela men nä. Så ytterliggare igen tack FOX! HBO is the way to go. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2012 Danska skattekontoret verkar ha någon policy där deras arbetare inte pratar engelska med svenskar där, vet inte om de vill att arbetarna ska lära sig svenska eller något... Så istället babblar de på om ens ekonomi på danska. Visst, jag förstår väl danska ganska bra vid det här laget, men när det rör sig om ärenden som dessa vill jag gärna vara helt säker på att jag har förstått allt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2012 Vill klaga på att jag haft en introvert vecka när jag egentligen vill vara social och ha roligt. Nåja, det kommer och går. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2012 (redigerad) Just nu gillar jag inte att jag får min lön i Euro. Redigerad 4 juli, 2012 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2012 Glömde att Blizz automatiskt drar WoW subscription... Kewl när jag inte spelat på en månad och nu fick en till på köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2012 (redigerad) Vill klaga på att fuskare och hackers blir mer och mer vanligt i Day Z. Ospelbart snart om inte något anti cheat fungerar. Så sjukt irriterande och tråkigt. Redigerad 20 juli, 2012 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Det gnager i mig när folk inte hanterar uttrycket: "Ju mer desto bättre.". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Det gnager i mig när folk inte hanterar uttrycket: "Ju mer desto bättre.". Desto mer man hör det desto mer stör man sig på det. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2012 Desto mer man hör det desto mer stör man sig på det. Vad ni klagar! Ju mer man hör det ju mer vänjer man sig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2012 Men gah! Desto längre ni drar det här ju argare blir jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts