Dusse Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 ...har du någon gång varit inne på Yahoo Answers? Antalet användare där som inte är troll är väl ungefär 2. Och då menar jag inte i procent. (men du kanske trollar mig nu?) Vi får väl hoppas det, för mänsklighetens skull. Inget dubbeltroll här inte. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2012 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2012 Jag vill klaga på idioter, de är sjukt jobbiga. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 Burger King och deras kapitalistiska och vedervärdiga nattpriser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2012 (redigerad) Burger King och deras kapitalistiska och vedervärdiga nattpriser. +1. Några riktigt jävliga rojalister där. Redigerad 19 maj, 2012 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Tappade precis min Samsung Galaxy S2 i toaletten. Vilken var full med avföring. Så jag vill klaga på att telefonen eventuellt är fuckad (slet ut batteriet på fem sekunder och löpte sedan till köket för att slänga den i en skål med ris. Har även hårfönat i 20 minuter), men jag vill också klaga på att jag var tvungen att köra ner näven i bajs för att rädda den... 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Lajnux Skrivet 25 maj, 2012 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Tappade precis min Samsung Galaxy S2 i toaletten. Vilken var full med avföring. Så jag vill klaga på att telefonen eventuellt är fuckad (slet ut batteriet på fem sekunder och löpte sedan till köket för att slänga den i en skål med ris. Har även hårfönat i 20 minuter), men jag vill också klaga på att jag var tvungen att köra ner näven i bajs för att rädda den... 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Reklamavbrott i spel planeras Fan ta dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Tappade precis min Samsung Galaxy S2 i toaletten. Vilken var full med avföring. Ah, så det är därför du inte svarat på mitt sms. http://i.imgur.com/Xd3Ua.gif Åh Face off! För det är väl scenen där han tar knark? Ont: Vill klaga på datorsalarna i B-huset. Det måste se förjävla roligt när vi är en grupp elever som kommer och går med jeans, T-shirt och en varsin jacka under armen. Mitt på smällheta dagen. Men det går verkligen inte att sitta i shorts och T-shirt där inne, då fryser man ihjäl direkt, och eftersom vi spenderar åtta av våra nio skoltimmar där inne så är vi så illa tvungna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Tappade precis min Samsung Galaxy S2 i toaletten. Vilken var full med avföring. http://www.youtube.c...h?v=qSAKHLbCUGk Så jag vill klaga på att telefonen eventuellt är fuckad (slet ut batteriet på fem sekunder och löpte sedan till köket för att slänga den i en skål med ris. Har även hårfönat i 20 minuter), men jag vill också klaga på att jag var tvungen att köra ner näven i bajs för att rädda den... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Tentaperiod när det är såhär fint sommarväder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2012 Mcwrap - "För god för att du ska kunna lägga ifrån dig!" - My ass!! Jag kommer in till donken vid medborgarplatsen lättare salongs, tycker att wrappen låter rätt god, den såg god ut på bilden, ok..jag vet att inget på deras bilder liknar det man får, men va fan.....ingen sallad, ingen tomat, lite dressing, torr och jävlig, den var den liten, tre tuggor sen var den slut, nej..inget att ha, hade inte ätit på McDonalds sen typ förra sommaren innan det här, lär ju dröja ett tag till nu. Så här ska den se ut! Var inte ett dugg lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 För i h*lvete vem fan bryr sig om skiten Eurovision nu kommer man se vart enda tidning/nyhets sida spamma om skiten! O skiten kommer för följas på radion med. Sluta sänd skiten ingen bryr sig ändå! tack och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 För i h*lvete vem fan bryr sig om skiten Eurovision nu kommer man se vart enda tidning/nyhets sida spamma om skiten! O skiten kommer för följas på radion med. Sluta sänd skiten ingen bryr sig ändå! tack och hej 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Reklamavbrott i spel planeras Fan ta dem! Det där testade ju ubisoft ett tag i nått spel om jag inte missminner mig, då var det antingen att gratis ladda ner spelet men ständigt ha massa reklam skit överallt i spelet eller köpa spelet helt och få bort all reklam. I'm actually ok with this! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Det där testade ju ubisoft ett tag i nått spel om jag inte missminner mig, då var det antingen att gratis ladda ner spelet men ständigt ha massa reklam skit överallt i spelet eller köpa spelet helt och få bort all reklam. I'm actually ok with this! Tänker du på Far Cry? Är det bara den här typen av reklam i den versionen? ...den typen av reklam är jag mer än okej med. Avbrott för reklamfilmer tror jag inte att jag skulle uppskatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Alla skriver på Facebook om hur de är ute i solen och dricker öl/vin och njuter av solen. 2 dagar kvar till tentan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Alla skriver på Facebook om hur de är ute i solen och dricker öl/vin och njuter av solen. 2 dagar kvar till tentan... Bitch please! Fyra tentor de fyra kommande dagarna. På torsdag kommer jag vara död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2012 Bitches please! Jag taggar redan omtentan den 13 augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts