Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tappade precis min Samsung Galaxy S2 i toaletten. Vilken var full med avföring.

Så jag vill klaga på att telefonen eventuellt är fuckad (slet ut batteriet på fem sekunder och löpte sedan till köket för att slänga den i en skål med ris. Har även hårfönat i 20 minuter), men jag vill också klaga på att jag var tvungen att köra ner näven i bajs för att rädda den...

• Gilla 8
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, så det är därför du inte svarat på mitt sms. :P

Åh Face off! För det är väl scenen där han tar knark?

Ont: Vill klaga på datorsalarna i B-huset. Det måste se förjävla roligt när vi är en grupp elever som kommer och går med jeans, T-shirt och en varsin jacka under armen. Mitt på smällheta dagen.

Men det går verkligen inte att sitta i shorts och T-shirt där inne, då fryser man ihjäl direkt, och eftersom vi spenderar åtta av våra nio skoltimmar där inne så är vi så illa tvungna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.c...h?v=qSAKHLbCUGk

Så jag vill klaga på att telefonen eventuellt är fuckad (slet ut batteriet på fem sekunder och löpte sedan till köket för att slänga den i en skål med ris. Har även hårfönat i 20 minuter), men jag vill också klaga på att jag var tvungen att köra ner näven i bajs för att rädda den...

JVGt5_1236235_0.gif

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mcwrap - "För god för att du ska kunna lägga ifrån dig!" - My ass!!

Jag kommer in till donken vid medborgarplatsen lättare salongs, tycker att wrappen låter rätt god, den såg god ut på bilden, ok..jag vet att inget på deras bilder liknar det man får, men va fan.....ingen sallad, ingen tomat, lite dressing, torr och jävlig, den var den liten, tre tuggor sen var den slut, nej..inget att ha, hade inte ätit på McDonalds sen typ förra sommaren innan det här, lär ju dröja ett tag till nu.

Så här ska den se ut!

grilled_chicken_1236244_0.jpg

Var inte ett dugg lik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där testade ju ubisoft ett tag i nått spel om jag inte missminner mig, då var det antingen att gratis ladda ner spelet men ständigt ha massa reklam skit överallt i spelet eller köpa spelet helt och få bort all reklam.

I'm actually ok with this!

Tänker du på Far Cry?

Är det bara den här typen av reklam i den versionen?

far-cry-ads_1236305_0.png

...den typen av reklam är jag mer än okej med. Avbrott för reklamfilmer tror jag inte att jag skulle uppskatta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor