Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Är det själva buss åkandet eller samma med T.ex. tåg?

Nejdå, tåg gillar jag. Jag åkte tåg senast idag t.o.m.

Men bussar, njae. Det är trångt och jävligt, sittplatserna är upptagna och det brukar finnas en massa mysko folk på bussarna, iaf på kvällarna. Sen gillar jag inte själva färdsättet heller, dvs vrooom-broms-vroooom-broms-vroooom-stanna-vroooom-broms-vrooom-stanna. Nej tack, då går jag hellre. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köttfifaan vad jag lackar när folk med artistiska talanger bajsar ner sig själva med meningslösa pretentioner.

Ni vet såna där typer på bilddagboken.se som lägger upp käcka/snygga/lite originella bilder och slumpar ihop några svåra ord på engelska som bildtext (om orden nu inte är lånade från senaste albumet av idolerna Fall out Boy???)? Rena rama praktexemplen på den här sortens nervretande!

Okej, dina bilder är snygga och påhittiga, all creds för det. Men måste du för den sakens skull spela så förbannat jag-vet-inte-vad? Vad är ditt mål med att i nån annan färg och annat typsnitt än bilddagbokens vanliga berätta för oss att "sinfull murmur dwells as water allay my breath"? Vill du visa dig djup? Vis? Duktig på engelska? Är det ett rop på hjälp? Du kanske lider av nån form av psykisk krämpa men vill inte säga det rakt ut, utan vill få oss att inse besväret genom att krafsa ihop nåt kryptiskt lull-lull, så att vi sen kan skjutsa dig till närmaste rehabiliteringshem?

Skärp dig, du är bra. Så sluta göra en clown av dig själv.

Det kan även vara en förklaring i sig, det kan vara en subtil hint mot vad personen i argumentet hade för inspiration till bilden. Jag finner det mycket mer intressant om jag får någon liten text snutt med bilden, något att sitta och tänka på medans man ser in på bilden och inspekterar den. Det ger djup. Men sedan om du inte förstår det, det är chill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag avskyr verkligen att på t.ex. lunarstorm där fjortisar lägger upp bilder på sig själva, där de posar sin sexigaste pose, och skriver under "faaan, vad ful jag är!" eller dessa mäktigt onödiga bilder där de tar kort på bara ögat i närbild eller liknande. högst irriterande.

jag irriterar mig gärna på dessa negerbarn som hip hopar runt och tror på fullaste allvar de är som hiphop brottslingarna i USAs mörkaste kvarter. huga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR fjortisar som skriver massa stora texter på t.ex bilddagboken och leker smarta moralkärringar o skit.

Exempel:

till alla rasister och nazister :

din demokrati är grekisk,

dina Siffror är arabiska,

dina bokstäver är latinska,

din pizza är italiensk,

din nazism är tysk

din kunskap är från mellanöstern,

dina bestick är kinesiska,

din ideologi är europisk,

ditt skattesystem är islamisk,

din hund e utländskt,

dina bananer e från afrika,

din moped är japansk,

din vodka är estnisk,

dina mattor är persiska

din choklad är colombiansk,

din kebab är turkisk,

din freestyle är koreansk,

din parfym är fransk,

din mobil är finsk,

din öl är dansk,

dina skor är thailändska,

dina semestrar tillbringar du i

spanien, grekland, tunisien eller thailand.

och ni hatar blattar, utan dem hade ni fortfarande vatt i stenåldern era idioter.

Svarade på det:

"dina bestick är kinesiska" I lol'd. Mycket annat där är ju till en viss del sant. Men jag tror inte nazism och rasism har med det där att göra, dem skiter fullständigt varifrån saker kommer ifrån om dem inte är extremister. Sen tror jag inte heller att dem bryr sig om dem hade varigt i stenåldern, många här från sverige är ju lite vikingaaktiga och sånt där skit. Dessutom så är ju nazister och rasister stenåldersmänniskor ffs, dem har ju inget i huvudet.

Det där skrev jag iofs ganska snabbt...

HATAR också fjortisar som skriver låååååååååååååååånga sammanhängande texter om sin dag och lägger till ett "haha" efter varje mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, precis. Så frustrerande.

Ditt inlägg i denna tråd var ju också en coyppasta från BD, din judeslav. Jag, som inte är så skolad i det communityt (och kanske inte har hunnit störa mig på det) tyckte citatet verkade rätt så vettigt att skicka runt till alla hobby-rassar runt om i Sverige. Är man seriös invandrarkritker har man förstås motargument men det innefattar ju bara en bråkdel.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HATAR fjortisar som skriver massa stora texter på t.ex bilddagboken och leker smarta moralkärringar o skit.

Exempel:

Svarade på det:

Det där skrev jag iofs ganska snabbt...

HATAR också fjortisar som skriver låååååååååååååååånga sammanhängande texter om sin dag och lägger till ett "haha" efter varje mening.

Hah. Vem det nu än är som skrivt den där lilla spalten mot rasister kan inte ha mycket i skallen. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt inlägg i denna tråd var ju också en coyppasta från BD, din judeslav. Jag, som inte är så skolad i det communityt (och kanske inte har hunnit störa mig på det) tyckte citatet verkade rätt så vettigt att skicka runt till alla hobby-rassar runt om i Sverige. Är man seriös invandrarkritker har man förstås motargument men det innefattar ju bara en bråkdel.

När du säger att mitt inlägg var en copypasta från bdb vet jag inte riktigt hur du tänker, jag kopierade det som hon hade lagt ut för att förklara.

Kan inte påminna mig om att jag är varken jude eller någon slav.

Kan inte ens svara på det där, då du inte alls är seriös. Du sitter alltså och säger att du har skickar runt det där till "hobby-rassar" i sverige. Nej, om du verkligen vill något så kan du iallafall va lite seriös. Har haft intrycket av att du är vettig men det vet jag inte riktigt..

Hah. Vem det nu än är som skrivt den där lilla spalten mot rasister kan inte ha mycket i skallen. (:!!!:)

Mnjae, sen är det ju också det att dem tror att allt ska förändras bara för att dem sitter och skriver lite skit på bdb.

Shit, vad du "ägde" dom. :>

Det har jag inte påstått, eller? :D

Frågar mig också vilka "dom" är.

Meningen med det där jag skrev är inte att "äga" någon :D

Tyckte mer det skulle vara intressant att se vad hon tyckte och vad hennes svar skulle bli till det där.

För det där citatet är ju inte skrivet av henne, alltså är det inte hennes ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du säger att mitt inlägg var en copypasta från bdb vet jag inte riktigt hur du tänker, jag kopierade det som hon hade lagt ut för att förklara.

Kan inte påminna mig om att jag är varken jude eller någon slav.

Kan inte ens svara på det där, då du inte alls är seriös. Du sitter alltså och säger att du har skickar runt det där till "hobby-rassar" i sverige. Nej, om du verkligen vill något så kan du iallafall va lite seriös. Har haft intrycket av att du är vettig men det vet jag inte riktigt..

Du blev hjärntvättad på Treblinka och har tappat de flesta minnen från den tiden, för här i mina papper så står det att du heter Janusz Heydrich, polsk jude och slavade för nazisterna...

Ich bin vettig und seriös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan även vara en förklaring i sig, det kan vara en subtil hint mot vad personen i argumentet hade för inspiration till bilden. Jag finner det mycket mer intressant om jag får någon liten text snutt med bilden, något att sitta och tänka på medans man ser in på bilden och inspekterar den. Det ger djup. Men sedan om du inte förstår det, det är chill.

Du som förstår, kan inte du förklara för mig vad "sinfull murmur dwells as water allay my breath" betyder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor