Renard Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 What Plaisir said. Det är sjukhuset själva som valt att spärra av eftersom de vill stå till hands för Vickan och Daniel om de vill välja Karolinska i Solna. Fast det hindrar en ju inte från att ogilla kungahuset? De är ju källan till allt rövslickeri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 Fast det hindrar en ju inte från att ogilla kungahuset? De är ju källan till allt rövslickeri. Klart det inte gör. Men det är inte deras fel att det är så heller. Källan till allt rövslickeri är väl snarare alla som försöker få oss "vanliga" att vilja vara som de som har det lite bättre. Och rövslickeri är det väl inte riktigt att vilja ta emot en så fin sak som ett barn med hälften kungahusblod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 http://www.friatider.se/korkort-for-invandrare-subventioneras What-the-fuck... Såvida det inte är fake. Men så generöst som Sverige har blivit så tvivlar jag fan på det 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Aftonhoran "Svenskstjärnan är nu klar för rollen som Robocop" "Kinnaman får sin största roll hittills i Hollywood" "Den svenske 32-åringen har skrivit på kontraktet – och får huvudrollen i ”Robocop”, en nyinspelning av den gamla kassasuccén från 1987" Hur det egentligen låg till: Kinnaman har en mindre men betydande roll i slutet av filmen. Klart jag visste att Aftonhoran vinklar sina storys, men att först ljuga sina läsare rakt upp i ansiktet för att sedan i samma artikel bevisa för alla att de ljög? Vet deras idiotier inga gränser? Vet inte varför jag bryr mig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Aftonhoran I Safe house som han har en mindre roll. I Robocop spelar han Robocop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Aftonhoran "Svenskstjärnan är nu klar för rollen som Robocop" "Kinnaman får sin största roll hittills i Hollywood" "Den svenske 32-åringen har skrivit på kontraktet – och får huvudrollen i ”Robocop”, en nyinspelning av den gamla kassasuccén från 1987" Hur det egentligen låg till: Kinnaman har en mindre men betydande roll i slutet av filmen. Klart jag visste att Aftonhoran vinklar sina storys, men att först ljuga sina läsare rakt upp i ansiktet för att sedan i samma artikel bevisa för alla att de ljög? Vet deras idiotier inga gränser? Vet inte varför jag bryr mig egentligen. Han spelar Robocop i Robocop. Det låter enligt mig som huvudrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 (redigerad) [...]http://i1120.photobucket.com/albums/l485/oklok/dewey.gif Redigerad 5 mars, 2012 av Maimstream 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Min langare svarar inte. Då blir jag lissen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Min langare svarar inte. Då blir jag lissen. Sök hjälp, bli ren. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 (redigerad) Sök hjälp, bli ren. Redigerad 5 mars, 2012 av Green_Goblin 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Sök hjälp, bli ren. Snälla en till fix bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 [...] Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det här, men du blev precis rejält ägd. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 En stor spindel satt på väggen ovanför min säng. Nu är den utslängd men inte vågar jag sova för det. Tänk om det finns fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 (redigerad) En stor spindel satt på väggen ovanför min säng. Nu är den utslängd men inte vågar jag sova för det. Tänk om det finns fler! Det där är bland det värsta som finns. Ändå: Redigerad 5 mars, 2012 av felshoe 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 FYFAN VAD JAG HATAR DIG FELSHOE. DU ÄR ONDSKA I DESS RENASTE FORM. HITLER 2.0. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 En stor spindel satt på väggen ovanför min säng. Nu är den utslängd men inte vågar jag sova för det. Tänk om det finns fler! Var glad att du har några husspindlar. De är fullständigt harmlösa och håller betydligt värre ohyra på avstånd. //spindelvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det här, men du blev precis rejält ägd. Just nu säger TV3's text-tv att Joel Kinnaman har en liten men betydande roll i Robocop (och de citerade Aftonhoran) Men IMDB säger att han har huvudrollen. Så tydligen missuppfattade även TV3 Aftonbladet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Just nu säger TV3's text-tv att Joel Kinnaman har en liten men betydande roll i Robocop (och de citerade Aftonhoran) Men IMDB säger att han har huvudrollen. Så tydligen missuppfattade även TV3 Aftonbladet. Är det inte TV3's text som är "från" aftonbladet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Är det inte TV3's text som är "från" aftonbladet? De säger "säger Aftonbladet" så det är nog ingen direktkopia av artikeln. Hur som helst är det jävligt kul att Joel fick rollen. Han imponerade stort på mig i Johan Falk-filmerna som infiltratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts