Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Fast det hindrar en ju inte från att ogilla kungahuset? De är ju källan till allt rövslickeri.

Klart det inte gör. Men det är inte deras fel att det är så heller.

Källan till allt rövslickeri är väl snarare alla som försöker få oss "vanliga" att vilja vara som de som har det lite bättre. Och rövslickeri är det väl inte riktigt att vilja ta emot en så fin sak som ett barn med hälften kungahusblod?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Aftonhoran

"Svenskstjärnan är nu klar för rollen som Robocop"

"Kinnaman får sin största roll hittills i Hollywood"

"Den svenske 32-åringen har skrivit på kontraktet – och får huvudrollen i ”Robocop”, en nyinspelning av den gamla kassasuccén från 1987"

Hur det egentligen låg till:

Kinnaman har en mindre men betydande roll i slutet av ­filmen.

Klart jag visste att Aftonhoran vinklar sina storys, men att först ljuga sina läsare rakt upp i ansiktet för att sedan i samma artikel bevisa för alla att de ljög? Vet deras idiotier inga gränser?

Vet inte varför jag bryr mig egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aftonhoran

"Svenskstjärnan är nu klar för rollen som Robocop"

"Kinnaman får sin största roll hittills i Hollywood"

"Den svenske 32-åringen har skrivit på kontraktet – och får huvudrollen i ”Robocop”, en nyinspelning av den gamla kassasuccén från 1987"

Hur det egentligen låg till:

Kinnaman har en mindre men betydande roll i slutet av ­filmen.

Klart jag visste att Aftonhoran vinklar sina storys, men att först ljuga sina läsare rakt upp i ansiktet för att sedan i samma artikel bevisa för alla att de ljög? Vet deras idiotier inga gränser?

Vet inte varför jag bryr mig egentligen.

Han spelar Robocop i Robocop. Det låter enligt mig som huvudrollen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte ofta jag får tillfälle att säga det här, men du blev precis rejält ägd.

731C9A6B6_1232764_0.png

Just nu säger TV3's text-tv att Joel Kinnaman har en liten men betydande roll i Robocop (och de citerade Aftonhoran) Men IMDB säger att han har huvudrollen. Så tydligen missuppfattade även TV3 Aftonbladet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor