Misterwhoopee Skrivet 22 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 Har nu spenderat två timmar på att få ut den lilla samlingen av kvistar vi en gång kallade gran ut ur lägenheten. Tänkte först att det var en bra idé att klippa ner den och förstörde en väldigt bra sax. Sen tänkte jag att jag bara drar ut den genom trapphuset och städar upp. Går ut i trapphuset med granen som barrar utav helvete men bestämmer mig ändå att halvvägs igenom inte gå igenom med det. Städar halva trapphuset, granen ligger kastad på vardagsrumsgolvet, möblerna står huller om buller, det är barr överallt. Barr i skorna, i hallen, i krukväxterna, på bordet, i kaffemuggen. Efter att stått framför den scenen och andats tungt i en halvtimme så får jag en någon slags uråldrig instinkt och tar granen med bara händerna, sliter ut den genom balkongsdörren medans ännu mer barr flyger omkring mig och kastar den med ett primitivt bröl ut från balkongen ner på gatan. Springer ner på gatan, trycker in helvetet i närmsta soptunna och försvinner utan att någon ser mig. Nu är det bara runt 300 dagar tills nästa gång jag köper gran. Själv ska jag idag ta ner min lilla bordsgran av plast som stått uppe på övertid. Känns ganska skönt efter att ha läst ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 Vill klaga på Dead rising 2. Sitter och spelar nu och försöker komma igenom storyn en gång iaf. Men satan vad irriterad man blir, allt ska ta sån jävla tid och det är inget spel man kan ta det lugnt i heller. Hatar... Att äta, dricka eller byta kläder ska ta runt 5-6 sekunder att göra, och det är inte så smidigt när det är hundratals zombies överallt. Att hoppa ner för saker, rulla och hoppa åt sidan ska ha sin lilla animation som stannar upp allt. Inte heller smidigt. Att rädda survivors är sjukt irriterande för dom är lika pantade som AIn i Left 4 dead. Och att lägga in en fet survivor som haltar och som man INTE kan bära är bara sjukt. Fattar inte hur dom ens tänkte. 72 hour mode är sjukt stressigt och irriterande. Förstår inte hur dom tänker när allt ska vara så tidsbaserat. Man missar ju hur mycket som helst eftersom man missar storyn om man kollar runt för mycket. Hatar att stressa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2012 72 hour mode är sjukt stressigt och irriterande. Förstår inte hur dom tänker när allt ska vara så tidsbaserat. Man missar ju hur mycket som helst eftersom man missar storyn om man kollar runt för mycket. Hatar att stressa. Alltså, du ska inte stressa i DR, verkligen inte. Du måste spela det flera gånger för att få allt gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2012 BSOD, och efter det försvann alla tabbar i webläsaren. Sjukt störigt att jag bara kommer ihåg 2 av ~10 och att historiken samtidigt rensades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 (redigerad) Armen gipsad, fick ut 5k i lön (värd julledighet), kan inte jobba på minst en vecka, allmän pisskänsla. Ska sen göra en magnetröntgen på fredag vilket kan resultera i att jag inte kan jobba/använda vänsterhanden på 12-16 veckor. Känns inte bra idag. Är bara så jävla trött på att vara fattig och den här fadäsen lär inte hjälpa. Redigerad 25 januari, 2012 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Armen gipsad, fick ut 5k i lön (värd julledighet), kan inte jobba på minst en vecka, allmän pisskänsla. Ska sen göra en magnetröntgen på fredag vilket kan resultera i att jag inte kan jobba/använda vänsterhanden på 12-16 veckor. Känns inte bra idag. Är bara så jävla trött på att vara fattig och den här fadäsen lär inte hjälpa. Jag köper gärna din iMac om det krisar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Gah fyfan vad cp skadat Kaspersky är hatar det jävla virus programmet ställer in att Kaspersky ska göra undantag på en del filer som han rapportera om virus fast man har gjort det så flyttas ändå det jävla programmet till karaktären jävla ryska skit virus program blir att byta imorgon! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Jag kan nästan 200 pokemon i huvudet utantill men måste söka på google varje gång jag ska knyta en slips. whats up wit dat 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Jag kan nästan 200 pokemon i huvudet utantill men måste söka på google varje gång jag ska knyta en slips. whats up wit dat Man behöver bara kunna de 151 första. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2012 Man behöver bara kunna de 151 första.Även jag trodde så först, sedan insåg jag att vi är en utdöende ras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2012 Vill klaga på dom fyra personer som slogs med kniv i gallerian i min stad. Onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2012 BTJUNKIE HAR STÄNGT NER >:c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2012 Vill klaga på min totala brist på en utmärkande stil. Ena dagen springer jag runt i snygga skjortor och jeans för att nästa dag trampa iväg till jobbet i mjukisbyxor (känns inte seriöst alls). Egentligen skulle jag väl kunna säga att det beror på att jag ALDRIG har råd att köpa några nya byxor eftersom att min lön är för låg.. Måste spara bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 Call of Duty: Black Ops’ crowned winner OF greatest videogame ending in Guinness World Records 2012 Gamer's Edition poll 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2012 Kontoret på TV4. Henrik Dorsin vad tusan sysslar du med? Blev nästan orolig över hur otroligt icke-roligt pilotavsnittet var. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Vill klaga på den där jävla kunga familjen först spärrar ett jävla tv team av en stor del av parkeringen för att dem TROR Victoria ska föda barn där. NU står det en del jävla poliser där och ska spärra av en större jävla del. Nej fyfan avskaffa den där jävla monarkin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Vill klaga på den där jävla kunga familjen först spärrar ett jävla tv team av en stor del av parkeringen för att dem TROR Victoria ska föda barn där. NU står det en del jävla poliser där och ska spärra av en större jävla del. Nej fyfan avskaffa den där jävla monarkin! Du inser att det inte är kungafamiljen som spärrar av själva va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Vill klaga på den där jävla kunga familjen först spärrar ett jävla tv team av en stor del av parkeringen för att dem TROR Victoria ska föda barn där. NU står det en del jävla poliser där och ska spärra av en större jävla del. Nej fyfan avskaffa den där jävla monarkin! Du inser att det inte är kungafamiljen som spärrar av själva va? What Plaisir said. Det är sjukhuset själva som valt att spärra av eftersom de vill stå till hands för Vickan och Daniel om de vill välja Karolinska i Solna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Kontoret på TV4. Henrik Dorsin vad tusan sysslar du med? Blev nästan orolig över hur otroligt icke-roligt pilotavsnittet var. Ah, tack för påminnelsen om att det har börjat. Jag älskade den brittiska versionen men har dock på känn att jag kommer att bli besviken på den svenska, liksom jag blev på den amerikanska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Sådant här uppförande irriterar mig en hel del... 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts