Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Dagens ris går till Samuel för att han så fruktansvärt jävla dryg och för att han inte känner av hur mycket jag ogillar honom och hans närhet, hans spydiga humor som ständigt riktas åt mitt håll trots att jag tydligt visar min avsmak och hur han behandlar sin flickvän. Vilken jävla tölp.

Dagens ris går också till det här stället. Det förlorade perspektivet som ett resultat av isolation impregnerar nattens såväl som dagens drömmar och det är ibland svårt att bara ta ett steg tillbaka och inse hur fantastiskt inskränkt situationen egentligen är, min enfaldiga tankegång är förstås också till att skyllas för det här och jag ska försöka åtgärda det. Slappna av, snälla.

En känga riktas även mot det faktum att andelen AP-poäng man kan dela ut på detta forum är begränsat. Extremt enerverande då det finns så mycket att plussa men ingen reell möjlighet att överblicka inläggsutbudet. Funktionen är ju den samma som facebook och där gillar man ju allt.

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man vaknar för sent på dagen och inser att kaffeabstinensen slagit till en hårt i ansiktet innan man ens klivit upp. Något som hände mig igår, och trots att jag så gott som hällde i mig en kanna kaffe innan jag åkte in till skolan för att tentaplugga så var min dag redan förstörd. Huvudvärken bara tilltog och efter några timmar på campus fick jag nog. Begav mig hemåt igen och var till och med tvungen att hoppa av bussen vid ett tillfälle för att spy. Med ren tankekraft höll jag dock spyan inne eftersom jag visste att huvudvärken antagligen skulle dräpa mig så fort hulkandet satte fart. Väl hemma hängde jag över toalettstolen och hade en mind versus huvudvärksillamående-kamp i en halvtimme innan jag krälade in i köket och svepte ett glas treo för att sedan kräla ner i sängen.

Efter en halvtimmes sömn var huvudvärken som bortblåst, men eftersom jag redan sagt ifrån mig att ta några öl med polarna så blev jag kvar hemma hela kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Depression, ADHD, Aspergers, autism, MCDD, OCD, Touretts, tics?

Tänker som sagt inte dra upp det här.

Det är inget som gör mig socialt handikappad eller liknande, utan det är under längre perioder. Det gör det helt enkelt svårt/näst intill omöjligt att hålla i ett heltidsjobb eller heltidsstudier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor