Jazz Skrivet 9 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2011 (redigerad) Dagens ris går till Samuel för att han så fruktansvärt jävla dryg och för att han inte känner av hur mycket jag ogillar honom och hans närhet, hans spydiga humor som ständigt riktas åt mitt håll trots att jag tydligt visar min avsmak och hur han behandlar sin flickvän. Vilken jävla tölp. Dagens ris går också till det här stället. Det förlorade perspektivet som ett resultat av isolation impregnerar nattens såväl som dagens drömmar och det är ibland svårt att bara ta ett steg tillbaka och inse hur fantastiskt inskränkt situationen egentligen är, min enfaldiga tankegång är förstås också till att skyllas för det här och jag ska försöka åtgärda det. Slappna av, snälla. En känga riktas även mot det faktum att andelen AP-poäng man kan dela ut på detta forum är begränsat. Extremt enerverande då det finns så mycket att plussa men ingen reell möjlighet att överblicka inläggsutbudet. Funktionen är ju den samma som facebook och där gillar man ju allt. Redigerad 9 december, 2011 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2011 När man vaknar för sent på dagen och inser att kaffeabstinensen slagit till en hårt i ansiktet innan man ens klivit upp. Något som hände mig igår, och trots att jag så gott som hällde i mig en kanna kaffe innan jag åkte in till skolan för att tentaplugga så var min dag redan förstörd. Huvudvärken bara tilltog och efter några timmar på campus fick jag nog. Begav mig hemåt igen och var till och med tvungen att hoppa av bussen vid ett tillfälle för att spy. Med ren tankekraft höll jag dock spyan inne eftersom jag visste att huvudvärken antagligen skulle dräpa mig så fort hulkandet satte fart. Väl hemma hängde jag över toalettstolen och hade en mind versus huvudvärksillamående-kamp i en halvtimme innan jag krälade in i köket och svepte ett glas treo för att sedan kräla ner i sängen. Efter en halvtimmes sömn var huvudvärken som bortblåst, men eftersom jag redan sagt ifrån mig att ta några öl med polarna så blev jag kvar hemma hela kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Jag vill klaga på mina sjukdomar som gör att jag inte kan fungera som man bör i ett vardagligt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Jag vill klaga på mina sjukdomar som gör att jag inte kan fungera som man bör i ett vardagligt liv. Vad har du för sjukdomar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Vad har du för sjukdomar? Sjukdomar är möjligtvis fel ordval. Störningar kan vi säga. Psykiska. Jag har diverse, det är nog inget man ska dra upp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Depression, ADHD, Aspergers, autism, MCDD, OCD, Touretts, tics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Jag har fastnat i Wordfeudträsket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Lajnux Skrivet 13 december, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 vill klaga på alla som är utläningar i västerås... går inte att gå på stan ens utan att dom skriker än i örat saker som skinhead rasse o sånt. vadå får man inte raka sig nu eller utan att vara rasse? ne nu är ja trött på dom om dom ska komma hit kan dom skaffa jobb nu sitter dom bara hemma och får bidrag om man tänker lite så är det ju ganska bra ide´ men typiskt invandrare att gö så. hehe som när ja o steffe jagade några me epan igår vi drog hem till steffe först o slangade bensin ur hans Pappas gräsklippare o jävla va vi sprang sen hehe. helt galen farsa iofs. sen hoppa vi in i bilen eller ja vi gick o steffe börja köra iväg. alltså igentligen är de en 240 men han låssas att de är en epa för polisen blir sura och stannar honom och säger steffe varför har du epa skylt på bilen när de är en riktig bil alltså inte epa hehe. hur som helst så åkte vi o sladda lite och sen kom vi i en kurva i kanske 150 sen växla han till tvåan o ja ba ahaha steffe va gör du du pajkar ju hela vexellådan eller ja vad man säger men han ba stoppa in en ny prilla o skratta. asså det är ju askul att kö fort som fan och bara känna vind draget i huvudet fast på vintern kan man ju inte åka cab så man får ju vända fläktarna mot huvet asså så det blåser om ni förstår lite svårt att förklara. btw när vi åkte så såg vi massa invandrare som skulle va coola i såna där jackor me ludd på där bak så vi tänkte fan ska vi inte skojja lite me dom? jo varför inte så ja sa till steffe om jag kunde kö fast han sa nej. hur som helst så åkte steffe så tyst han kunde upp på trotoraren om ni förstår asså bakom dom och åkte jättesakta o sen burna han iväg förbi dom ochså sen hoppade han ner på vägen o man hörde hur de skrapa och ja tänkte oooo nu kommer steffes farsa lacka ni skulle ha sett allas ansikten när vi brassa förbi i 150 och jackorna flög nästan av deras ryggar alltså rätt svårt o förklara men ja gör mitt bästa. samma me alla luffare på stan asså var för tigger dom pengar igentligen ba skaffa ett jobb?? aja ville ba snacka av mig lite nu måste ja hjälpa morsan me o damsuga hon skriker altid i mitt öra hela tiden kan du diska kan du damsuga kan du gå o köpa cigg va? asjobbigt men va gör man inte för familjen eller hur hehe. 29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Köpte det helt till en början, men när jakt med epan kom in började jag ana uglor i mossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Jag vill klaga på att jag hade Lajjans gamla avatar i cachen. sen hoppa vi in i bilen eller ja vi gick o steffe börja köra iväg. Här brast det totalt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Depression, ADHD, Aspergers, autism, MCDD, OCD, Touretts, tics? Tänker som sagt inte dra upp det här. Det är inget som gör mig socialt handikappad eller liknande, utan det är under längre perioder. Det gör det helt enkelt svårt/näst intill omöjligt att hålla i ett heltidsjobb eller heltidsstudier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 Jag vill klaga på att jag hade Lajjans gamla avatar i cachen. Haha, samma här! Blev lagomt fundersam till en början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Scrollhjulet är trasigt... Livet suger. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Vill klaga på att pappa drar igång skithög volym på sin skit musik så man inte kan sova. Hela huset vibrerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Helt jävla seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Helt jävla seriöst! Får mig att tänka på filmen Klass. Tror inte att någon film gjort mig lika förbannad som den. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Får mig att tänka på filmen Klass. Tror inte att någon film gjort mig lika förbannad som den. Usch ja. Jävla svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 21 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2011 Dumma människor och deras tendens att uttrycka sin dumma åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Dumma människor och deras tendens att uttrycka sin dumma åsikter.HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts