Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Suck och stön.

Måste dock älska uttrycket "butt doctor". Ska lätt bli det när jag ger mig in på den medicinska banan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela morgonen har jag försökt köpa biljetter till Bruce Springsteen åt mina föräldrar. Efter att ha suttit i kö i en kvart och nästan, nästan är längst fram så blir jag utkastad. Ticnet säger att kön är full och att jag ska prova igen senare. Ingenting händer på en timme. Andra datumet släpps. Samma sak händer igen. Förstår inte vad de har för jäkla system. Jag ska aldrig mer köpa biljetter online. Hädanefter är det en fysisk kö utanför ett fysiskt ticnetombud som gäller. Fittor.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hela morgonen har jag försökt köpa biljetter till Bruce Springsteen åt mina föräldrar. Efter att ha suttit i kö i en kvart och nästan, nästan är längst fram så blir jag utkastad. Ticnet säger att kön är full och att jag ska prova igen senare. Ingenting händer på en timme. Andra datumet släpps. Samma sak händer igen. Förstår inte vad de har för jäkla system. Jag ska aldrig mer köpa biljetter online. Hädanefter är det en fysisk kö utanför ett fysiskt ticnetombud som gäller. Fittor.

+1

Har väl väntat 20 minuter på att få komma in, precis vid slutet blev jag utkastad och nu står det att kön är full.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+1

Har väl väntat 20 minuter på att få komma in, precis vid slutet blev jag utkastad och nu står det att kön är full.

Vad jag hatar mest är de som köper biljetter för att sälja dem på Blocket direkt efteråt. Som en jäkla "Jörgen", som lägger ut fyra biljetter för 1200 kr styck. Jag hoppas att han trampar på en lego.

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför hittar man all intressant och användbar fakta till sin rapportskrivning när det egentligen är dags att lägga sig? Varför vill aldrig faktan visa sig när man börjar rapporten och har massor av tid framför sig?

Det är något speciellt med nattetid och rapportskrivning, alltså.

Hahah, skickade in en rapport nyligen(45 minuter sedan) och jag letar i skrivande stund fortfarande efter fakta. :doh:

Jävla skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är avundsjuk på alla som bor i Göteborg och får chansen att dricka med Felshoe varje dag i veckan. Dela med er.

Borde du inte vara. Han är rätt tråkig och gillar inte mina vänner och jag vet inte hur han ser ut och han vågar aldrig hälsa när han ser mig. Bitterfitta.

edit.

Jag vill även klaga på Vice.s humor. Han har verkligen genuint dålig humor. Det underliga är att han även är ganska gammal, borde man inte bli lite mer sofistikerad med åldern?

Sen är det även lite underligt att han har en punkt i sitt namn. Det är väl onödigt?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor