Grumpy Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Har sagt det men säger det igen: FOLK SOM ÄTER I SKYPE SÅ MAN HÖR DOM SMASKA OCH KNAPRA. Eh..Hur kan man störa sig på det? Mina polare brukar alltid äta när vi sitter i Skype, stör inte mig det minsta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Eh..Hur kan man störa sig på det? Mina polare brukar alltid äta när vi sitter i Skype, stör inte mig det minsta på det. Sjukt vidrigt och irriterade att höra, blir bara äcklad och vill ta livet av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Tuggar inte dina vänner med stängd mun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Smask med munnen låter som vaginalt sex med ett lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Smask med munnen låter som vaginalt sex med ett lik. oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Har en vän som av någon anledning gärna tuggar med öppen mun i skype och ibland även pratar samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Människor som går mitt i vägen! Igår var jag ute och gick med två andra så vi tog upp rätt stort plats av gatan dock, men om vi tröck ihop oss så vart det rätt mycket plats över! 8/10 fall flytta inte undan sig. Jag gick ytterst, vilket resultera i att jag mötte folket som vi mötte. När jag såg dom komma tröck jag mig upp mot han som jag gick bredvid, detta resultera i att det fanns åtminstone en meters yta på gångvägen bredvid mig, men liktförbannat så skulle personen trycka sig förbi mig istället för att ta det där lilla extra steget åt sidan så vi inte slår axlarna i varandra! -- Respekt. Jag får aldrig den riktiga respekten jag förtjänar av oerhört många jag känner. Jag vet inte vad jag har gjort för att folk ska uppföra sig som dom gör mot mig, och jag har frågat varför och får bara till svar att "jag driver ju bara med dig". Men det är verkligen inte så jag känner när det fortsätter och fortsätter och fortsätter hela jävla tiden! Jag borde nog skaffa nya vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2011 Tuggar inte dina vänner med stängd mun? Chips och liknande låter som fan ändå. Sen händer det att man hör folk prata / äta med öppen mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Åh fyfan vill verkligen klaga på en sak som de flesta känner igen. Stör mig verkligen på folk som ska skämta och hålla på mot andra men när man själv gör det tillbaks till den personen så blir han så jävla sur och grinig fyfan vad jag hatar sånt folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2011 Snarare ett erkännande... men... jag har aldrig spelat färdigt ett enda GTA-spel! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2011 Projektkompisar som väljer att lägga projekttiden på lediga dagar. Förstår inte varför vi inte kunde jobba med projekt under den fyra timmar långa håltimman vi hade igår, istället för att släpa oss till skolan imorgon. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 (redigerad) Föräldrar och deras totala oförmögenhet att minnas sina -fucking- -jävla- -rövar- lösenord till diverse hemsidor. Framför allt de som de använder dagligen, typ mailen. Jag har viss förståelse för att de inte har bra koll på datorer och dess funktioner (även om det mest är på grund av ovilja att lära sig - de har båda använt datorer dagligen i tio år), men att komma ihåg ett jävla lösenordsjävla kan ju inte vara så svårt? Skriv upp skiten och lägg pappret någonstans där du faktiskt letar den dagen som du har blivit autoutloggad från mailen så jag slipper höra allt gnäll och se framför allt till att inte rikta irritationen mot familjemedlemmen som hjälpte till att fixa mailinstallningarna från början (jag) för det var fan inte han (jag) som valde lösenordet åt dig... Aaah, the nerve... Redigerad 9 november, 2011 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2011 Jag vill klaga på undersökningar och frågor på Facebook. Ni vet såna där frågor så får man klicka i det man tycker eller liknande. Finns fan folk som bara sitta och svarar på sånt skit hela dagarna. Vem fan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Jag vill klaga på undersökningar och frågor på Facebook. Ni vet såna där frågor så får man klicka i det man tycker eller liknande. Finns fan folk som bara sitta och svarar på sånt skit hela dagarna. Vem fan bryr sig? Det värsta är mattefrågorna. Jag dör inombords varje gång jag ser dem. Det finns mängder av dem nu, det är alltid trickfrågor t e x 1 + 1 +1 + 1 * 0 = ? The average retard svarar alltid 0 eftersom att "ALLT GÅNGER 0 ÄR 0!!" men glömmer att man räknar multiplikationen först om det inte finns någon parentes. Jag kan köpa att folk är dåliga på matte, men det värsta är de som har svarat fel och dumförklarar alla andra. Det är fan någon sorts tortyr att scrolla igenom kommentarerna: http://sv.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger-effekten Redigerad 10 november, 2011 av Siana 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Föräldrar och deras totala oförmögenhet att minnas sina -fucking- -jävla- -rövar- lösenord till diverse hemsidor. Framför allt de som de använder dagligen, typ mailen. Jag har viss förståelse för att de inte har bra koll på datorer och dess funktioner (även om det mest är på grund av ovilja att lära sig - de har båda använt datorer dagligen i tio år), men att komma ihåg ett jävla lösenordsjävla kan ju inte vara så svårt? Skriv upp skiten och lägg pappret någonstans där du faktiskt letar den dagen som du har blivit autoutloggad från mailen så jag slipper höra allt gnäll och se framför allt till att inte rikta irritationen mot familjemedlemmen som hjälpte till att fixa mailinstallningarna från början (jag) för det var fan inte han (jag) som valde lösenordet åt dig... Aaah, the nerve... Det där känner jag igen. Och så måste man ställa upp på att åka flera mil för att fixa skiten istället för att de ska testa att fixa det själva först. Vilket de klarat HUR lätt som helst eftersom att allt ändå står förklarat hur tydligt som helst :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 http://www.savardet1980.se/ Börjar bli riktigt trött på nostalgi. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 (redigerad) Fem minusgrader. Redigerad 18 november, 2011 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Fem minusgrader. Äsch, på med lusekoftan bara! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2011 Jag vill klaga på att bo i Norrland och att det inte finns någon snö. Det är ju första advent snart för helsike! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 http://host.madison.com/news/local/crime_and_courts/lawsuit-filed-by-parents-of-grant-county-boy-accused-of/article_95e9d05e-10c2-11e1-bd3c-001cc4c002e0.html VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DAGENS JÄVLA SAMHÄLLE? FUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts