eXotic Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 Som jag ser finns det två anledningar att lacka 1) Rubriken handlar om Rossi (troligen världens bäst kända motorcykelräsärförare) istället för dödsoffret Simoncelli. 2) Rubriken skuldbelägger Rossi, som var en av de två som körde på Simoncelli efter det att han ramlade av motorcykeln. Låt höra varför just Agenten lackar..? Fast Rossi skuldbeläggs väl inte? Det är väl mer riktat som "Jag skulle inte bli förvånad om han lägger av efter allt skit som hänt honom." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 Fast Rossi skuldbeläggs väl inte? Det är väl mer riktat som "Jag skulle inte bli förvånad om han lägger av efter allt skit som hänt honom." På rubriken i artikeln håller jag med, men rubriken på Sportbladets startsida är "Ihjälkörd – av sin bäste vän" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 På rubriken i artikeln håller jag med, men rubriken på Sportbladets startsida är "Ihjälkörd – av sin bäste vän" Jaha, ja det var ju en helt annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 På rubriken i artikeln håller jag med, men rubriken på Sportbladets startsida är "Ihjälkörd – av sin bäste vän" Just det jag lackar på och att dem använder döds bilden som huvudbild med och kan inte visa lite respekt mot Simoncelli. Om man läser kommentators fältet så är det fler som har lackat på huvudrubriken samt bilden och hur dem försöker rikta artikeln att det är Rossis fel. Själv så såg jag loppet och vet hur kraschen gick till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2011 Det här är väl ingen allvarlig sak, men det är rätt störande för mig då! Uhm, jag blev nyss kickad ur en skype grupp som jag har varit i sen kanske 1 år tillbaka, jag var en utav dom som liksom byggde upp gruppen så att säga. Ehm i vilket fall som helst, sen 2 dagar tillbaka har det varit rätt dött i chatten förutom en person som konstant suttit och spammat länkar var 5'e minut. Idag spammade jag ME GUSTA ett par gånger och blev kickad, anledning? Det var störande, men länkandet var det inte. Så det jag vill klaga på är mina kompisars logik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Jag har precis fått min banjo lagad men det är jättesvårt att lära mig allt nytt jag vill kunna. Måste sluta spela gitarr och vänja mig vid hur banjon är byggd. Feck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Jag har precis fått min banjo lagad men det är jättesvårt att lära mig allt nytt jag vill kunna. Måste sluta spela gitarr och vänja mig vid hur banjon är byggd. Feck.Ja, klaga på dig och din jävla banjo, gör det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Ja, klaga på dig och din jävla banjo, gör det bara. Bara för att du inte har en banjo att klaga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 (redigerad) Vill klaga på EAs jävla support! Fick till svar att en skulle ta emot mitt ärende efter ca 7min men tog längre tid och nu så får jag vänta ytterligare 11min Jävla support! EA måste tamefan ha den jävla sämsta supporten i hela världen! Redigerad 26 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Vill klaga på EAs jävla support! Fick till svar att en skulle ta emot mitt ärende efter ca 7min men tog längre tid och nu så får jag vänta ytterligare 11min Jävla support! EA måste tamefan ha den jävla sämsta supporten i hela världen! De har nog så många att hjälpa för tillfället att de snart drunknar. Ta det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 De har nog så många att hjälpa för tillfället att de snart drunknar. Ta det lugnt.Håll klaffen, det är faktiskt minuter det handlar om - inte en dum banjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2011 Håll klaffen, det är faktiskt minuter det handlar om - inte en dum banjo. Sluta sura, din dummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Vill klaga på EAs jävla support! Fick till svar att en skulle ta emot mitt ärende efter ca 7min men tog längre tid och nu så får jag vänta ytterligare 11min Jävla support! EA måste tamefan ha den jävla sämsta supporten i hela världen! Var glad att du får hjälp ö.h.t Jorden går inte under för att du blir tvungen att vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 Ring Telia runt Lunch annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Kunde ingen annan än Timbaktu (eller hans kompositör) komma på melodin till "Resten av mitt liv"?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Har sagt det men säger det igen: FOLK SOM ÄTER I SKYPE SÅ MAN HÖR DOM SMASKA OCH KNAPRA. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2011 Har sagt det men säger det igen: FOLK SOM ÄTER I SKYPE SÅ MAN HÖR DOM SMASKA OCH KNAPRA. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2011 Har sagt det men säger det igen: FOLK SOM ÄTER I SKYPE SÅ MAN HÖR DOM SMASKA OCH KNAPRA. Drygt som fan därför använder man inte skype annars om man hör sånt så är det bara stänga av han så man inte hör vad han säger om det går. Annars skriker man bara HÅLL KÄFTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2011 Svenskar i allmänhet. Väx upp Och, till alla som skriver "xD" seriöst. Ta ert jävla xD och var lam nån annanstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts