Maimstream Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Jag vill klaga på mig själv, bara för att jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2011 Jag vill klaga på mig själv, bara för att jag kan. Om du inte kunde klaga på dig själv skulle du ha mer att klaga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2011 GAH FYFAN vad jag hatar söndagar! Speciellt på morgonen när man försöker sova så hör man den där jävla kyrkklockan slå flera gånger! Ska fan flytta på kyrkan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Vill klaga på att det ska vara så jävla svårt att få tag i en puffra i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Vill klaga på att det ska vara så jävla svårt att få tag i en puffra i Sverige. Det är inte svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2011 Det är inte svårt. Hepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Vill klaga på att det ska vara så jävla svårt att få tag i en puffra i Sverige. "För att få vapenlicens krävs i regel att du har fyllt 18 år. Vissa undantag finns. Du ska också vara laglydig och skötsam. För att få jaktvapenlicens krävs att du har avlagt jägarexamen. För att få licens på ett vapen för målskjutning krävs att du under minst sex månader har varit aktiv medlem i en godkänd skytteförening som bedriver skytte med den vapentyp som licensen avser." Är ju bara att göra det där om det nu är så viktigt för dig att äga en "puffra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Jag hade tänkt mig ett mindre legitimt tillvägagångssätt. Typ att träffa en skum snubbe i en gränd, i den dåliga delen av stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Prova Uff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Jag hade tänkt mig ett mindre legitimt tillvägagångssätt. Typ att träffa en skum snubbe i en gränd, i den dåliga delen av stan. Ballt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 (redigerad) Jan Guillou Det är genant. Det har inte med Tranströmers eventuella förtjänster att göra utan att han är en svensk. Akademien skämde ut sig genom att ge priset till två av de egna ledamöterna Harry Martinson och Eyvind Johnson 1974 och då trodde man att något sådant inte skulle upprepas. Man kan bara vara generad över att den Svenska Akademien, av världens alla poeter menar att det ska vara en svensk. Det är nämligen orimligt att göra en sådan bedömning. Ja, är man svensk kan man givetvis inte skriva bra poesi. Är det kanske till och med lite rasistiskt att ge Nobelpriset till en svensk? Gå och dö din lilla gråsosse. Redigerad 6 oktober, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Julholt neeej! Vad gör du? Vad tänker du på? Varför hatar du ditt parti? Förutom att ditt förtroende är i botten så ska du gå och hoppa över Debatt. För att Jimmi Åkesson är där? Med den logiken borde du hålla dig borta från riksdan över huvud taget. Seriöst ta debatten din jävla fegis. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Jag hade tänkt mig ett mindre legitimt tillvägagångssätt. Typ att träffa en skum snubbe i en gränd, i den dåliga delen av stan. Tuffing, ska du plocka någon som blåste dig på hasch? 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Vill klaga på att Majestiq 12 tvingas ställa in p g a för höga poliskostnader: http://www.stadiumarena.se/News.aspx?a=935180 Visst, jag kan förstå att det krävs en hyfsat kraftig polisinsats för en tillställning av det här slaget, men vafan. 700 laxar? Som jämförelse hade Peace & Love med 42 000 besökare en nota på 100 000, men Majestiq 12 som kanske får 3-4000 besökare behöver betala det sjudubbla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Vill klaga på att Majestiq 12 tvingas ställa in p g a för höga poliskostnader: http://www.stadiumarena.se/News.aspx?a=935180 Visst, jag kan förstå att det krävs en hyfsat kraftig polisinsats för en tillställning av det här slaget, men vafan. 700 laxar? Som jämförelse hade Peace & Love med 42 000 besökare en nota på 100 000, men Majestiq 12 som kanske får 3-4000 besökare behöver betala det sjudubbla. Satan i hålet vilka priser! Antar att det, jämfört med P&L, krävs så mycket aina eftersom det är inomhus... Eller? Var kan jag läsa mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 (redigerad) Satan i hålet vilka priser! Antar att det, jämfört med P&L, krävs så mycket aina eftersom det är inomhus... Eller? Var kan jag läsa mer? Jag tror främst att de vill ha in fler poliser eftersom att "drogrisken" är lite större på rave. De har väl räknat på att kunna drogtesta varenda kotte eller något... http://www.nt.se/noj...ticleid=7159779 Vi bedömer att tillställningens art och musikens karaktär gör att det troligtvis kan bli stora drogproblem under kvällen, precis som förra året. Edit: Sedan ska man inte glömma att t e x Peace & Love även varar i flera dagar. Majestiq 12 är EN KVÄLL. Timpengen på P&L blir således kanske 1000 kronor medan den landar på 70 000 för Majestiq 12. Redigerad 12 oktober, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Kan det inte vara så att de tar betalt vad de faktiskt kostar denna gång? Har för mig att det var tal om i somras att polisen tog olika betalt, inte alltid vad bevakningen faktiskt kostar. Bara en tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Vill klaga på dessa två jävla snorungar https://www.facebook.com/video/video.php?v=158448200866740 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Vill klaga på dessa två jävla snorungar https://www.facebook.com/video/video.php?v=158448200866740 Länken funkar inte för mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2011 Kan det inte vara så att de tar betalt vad de faktiskt kostar denna gång? Har för mig att det var tal om i somras att polisen tog olika betalt, inte alltid vad bevakningen faktiskt kostar. Bara en tanke. Hur menar du, att alla priser kommer att höjas? Det återstår väl att se men det har jag svårt att tro. Om det nu blir så, så kommer det bli många hårda slag mot festivaler i hela nationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts