Kebab Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Det där finns det regler för. Om du tycker att de inte avslöjats fort nog och ifall de inte uppenbart var underliga fusknollan så kan du framföra det. Syftet med dem är att underhålla, att få riktiga nollan som kanske känner sig utanför att inte vara lika utanför längre samt att visa att alla folktyper är okej. Det går rakt emot reglerna att bli kompis med nollan när man är fusknollan. Det är specifikt formulerat. Jag ska svara på det här imorontg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Jäääääääääääääääävla kuk. Är helt jävla säker på att jag hade bokat tvättstugan idag. När jag kommer ner dit säger systemet att jag inte alls har bokat något . Antingen är systemet knäppt eller så råkade jag välja lördag istället för söndag... Vad fan gör man nu? Det är en veckan väntetid på tvättrummet så nästa tid var om 6 dagar. Allting är typ smutsigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Jäääääääääääääääävla kuk. Är helt jävla säker på att jag hade bokat tvättstugan idag. När jag kommer ner dit säger systemet att jag inte alls har bokat något . Antingen är systemet knäppt eller så råkade jag välja lördag istället för söndag... Vad fan gör man nu? Det är en veckan väntetid på tvättrummet så nästa tid var om 6 dagar. Allting är typ smutsigt... Spruta parfym på kläderna sen hänger du ut dom i friska luften. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 (redigerad) Jäääääääääääääääävla kuk. Är helt jävla säker på att jag hade bokat tvättstugan idag. När jag kommer ner dit säger systemet att jag inte alls har bokat något . Antingen är systemet knäppt eller så råkade jag välja lördag istället för söndag... Vad fan gör man nu? Det är en veckan väntetid på tvättrummet så nästa tid var om 6 dagar. Allting är typ smutsigt... Tur iallafall man har det gamla heliga systemet när man bokar tid bara sätta upp sig på nån dag utan problem istället för dem flesta tvättstugor har nu med massa system för att boka. EDIT: Vill klaga på kungafamiljen VEM FAN BRYR sig om att Viktoria väntar barn? VEM FAN BRYR sig om att de skriver nyheter om "nu syns det att Viktoria är gravid" Börjar bli jävligt drygt att se nyheter om dem i varje jävla tidning man läser gaaah jag skiter fullständigt i om dem väntar barn. Skiter fullständigt i om folk kommer nu och mothugger en cause i dont give a fuck Varför ska det JUST vara speciellt att dem väntar barn? Det är förfan precis som vem som helst som väntar barn bara för det handlar om kungafamiljen så betyder det inte att det är nåt speciellt gaah avskaffa hela jävla skiten kostar oss skattebetalare bara en jävla massa. Redigerad 4 september, 2011 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Varför ska det JUST vara speciellt att dem väntar barn? Det är förfan precis som vem som helst som väntar barn bara för det handlar om kungafamiljen så betyder det inte att det är nåt speciellt gaah avskaffa hela jävla skiten kostar oss skattebetalare bara en jävla massa. Fast så länge de är kungafamiljen är det ju speciellt. Du bryr dig inte, andra gör det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Varför ska det JUST vara speciellt att dem väntar barn? Det är förfan precis som vem som helst som väntar barn bara för det handlar om kungafamiljen så betyder det inte att det är nåt speciellt gaah avskaffa hela jävla skiten kostar oss skattebetalare bara en jävla massa. Nope, Sverige går plus tack vare Kungafamiljen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 Det här är så jävla fel att jag vill flytta till en annan planet. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Det här är så jävla fel att jag vill flytta till en annan planet. Vidrigt. Totalt jävla fel! Man blir så förbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Låter ju lite som att han hellre sitter i fängelse än att bo på gatan, dock. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Det här är så jävla fel att jag vill flytta till en annan planet. Stirra dig inte blind på siffror. Det är stor skillnad mellan fraud och robbery, därav skilda straff. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 Varför hade jag en känsla av att just Sniper skulle försöka försvara detta? - - - Jag vill klaga på programmet Gameplay i SVT. Klarade bara av att titta i några sekunder innan jag fick allergiutslag över hela kroppen och ville slå ihjäl programledaren med en basförstärkare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Det här är så jävla fel att jag vill flytta till en annan planet. Vadårå? Tre mål om dagen, tak över huvudet - whats not to like? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 (redigerad) Vadårå? Tre mål om dagen, tak över huvudet - whats not to like? What Renard said. Redigerad 22 september, 2011 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 Vadårå? Tre mål om dagen, tak över huvudet - whats not to like? Det är väl mer den sociala orättvisan man reagerar på. Även om Roy Brown säkerligen lever ett bättre liv i fängelset än vad han gjorde ute på gatan, så känns det ju förbannat fel att den rika, inflytelserika bankiren gled fram genom rättsystemet som en varm kniv genom smör. Man kan ju hoppas att dommaren i Brown fallet såg på saken ur samma synvinkel som tidigare nämndes i inlägget, och dömde Brown till ett så pass långt straff för att faktiskt hjälpa honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 (redigerad) Det är väl mer den sociala orättvisan man reagerar på. Även om Roy Brown säkerligen lever ett bättre liv i fängelset än vad han gjorde ute på gatan, så känns det ju förbannat fel att den rika, inflytelserika bankiren gled fram genom rättsystemet som en varm kniv genom smör. Man kan ju hoppas att dommaren i Brown fallet såg på saken ur samma synvinkel som tidigare nämndes i inlägget, och dömde Brown till ett så pass långt straff för att faktiskt hjälpa honom. Ja, jag förstår precis varför man blir upprörd men som sagt så kanske han får det bättre nu än tidigare. Sen så får man märka att det är skillnad på bedrägeri och rån i det avseendet att ett rån innefattar hot om våld vilket är kanske är traumatiserande för den stackars kassören som trodde att hon blev hotad med en pistol. Dessutom så står det att VDn hade "en roll" i bedrägeriet. Det kan vara vadsomhelst, allt från att han enbart "lät" det hända till att han "hjälpte till". Rättssystemet gör skillnad på sånt. Anledningen till att tidningen just nämner honom är nog av anledningen att en VD för ett stort företag är mer intressant att höra om än de andra inblandade. Redigerad 22 september, 2011 av P-C 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 Detta eviga regn. Sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2011 lilla al fadji "höhö, jag är invandrare, invandrare är på ett sätt, svennar på ett annat eller hur brushan nu ska vi ta in en svennig forskare och så ska jag vara blattig och dum höhöhö jag är fetaste" 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13691692.ab En man som står och kastar ut en hundvalp i havet, gång på gång. Det slutar med att den inte orkar ta sig in till stranden längre utan klättrar upp på en närliggande klippa varpå en annan människa bestämmer sig för att hämta valpen och ta hand om den. Jag blir jättearg. Verkligen. Ska gå och klappa min hund, brb. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Vill klaga på min bästa vän, tillika sambo som ännu inte kommit hem från en utekväll, och vi bestämde att vi skulle gå och hämta våran flyttbil klockan 07.00, det vill säga nu. Då är det väl bara att vänta på att vaknar vart han nu än är och ser mina 8 missade samtal. Fan. Uppe tidigt och allt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Jag vill klaga på programmet Gameplay i SVT. Klarade bara av att titta i några sekunder innan jag fick allergiutslag över hela kroppen och ville slå ihjäl programledaren med en basförstärkare. Brukar bara kolla deras recensioner på Press2play, men Christer är ju en riktigt skön typ. http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_tongue.png' alt=':P'> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts