SilentViper Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Vill klaga på ryggen har snart haft ont i ryggen i 2månader hjälper inte att liga på spikmatta eller gå ut och gå flera timmar. Försöker sitta rak men gör ändå skit ont men jag ska egentligen inte klaga finns dem som har betydligt värre än vad jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Vill klaga på ryggen har snart haft ont i ryggen i 2månader hjälper inte att liga på spikmatta eller gå ut och gå flera timmar. Försöker sitta rak men gör ändå skit ont men jag ska egentligen inte klaga finns dem som har betydligt värre än vad jag har. Gå på massage eller till en naprapat/kiropraktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Vill klaga på ryggen har snart haft ont i ryggen i 2månader hjälper inte att liga på spikmatta eller gå ut och gå flera timmar. Försöker sitta rak men gör ändå skit ont men jag ska egentligen inte klaga finns dem som har betydligt värre än vad jag har. Som barnen i Afirka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 Vill klaga på att jag saknar mitt ex lite till och från 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 Kids i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 Varför börjar det alltid regna när man väljer att inte ta med sig en jacka? Murphys lag slår till igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Vill klaga på att jag saknar mitt ex lite till och från Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 Håller med till 100%!! It aint easy... Men vafan. Har en ny tjej och vi trivs bra. bara jobbigt att man får den där känslan ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2011 It aint easy... Men vafan. Har en ny tjej och vi trivs bra. bara jobbigt att man får den där känslan ibland Förstår det, en själv är fortfarande singel och söker... Men vafan, snart är det väl min tur med. Så kämpa på, du har lyckats bättre än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill börja med att tacka Lars Ohly för hans utomordentliga insatser som partiledare för VPK. Under hans ledning har partiet gått en veritabel kräftgång och lidit svåra nederlag i valen samt nått vad man skulle kunna kalla randen av politisk utrotning. Gott så. Samtidigt vill jag dock klaga på att Lars nu bestämt sig för att avgå. Det är mycket beklagligt och tråkigt. Vi får hålla tummarna för att kamraterna i partitoppen söker med ljus och lykta i politbyråns bakersta kammare och hittar någon ännu större klåpare som får efterträda Lars. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill börja med att tacka Lars Ohly för hans utomordentliga insatser som partiledare för VPK. Under hans ledning har partiet gått en veritabel kräftgång och lidit svåra nederlag i valen samt nått vad man skulle kunna kalla randen av politisk utrotning. Gott så. Samtidigt vill jag dock klaga på att Lars nu bestämt sig för att avgå. Det är mycket beklagligt och tråkigt. Vi får hålla tummarna för att kamraterna i partitoppen söker med ljus och lykta i politbyråns bakersta kammare och hittar någon ännu större klåpare som får efterträda Lars. http://img694.imageshack.us/img694/4610/49071.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill börja med att tacka Lars Ohly för hans utomordentliga insatser som partiledare för VPK. Under hans ledning har partiet gått en veritabel kräftgång och lidit svåra nederlag i valen samt nått vad man skulle kunna kalla randen av politisk utrotning. Gott så. Samtidigt vill jag dock klaga på att Lars nu bestämt sig för att avgå. Det är mycket beklagligt och tråkigt. Vi får hålla tummarna för att kamraterna i partitoppen söker med ljus och lykta i politbyråns bakersta kammare och hittar någon ännu större klåpare som får efterträda Lars. Nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Jag vill börja med att tacka Lars Ohly för hans utomordentliga insatser som partiledare för VPK. Under hans ledning har partiet gått en veritabel kräftgång och lidit svåra nederlag i valen samt nått vad man skulle kunna kalla randen av politisk utrotning. Gott så. Samtidigt vill jag dock klaga på att Lars nu bestämt sig för att avgå. Det är mycket beklagligt och tråkigt. Vi får hålla tummarna för att kamraterna i partitoppen söker med ljus och lykta i politbyråns bakersta kammare och hittar någon ännu större klåpare som får efterträda Lars. Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2011 Hoppas det går att hitta ett större pucko än Ohly så V försvinner för gott. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Explosions In The Sky om en timme och jag sitter hemma och mår jäkligt illa. Måste bli bättre snabbt så att jag kan ta mig ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Jävla parasiter som inte kan skilja på sitt och mitt grannen mitt emot ringde på och sa att vi hade fått inbrott i vårat källar förråd jävla parasiter stryk ska dem ha ! Men tur att man har iallafall snäll granne som säger till men ja vi kommer fortfarande inte bra överränns ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Vill klaga på er, för ni klagar för mycket och hyllar för lite! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Vill klaga på er, för ni klagar för mycket och hyllar för lite! Roligare att klaga you know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Jag vill klaga på fejknollor. Alltså, det är en jä-ävligt kul grej, och jag tycker verkligen att de gjorde ett snyggt jobb, men den sorgliga sanningen är att 80-90% av de personer som jag känner att jag har kommit nära sedan skolstarten visade sig vara -fucking- pateter som börjar tredje året i år. Nu ska jag tillbaka ut och supa dem under bordet, brb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Vill klaga på er, för ni klagar för mycket och hyllar för lite! Look who's talking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts