SilentViper Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 Tråkig post. Ni vet när man väntar på något som ska komma med posten och det inte kommer Vet hur det känns har gått runt i 4 veckor för att vänta på ett papper från F-kassan men istället för det rätta pappret från F-kassan ska dyka ner så får man annat skit från dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Fanihelvetesjävlaskit Glömde lägga i vatten i vår kaffebryggare (en sån här typ)och efter ett tag jag ba vad är det som luktar bränt gummi? Och såklart var hela saken sönderbränd. Fan, vi har haft den i två år och den innan oss hade haft den i minst 10. Den hade perfekt form och gav perfekt smak. Känns som att förlora en familjemedlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Fanihelvetesjävlaskit Glömde lägga i vatten i vår kaffebryggare (en sån här typ)och efter ett tag jag ba vad är det som luktar bränt gummi? Och såklart var hela saken sönderbränd. Fan, vi har haft den i två år och den innan oss hade haft den i minst 10. Den hade perfekt form och gav perfekt smak. Känns som att förlora en familjemedlem. Skillnaden är att denna familjemedlem kan köpas igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Varför ringer inte tvreparatören? Har väntat i tre veckor på att han ska ringa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Varför ringer inte tvreparatören? Har väntat i tre veckor på att han ska ringa mig. Ring honom och fråga varför han inte ringer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Ring honom och fråga varför han inte ringer! Jag har inte hans nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Jag har inte hans nummer. Ring till bolaget då som du ringde till sist om tven. OT Argh vill klaga på 5-6 snorungar i 20-25 års åldern som beter sig som 5 åringar, var på midsommarsols rallyt och kolla jag och kompisen gick iväg för att köpa en dricka samt gå på toa. När vi väl kommer in så ser vi dem står vid toan och jävlas med andra som sitter där så som skrika gapa banka på toalett dörrarna. Sen började dem springa som galningar runt och samma visa började igen tillbaks till toan och jävlas med nästa som gick in. Jag stog kvar i ca 3min och kollade tills jag tröttnade och prata med vakten som stog utanför och han lovade han att skulle ta tag i det och tackade hoppas dem vart ut slängda med huvudet före! Blir trött på folk som inte kan bete sig som vuxna människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Jag blir så äcklig när jag jobbar. Svettas som en gris, och jag orkar inte precis byta sängkläder varje kväll. Fem dagars äcklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Jag är så trött på amerikanernas fåniga måttenheter. Allt från inches och gallons till miles per hour och fahrenheit... Stön! Deras jävla enheter känns bara ologiska, krångliga och föråldrade. Get with the program, yanks! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Jag är så trött på amerikanernas fåniga måttenheter. Allt från inches och gallons till miles per hour och fahrenheit... Stön! Deras jävla enheter känns bara ologiska, krångliga och föråldrade. Get with the program, yanks! Påminner om http://www.wimp.com/metricsystem/ lol 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Jag blir så äcklig när jag jobbar. Svettas som en gris, och jag orkar inte precis byta sängkläder varje kväll. Fem dagars äcklighet. Duscha? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Jag är så trött på amerikanernas fåniga måttenheter. Allt från inches och gallons till miles per hour och fahrenheit... Stön! Deras jävla enheter känns bara ologiska, krångliga och föråldrade. Get with the program, yanks! Britterna är väl nästan värre. Stones, furlongs, fathom, perch, hundredweight, chain osv. Jasså han väger åtta stenar? Och har druckit hela två flaskor och ätit 15 nypor mat? My, me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Duscha? Har aldrig tänkt på det. Klart att jag kan duscha. Fast då blir jag nog ännu piggare och sitter uppe till sju istället för fem. Jobbigt läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Påminner om http://www.wimp.com/metricsystem/ lol Haha, ja där har vi ett praktexempel. Britterna är väl nästan värre. Stones, furlongs, fathom, perch, hundredweight, chain osv. Jasså han väger åtta stenar? Och har druckit hela två flaskor och ätit 15 nypor mat? My, me. Well, du har inte fel. Britterna har dock successivt börjat införa metersystemet; att de fortsätter att använda de gamla måtten parallellt med de "nya" är väl ganska förväntat och något som troligtvis avtar med tiden. Övergången kan ta flera decennier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Gah FUUU! Har sagt det förr säger det igen blir trött på att man blir rick rollad på radion nej hädan efter ska jag slänga ut radion fan och aldrig införskaffa mig en nu kommer jag börja använda mobilen för att lyssna på musik! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Gah FUUU! Har sagt det förr säger det igen blir trött på att man blir rick rollad på radion nej hädan efter ska jag slänga ut radion fan och aldrig införskaffa mig en nu kommer jag börja använda mobilen för att lyssna på musik! Rick rollad? As in spela Never gonna give you up? If yes..... ok? if no...... ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Gah FUUU! Har sagt det förr säger det igen blir trött på att man blir rick rollad på radion nej hädan efter ska jag slänga ut radion fan och aldrig införskaffa mig en nu kommer jag börja använda mobilen för att lyssna på musik! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 (redigerad) Gah FUUU! Har sagt det förr säger det igen blir trött på att man blir rick rollad på radion nej hädan efter ska jag slänga ut radion fan och aldrig införskaffa mig en nu kommer jag börja använda mobilen för att lyssna på musik! Min käre broder. Du har missförstått det här med att bli rickrollad totalt. Det här är mer än rickroll; Världens sexigaste brud! Redigerad 5 augusti, 2011 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2011 Min käre broder. Du har missförstått det här med att bli rickrollad totalt. Det här är mer än rickroll; Världens sexigaste brud! Jag föll för det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2011 Santa Barbara har dåligt väder. Inte kul, jag vill bada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts