Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Fanihelvetesjävlaskit

Glömde lägga i vatten i vår kaffebryggare (en sån här typ)och efter ett tag jag ba vad är det som luktar bränt gummi? Och såklart var hela saken sönderbränd. Fan, vi har haft den i två år och den innan oss hade haft den i minst 10. Den hade perfekt form och gav perfekt smak. Känns som att förlora en familjemedlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fanihelvetesjävlaskit

Glömde lägga i vatten i vår kaffebryggare (en sån här typ)och efter ett tag jag ba vad är det som luktar bränt gummi? Och såklart var hela saken sönderbränd. Fan, vi har haft den i två år och den innan oss hade haft den i minst 10. Den hade perfekt form och gav perfekt smak. Känns som att förlora en familjemedlem.

Skillnaden är att denna familjemedlem kan köpas igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte hans nummer. :cry:

Ring till bolaget då som du ringde till sist om tven.

OT

Argh vill klaga på 5-6 snorungar i 20-25 års åldern som beter sig som 5 åringar, var på midsommarsols rallyt och kolla jag och kompisen gick iväg för att köpa en dricka samt gå på toa. När vi väl kommer in så ser vi dem står vid toan och jävlas med andra som sitter där så som skrika gapa banka på toalett dörrarna. Sen började dem springa som galningar runt och samma visa började igen tillbaks till toan och jävlas med nästa som gick in.

Jag stog kvar i ca 3min och kollade tills jag tröttnade och prata med vakten som stog utanför och han lovade han att skulle ta tag i det och tackade hoppas dem vart ut slängda med huvudet före! Blir trött på folk som inte kan bete sig som vuxna människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så trött på amerikanernas fåniga måttenheter. Allt från inches och gallons till miles per hour och fahrenheit... Stön! Deras jävla enheter känns bara ologiska, krångliga och föråldrade. Get with the program, yanks! rant_1206837_0.gif

Britterna är väl nästan värre.

Stones, furlongs, fathom, perch, hundredweight, chain osv.

Jasså han väger åtta stenar? Och har druckit hela två flaskor och ätit 15 nypor mat? My, me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja där har vi ett praktexempel.

Britterna är väl nästan värre.

Stones, furlongs, fathom, perch, hundredweight, chain osv.

Jasså han väger åtta stenar? Och har druckit hela två flaskor och ätit 15 nypor mat? My, me.

Well, du har inte fel. Britterna har dock successivt börjat införa metersystemet; att de fortsätter att använda de gamla måtten parallellt med de "nya" är väl ganska förväntat och något som troligtvis avtar med tiden. Övergången kan ta flera decennier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Gah FUUU! Har sagt det förr säger det igen blir trött på att man blir rick rollad på radion nej hädan efter ska jag slänga ut radion fan och aldrig införskaffa mig en nu kommer jag börja använda mobilen för att lyssna på musik!

Rick rollad?

As in spela Never gonna give you up?

If yes..... ok?

if no...... ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah FUUU! Har sagt det förr säger det igen blir trött på att man blir rick rollad på radion nej hädan efter ska jag slänga ut radion fan och aldrig införskaffa mig en nu kommer jag börja använda mobilen för att lyssna på musik!

Min käre broder. Du har missförstått det här med att bli rickrollad totalt. Det här är mer än rickroll;

Världens sexigaste brud!

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor