felshoe Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 (redigerad) Min lön har hamnat någon annanstans än på mitt konto för att tanten som har hand om pengarna skrev in en siffra fel i mitt kontonummer. Ååh, det kan inte gå mycket mer fel när jag har skitmycket grejer att handla idag. Edit: Och hon har semesterstängt fram till på tisdag. Redigerad 23 juni, 2011 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Struntar i dubbelpost. Jag spillde nyss rödvin på min favvoskjorta. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 32 grader i skuggan och vindstilla. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 32 grader i skuggan och vindstilla. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Amen brother. Just nu har vi förskonats den värsta värmen här i Uppsala, men när den väl slår till är man oändligt tacksam över att man har en fläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Du har blockerats från att använda Gilla-funktionen på grund av upprepad överanvändning av den här funktionen. Blockeringen kan kvarstå mellan ett par timmar och några dagar. När du får tillgång till den här funktionen igen ber vi dig att använda den med försiktighet. Ytterligare missbruk kan leda till att ditt användarkonto stängs av permanent. Besök vår sida med sida med Vanliga frågor om du vill ha mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 "Hej du hoppade av en kurs på universitetet för två år sedan och därför tänker inte vi ge dig studiemedel så du kan gå den där utbildningen du verkligen vill gå och kom in trots att massa andra sökte. Hoppas du gillar att jobba på restaurang resten av ditt liv. - CSN" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 (redigerad) Du har blockerats från att använda Gilla-funktionen på grund av upprepad överanvändning av den här funktionen. Blockeringen kan kvarstå mellan ett par timmar och några dagar. När du får tillgång till den här funktionen igen ber vi dig att använda den med försiktighet. Ytterligare missbruk kan leda till att ditt användarkonto stängs av permanent. Besök vår sida med sida med Vanliga frågor om du vill ha mer information. WHAT?!? Facebook eller Youtube? Edit: P-C, jag tror att du kan läsa in det antal poäng som du saknar (behöver alltså inte vara den kursen som du hoppade) nu i sommar eller under hösten. Redigerad 27 juni, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 WHAT?!? Facebook eller Youtube? Edit: P-C, jag tror att du kan läsa in det antal poäng som du saknar (behöver alltså inte vara den kursen som du hoppade) nu i sommar eller under hösten. Facebook. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Facebook. :S Nej nu jävl- Ska man behöva bli berövad på sin favoritsysselsättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Vill klaga på alla "Packar inför Peace & Love", "Peace & Love imorrn! Tagga!" osv på Facebook. Hade också velat åka dit men är pank. Fan ta alla..! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 Jag har klippt mig. Fucking hell. Jag måste fan klippa av allt hår, jag ser ut som Prins Valiant för helvete.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 Vill klaga på alla "Packar inför Peace & Love", "Peace & Love imorrn! Tagga!" osv på Facebook. Hade också velat åka dit men är pank. Fan ta alla..! Hade chansen att köpa en persons biljett för 1.5k, fast det var 6 timmar innan några jag kände skulle åka : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 Jag vill klaga på min mamma, hon har tagit bort mitt täcke och ersatt det med ett påslakan. Hon försöker var snäll men när jag uttryckligen sagt att jag vill ha kvar täcket så tycker jag att hon borde lyssna på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 Jag vill klaga på min mamma, hon har tagit bort mitt täcke och ersatt det med ett påslakan. Hon försöker var snäll men när jag uttryckligen sagt att jag vill ha kvar täcket så tycker jag att hon borde lyssna på mig.. Naw, du får väl helt enkelt ta och stoppa tillbaka täcket själv. Det är inte så svårt som det ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 Naw, du får väl helt enkelt ta och stoppa tillbaka täcket själv. Det är inte så svårt som det ser ut! Nej. Hur gör man det? Har stoppat tillbaka täcket nu, men det var hyfsat jobbigt att gå och hämta ett täcke klockan 2:24. Just vid den tidpunkten kändes det som mission impossible att behöva gå uppför en trappa och hämta ett täcke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 Att google har infört en svart kant i toppen av deras sida. HALLÅ, jag har faktisk en vit webbläsare vilket betyder att det blir en svart rand över skärmen, fult och jobbigt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 Att google har infört en svart kant i toppen av deras sida. HALLÅ, jag har faktisk en vit webbläsare vilket betyder att det blir en svart rand över skärmen, fult och jobbigt. Jag tycker den är snygg. Verkar som att Google ska byta färgtema lite nu med tanke på att den matchar den nya YouTube-spelaren. Den är inte svart förövrigt, snarare gråbrun, #2d2d2d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 (redigerad) Att google har infört en svart kant i toppen av deras sida. HALLÅ, jag har faktisk en vit webbläsare vilket betyder att det blir en svart rand över skärmen, fult och jobbigt. http://www.ampercent.com/change-google-navigation-menu-bar-color-to-white/9429/ Redigerad 29 juni, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 Att google har infört en svart kant i toppen av deras sida. HALLÅ, jag har faktisk en vit webbläsare vilket betyder att det blir en svart rand över skärmen, fult och jobbigt. Håller med till 100%!!! Nu jävlar byter jag tillbaka till Altavista! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2011 (redigerad) Om det är såpass outhärdligt så kan ni byta tillbaka: http://userscripts.o...pts/show/105744 Använder ni FF så måste ni ha Greasemonkey. Edit: Ojsan hoppsan, missade totalt GiZmos inlägg på något sätt. Redigerad 29 juni, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts