Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Min lön har hamnat någon annanstans än på mitt konto för att tanten som har hand om pengarna skrev in en siffra fel i mitt kontonummer. Ååh, det kan inte gå mycket mer fel när jag har skitmycket grejer att handla idag.

Edit: Och hon har semesterstängt fram till på tisdag.

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har blockerats från att använda Gilla-funktionen på grund av upprepad överanvändning av den här funktionen. Blockeringen kan kvarstå mellan ett par timmar och några dagar. När du får tillgång till den här funktionen igen ber vi dig att använda den med försiktighet. Ytterligare missbruk kan leda till att ditt användarkonto stängs av permanent. Besök vår sida med sida med Vanliga frågor om du vill ha mer information.

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Hej du hoppade av en kurs på universitetet för två år sedan och därför tänker inte vi ge dig studiemedel så du kan gå den där utbildningen du verkligen vill gå och kom in trots att massa andra sökte.

Hoppas du gillar att jobba på restaurang resten av ditt liv.

- CSN"

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har blockerats från att använda Gilla-funktionen på grund av upprepad överanvändning av den här funktionen. Blockeringen kan kvarstå mellan ett par timmar och några dagar. När du får tillgång till den här funktionen igen ber vi dig att använda den med försiktighet. Ytterligare missbruk kan leda till att ditt användarkonto stängs av permanent. Besök vår sida med sida med Vanliga frågor om du vill ha mer information.

:confused:

WHAT?!? Facebook eller Youtube?

Edit: P-C, jag tror att du kan läsa in det antal poäng som du saknar (behöver alltså inte vara den kursen som du hoppade) nu i sommar eller under hösten.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på min mamma, hon har tagit bort mitt täcke och ersatt det med ett påslakan. Hon försöker var snäll men när jag uttryckligen sagt att jag vill ha kvar täcket så tycker jag att hon borde lyssna på mig..

Naw, du får väl helt enkelt ta och stoppa tillbaka täcket själv. Det är inte så svårt som det ser ut! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naw, du får väl helt enkelt ta och stoppa tillbaka täcket själv. Det är inte så svårt som det ser ut! :)

Nej. Hur gör man det? :unsure:

:P

Har stoppat tillbaka täcket nu, men det var hyfsat jobbigt att gå och hämta ett täcke klockan 2:24. Just vid den tidpunkten kändes det som mission impossible att behöva gå uppför en trappa och hämta ett täcke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att google har infört en svart kant i toppen av deras sida. HALLÅ, jag har faktisk en vit webbläsare vilket betyder att det blir en svart rand över skärmen, fult och jobbigt.

Jag tycker den är snygg. Verkar som att Google ska byta färgtema lite nu med tanke på att den matchar den nya YouTube-spelaren. Den är inte svart förövrigt, snarare gråbrun, #2d2d2d.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor