Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Usch vad jag hatar humorrutan i Metro, "Inrutat". Någon som någonsin ens lett lite åt den?

Nä, då var till och med Elvis oändligt mycket bättre.

Nån gång kanske den har varit lite halvt rolig, men oftast bajs. Gratistidningen City som nyligen börjat satsa hårt här har ordentliga serier i sig iaf ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vad jag hatar humorrutan i Metro, "Inrutat". Någon som någonsin ens lett lite åt den?

Nä, då var till och med Elvis oändligt mycket bättre.

Nja, den är väl duglig. Tycker dock att dom skulle kunna köra med serier från The New Yorker istället, om dom nu bara ska ha en ruta. Typ sånt här stuk;

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GAME.

Her ett presentkort sen i julas, tänkte förboka BF3 men man kan inte använda presentkortet på hemsidan. Är i malmö och tar en omväg till GAMEs butik och försöker förboka där, men tydligen kan de inte skicka spelet, utan man måste hämta det. Måste boka genom sidan för att få det skickat.

Rage.

Nån som vill köpa presentkort på 300 kr för samma pris? ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var hos tandläkaren igår och bytte ut en gammal lagning, så lång så bra. Senare under dagen upptäckte jag att lite fyllnadsmaterial fastnat på kanten av tanden, sjuuuuuuuuukt irriterande och jag sitter och känner på den med tungan hela tiden. Den är lite småvass så jag måste ringa och boka en ny tid för att få det fixat. I samma veva kanske de kan fila ner tanden som de lagade lite, kan inte riktigt stänga munnen helt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är detsamma utöver ni- och vi-formerna. Så om vi tar till exempel vivir, så har jag lärt mig att det går såhär: vivo, vives, vive, vivimos, vivéis, viven. Detta stämmer dock inte, utan det fetmarkerade "vivéis" ska vara "vivis", endast er-verb ska vara "-éis" (t ex coméis).

Jag har pluggat spanska sex år i skolan i Sverige och har aldrig hört talas om detta. Makalöst. mellow_1183292_0.gif

Vivimos visste jag men inte vivis, WTF. Jag har alltid trott att man böjer -er och -ir likadant i alla tempus. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

S2 IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HoN hade en serious downtime med nå databas problem, okej shit happens.

Loggar in nu idag och märker att det är rollbackat med stats, coins, köp, allt, till den 9'e. Som ersättning säger S2 "LOL FÖRLÅT FÖR DOWNTIME, HÄR LEK MED DOM HÄR SKINSEN ETT TAG"

DVS, alla skins i shoppen blir upplåsta för allihopa temporärt.

Bra ersättning man får för en broken produkt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor