aikjonas12 Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Usch vad jag hatar humorrutan i Metro, "Inrutat". Någon som någonsin ens lett lite åt den? Nä, då var till och med Elvis oändligt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Usch vad jag hatar humorrutan i Metro, "Inrutat". Någon som någonsin ens lett lite åt den? Nä, då var till och med Elvis oändligt mycket bättre. Nån gång kanske den har varit lite halvt rolig, men oftast bajs. Gratistidningen City som nyligen börjat satsa hårt här har ordentliga serier i sig iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 (redigerad) Redigerad 11 juni, 2011 av Boomer 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2011 Önskar att jag inte kännt igen mig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Usch vad jag hatar humorrutan i Metro, "Inrutat". Någon som någonsin ens lett lite åt den? Nä, då var till och med Elvis oändligt mycket bättre. Nja, den är väl duglig. Tycker dock att dom skulle kunna köra med serier från The New Yorker istället, om dom nu bara ska ha en ruta. Typ sånt här stuk; http://www.melafrit.com/projets/anglais/images/new-yorker.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 GAME. Her ett presentkort sen i julas, tänkte förboka BF3 men man kan inte använda presentkortet på hemsidan. Är i malmö och tar en omväg till GAMEs butik och försöker förboka där, men tydligen kan de inte skicka spelet, utan man måste hämta det. Måste boka genom sidan för att få det skickat. Rage. Nån som vill köpa presentkort på 300 kr för samma pris? ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 Alltså vafan... Verkligen från att gå till en av de bästa dagarna i livet till antagligen den värsta. "Kvinna våldtagen av flera" Och en tjej som precis tagit studenten också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2011 S2. All sorts competive gameplay har försvunnit ur spelet nu. Secret shop existerar inte längre, eller jo, i bas shoppen....... Heroes är reworkade som fan ... Hej LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2011 Jag vill klaga lite på livet. Sådär, härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 Var hos tandläkaren igår och bytte ut en gammal lagning, så lång så bra. Senare under dagen upptäckte jag att lite fyllnadsmaterial fastnat på kanten av tanden, sjuuuuuuuuukt irriterande och jag sitter och känner på den med tungan hela tiden. Den är lite småvass så jag måste ringa och boka en ny tid för att få det fixat. I samma veva kanske de kan fila ner tanden som de lagade lite, kan inte riktigt stänga munnen helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Att skära av sig en hyfsad del av vänster pekfingers knoge med en morakniv är inte det bästa man kan göra när det är superstressigt på jobbet och rövmycket att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2011 Vilket jäkla projekt det ska vara att stränga om en banjo 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 tattuering "men det stavas ju med två t på engelska" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Antingen har man ljugit för mig under hela min skolgång, eller så är mitt minne helt jävla skruvat. Verb med -ir och -er böjs inte på samma sätt i spansk presens. Oavsett vilket...glargh. Är det inte likadant i singular? o, es, e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Det är detsamma utöver ni- och vi-formerna. Så om vi tar till exempel vivir, så har jag lärt mig att det går såhär: vivo, vives, vive, vivimos, vivéis, viven. Detta stämmer dock inte, utan det fetmarkerade "vivéis" ska vara "vivis", endast er-verb ska vara "-éis" (t ex coméis). Jag har pluggat spanska sex år i skolan i Sverige och har aldrig hört talas om detta. Makalöst. Vivimos visste jag men inte vivis, WTF. Jag har alltid trott att man böjer -er och -ir likadant i alla tempus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Jag köpte tuggummin jag trodde skulle vara goda, men det var inslag av lakrits i dem. Jag tycker inte om lakrits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 S2 IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HoN hade en serious downtime med nå databas problem, okej shit happens. Loggar in nu idag och märker att det är rollbackat med stats, coins, köp, allt, till den 9'e. Som ersättning säger S2 "LOL FÖRLÅT FÖR DOWNTIME, HÄR LEK MED DOM HÄR SKINSEN ETT TAG" DVS, alla skins i shoppen blir upplåsta för allihopa temporärt. Bra ersättning man får för en broken produkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2011 Vill klaga på det förbannade jävla vädret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts