StellHell Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Blödde i tre dagar för mig med min senaste vdtand. Ser inte riktigt problemet, spotta alt. Svälj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2011 Att när man loggar ut från Google så loggar man ut från Youtube också. JAG LOGGADE UT FRÅN GOOGLE FÖR ATT JAG VILLE LOGGA UT FRÅN GOOGLE, INTE FÖR ATT JAG VILLE LOGGA UT FRÅN YOUTUBE. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2011 Att jag för tillfället är den enda i min umgängeskrets som har fyllt 20 och därför får springa till bolaget som en idiot på helgerna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Jag klagar gärna på att jag inte har ett smeknamn. "Johannes" är för långt att heta i typ alla spel som jag spelar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Jag klagar gärna på att jag inte har ett smeknamn. "Johannes" är för långt att heta i typ alla spel som jag spelar :'( Kör på Poopfeast420. Eller ja, det är ju ännu längre. Men ett bra nick i övrigt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Jag klagar gärna på att jag inte har ett smeknamn. "Johannes" är för långt att heta i typ alla spel som jag spelar :'( Tjingis Joonis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Jag klagar gärna på att jag inte har ett smeknamn. "Johannes" är för långt att heta i typ alla spel som jag spelar :'( Hannes funkar väl. Tycker det låter rätt bra. "Var är Hannes?" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 SKIIIIIIIIIIIIIT. Slutexamination i engelska om tio minuter, och jag vaknade just. Skolan ligger en timme bort. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Ingen mjölk hemma=ingen frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Ingen mjölk hemma=ingen frukost. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Kör på Poopfeast420. Eller ja, det är ju ännu längre. Men ett bra nick i övrigt!Fast... det känns inte riktigt som att folk skulle verkligen orka kalla mig det i verkligheten. Men jag håller med, bra nick i övrigt! Tjingis Joonis.Exempel på spel: Robotrek - Max antal tecken: 7. Så för att kunna heta "Tjingis Joonis" behöver jag ha 2 spar. Jag känner inte riktigt, va, att jag vill spela genom samma spel 2 gånger för att kunna heta ett så långt namn. Hannes funkar väl. Tycker det låter rätt bra. "Var är Hannes?"Tack! Senast "Hannes" var på tapeten var det en tjej som sa att hon tycker att det lät feminint. Så jag tänkte att det var lite skämmigt kanske att heta så när jag spelar spel... Rolig fakta: Som liten kallade jag mig själv för Hannis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Exempel på spel: Robotrek - Max antal tecken: 7. Så för att kunna heta "Tjingis Joonis" behöver jag ha 2 spar. Jag känner inte riktigt, va, att jag vill spela genom samma spel 2 gånger för att kunna heta ett så långt namn. "Joonis" då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Exempel på spel: Robotrek - Max antal tecken: 7. Så för att kunna heta "Tjingis Joonis" behöver jag ha 2 spar. Jag känner inte riktigt, va, att jag vill spela genom samma spel 2 gånger för att kunna heta ett så långt namn. Menade självklart enbart "Joonis"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Känner en Johannes, han brukar vi kalla för Jonne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Varför ska det alltid komma folk (troll?) och rösta ner bra klipp på youtube? Även om det är ett klipp som man inte KAN tycka illa om så är det puckon som trycker tumme ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2011 Varför ska det alltid komma folk (troll?) och rösta ner bra klipp på youtube? Även om det är ett klipp som man inte KAN tycka illa om så är det puckon som trycker tumme ner. http://oneoftheboysx.blogg.se/images/2010/400px-trollface_123558721.jpg 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 (redigerad) 1. Försov mig och fick stressa som fan för att hinna till bussen 2. Bussen gick sönder när den skulle köra iväg 2.5 dvs onödigt att stressa till bussen 3. Ersättningsbussen kom fram 20 min sent så jag missade den jag skulle byta till, nästa går en timme senare 4. Inga affärer öppna i stan kl8 förutom konsum och en närbutik 5. Kärring på konsum vägrar sälja mig en energidryck, inget leg med mig. (Är 22) 6. Får massa trista och hjärndöda uppgifter på min praktikplats 7. äckelmat till lunch 8. Upptäcker att jag har tappat min plånbok, troligen på bussen. GOOD DAY SO FAR DONT YA THINK Fortsättning i hyllningstråden Edit: 9. Batteriet slut, får fortsätta hemma Redigerad 20 maj, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 (redigerad) 5. Kärring på konsum vägrar sälja mig en energidryck, inget leg med mig. (Är 22) Helt otroligt! Redigerad 20 maj, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 5. Kärring på konsum vägrar sälja mig en energidryck, inget leg med mig. (Är 22) Samma sak hände mig, fast jag visade upp ett leg som hade gått ut en månad tidigare. Jag var/är 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Hatar när äckliga småbarnsföräldrar kommer med sina stora barnvagnar och envisas med att välja en tunnelbaneöppning där det redan står en barnvagn! Gå till nästa dörrpar istället! Upplever för övrigt att småbarnsföräldrar i Stockholm (säkert på andra platser också) över lag är bland de mest oförskämda man kan hitta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts