SilentViper Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Vill klaga på våra nya grannar som har flyttat in blir trött på dem lever fan om dagarna gap och skrik ungarna springer runt och klampar i trappan gapar och gråter så oerhört irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Så är det med barnfamiljer. Lär dig leva med det, och sluta gnäll. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Barnfamiljer kan få flytta till specialbyggda koncentrationsläger där alla har volvo, villa och vovve. I ena hörnet finns en hockeyrink så lillkillen blir glad, och i andra hörnet en ridskola så lilltjejen blir glad. Sen ett Systembolag där mamma kan köpa lådvin, och pappa kan köpa bärs. På så sätt slipper vi asen. Redigerad 26 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Barnfamiljer kan få flytta till specialbyggda koncentrationsläger där alla har volvo, villa och vovve. I ena hörnet finns en hockeyrink så lillkillen blir glad, och i andra hörnet en ridskola så lilltjejen blir glad. Sen ett Systembolag där mamma kan köpa lådvin, och pappa kan köpa bärs. På så sätt slipper vi asen.Ibland fattar jag inte om du försöker vara rolig eller bara är korkad. Det kan vara jag som har Aspergers syndrom, så klart. I så fall vill jag klaga på att ha Aspergers syndrom. Om jag inte har Aspergers syndrom kan jag passa på att klaga på Zucchini Drive som har bytt namn till Howler. Vad är det för fitterier? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Ibland fattar jag inte om du försöker vara rolig eller bara är korkad. Det kan vara jag som har Aspergers syndrom, så klart. I så fall vill jag klaga på att ha Aspergers syndrom. Om jag inte har Aspergers syndrom kan jag passa på att klaga på Zucchini Drive som har bytt namn till Howler. Vad är det för fitterier? Varken eller min vän. Jag är seriös i mina tankar kring barnfamiljer. De är dumma. Redigerad 26 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Varken eller min vän. Jag är seriös i mina tankar kring barnfamiljer. De är dumma. Konstigt nog är det White trash du snackar om, dumfan.. din familj är en barnfamilj. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Konstigt nog är det White trash du snackar om, dumfan.. din familj är en barnfamilj. White trash på Solsidan? White trash i Bromma? Konstigt nog har jag aldrig sett ölmagar och svanktatueringar där. Jag står fast vid att barnfamiljer kommer från helvetet. Jag älskar att leka den här leken Redigerad 26 april, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 (redigerad) Jag vill klaga på mina föräldrar. De sade att jag skulle följa med dem i bilen för vi skulle åka och äta mat - och åka och handla. Sedan så svänger de in på vägen som går till min bror så är jag tvungen att bära ned en säng 3 våningar från min brors föredetta lägenhet och ett par andra saker som ett par bord osv. Och inte fan fick jag mat heller, så jag fick handla och bära skit som jag inte ska behöva göra. Jävla asshole-drag av päronen. Anledningen till att det är irriterande är även att min bror flyttade, och han hjälpte inte till det minsta för han var inte ens vid lägenheten. Så jag har mer eller mindre agerat flyttfirma åt den där jävla pitten. Och det fick jag inte ens ett tack för. Redigerad 26 april, 2011 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 White trash på Solsidan? White trash i Bromma? Konstigt nog har jag aldrig sett ölmagar och svanktatueringar där. Jag står fast vid att barnfamiljer kommer från helvetet. Jag älskar att leka den här leken Du beskrev White trash. Så fort vilken samhällsklass får ett barn blir det en barnfamilj. Det betyder inte ätt det blir lådvin och skrikande barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 (redigerad) Barnfamiljer kan få flytta till specialbyggda koncentrationsläger där alla har volvo, villa och vovve. I ena hörnet finns en hockeyrink så lillkillen blir glad, och i andra hörnet en ridskola så lilltjejen blir glad. Sen ett Systembolag där mamma kan köpa lådvin, och pappa kan köpa bärs. På så sätt slipper vi asen. Jag hoppas att du driver, annars är du riktigt jävla dum i huvet. Varenda barnfamilj för inte massa liv, mamma köper inte lådvin varje dag och pappan öl varje dag. Hade du själv velat bo i ett sånt koncentrationsläger när du var liten eller? Nej, jag tror inte det.. Jag bor i en lägenhet, och har en barnfamilj som bor ovanför oss. Killen är 2 år, och flickan är 3 år. Visst, dem skriker lite ibland i trappen, men dem för verkligen inte så mycket liv. Det får man leva med, är inget som jag går runt och blir förbannad över. För den delen har inte varje familj Volvo, villa och vovve. I så fall för en vanlig tonårig mera liv, på grund av att han/hon oftast spelar högre musik än vad barnen skriker. Som om jag skulle säga att varenda person i rullstols skulle få bo i en stad för rullstolsbunda, bara för att det är så jävla drygt att man måste rollstols anpassa samhället. Ja, jag blir arg på människor som inte kan se längre än till nästippen. Redigerad 27 april, 2011 av iweX 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Jag hoppas att du driver, annars är du riktigt jävla dum i huvet. Varenda barnfamilj för inte massa liv, mamma köper inte lådvin varje dag och pappan öl varje dag. Hade du själv velat bo i ett sånt koncentrationsläger när du var liten eller? Nej, jag tror inte det.. Jag bor i en lägenhet, och har en barnfamilj som bor ovanför oss. Killen är 2 år, och flickan är 3 år. Visst, dem skriker lite ibland i trappen, men dem för verkligen inte så mycket liv. Det får man leva med, är inget som jag går runt och blir förbannad över. För den delen har inte varje familj Volvo, villa och vovve. I så fall för en vanlig tonårig mera liv, på grund av att han/hon oftast spelar högre musik än vad barnen skriker. Som om jag skulle säga att varenda person i rullstols skulle få bo i en stad för rullstolsbunda, bara för att det är så jävla drygt att man måste rollstols anpassa samhället. Ja, jag blir arg på människor som inte kan se längre än till nästippen. Tror du att jag på fullt allvar vill skicka barnfamiljer till koncentrationsläger för stereotyper? Nähä du. Som Borka sa en gång: "Man måste väl få skoja lite" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Tror du att jag på fullt allvar vill skicka barnfamiljer till koncentrationsläger för stereotyper? Nähä du. Som Borka sa en gång: "Man måste väl få skoja lite"Öh, va?: Ibland fattar jag inte om du försöker vara rolig eller bara är korkad.Varken eller min vän. Jag är seriös i mina tankar kring barnfamiljer. De är dumma. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Jag hoppas att du driver, annars är du riktigt jävla dum i huvet. Varenda barnfamilj för inte massa liv, mamma köper inte lådvin varje dag och pappan öl varje dag. Hade du själv velat bo i ett sånt koncentrationsläger när du var liten eller? Nej, jag tror inte det.. Jag bor i en lägenhet, och har en barnfamilj som bor ovanför oss. Killen är 2 år, och flickan är 3 år. Visst, dem skriker lite ibland i trappen, men dem för verkligen inte så mycket liv. Det får man leva med, är inget som jag går runt och blir förbannad över. För den delen har inte varje familj Volvo, villa och vovve. I så fall för en vanlig tonårig mera liv, på grund av att han/hon oftast spelar högre musik än vad barnen skriker. Som om jag skulle säga att varenda person i rullstols skulle få bo i en stad för rullstolsbunda, bara för att det är så jävla drygt att man måste rollstols anpassa samhället. Ja, jag blir arg på människor som inte kan se längre än till nästippen. Mycket mycket bra skrivit där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 (redigerad) Varken eller min vän. Jag är seriös i mina tankar kring barnfamiljer. De är dumma. Tror du att jag på fullt allvar vill skicka barnfamiljer till koncentrationsläger för stereotyper? Nähä du. Som Borka sa en gång: "Man måste väl få skoja lite" Ja, när du skriver att du är seriös i mina tankar kring barnfamiljer på samma sida så tror jag på fullast allvar att du är så jävla körd i huvet. Är ju inte första gången du skriver något jävligt dumt. Om du skämtar, hur i helvete ska man förstå det? Det är inget som hintar om att du skämtar, förut den sista på posten där du skriver "Jag älskar att leka den här leken." Mycket mycket bra skrivit där! Tack, inget ont mot att du klagade på barnfamiljer så. Redigerad 28 april, 2011 av iweX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Antog att Renard inte var superseriös med koncentrationsläger-kommentaren, men hans inställning till barnfamiljer är ändå vrickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Jag vill klaga på vårt mobila bredband vars hastighet halveras efter ett visst antal mb/s or whatever. VARFÖR??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 För att ni har tecknat ett abonnemang som halverar hastigheten efter ett visst antal mb upp/ner!?!?!!?!!???!!? 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2011 Ja, när du skriver att du är seriös i mina tankar kring barnfamiljer på samma sida så tror jag på fullast allvar att du är så jävla körd i huvet. Är ju inte första gången du skriver något jävligt dumt. Om du skämtar, hur i helvete ska man förstå det? Det är inget som hintar om att du skämtar, förut den sista på posten där du skriver "Jag älskar att leka den här leken." Tack, inget ont mot att du klagade på barnfamiljer så. Det är lugnt kan tillägga att det är en invandrar familj visst jag ska inte dra alla över en och samma kam finns många bra invandrar familjer som sköter sig och är trevliga. Har träffat några har inge emot dem. Men ibland blir det att man blir trött på gap och skrik från dem men så är det med svenska familjer med så jag ska inte anklaga dem bara. Som sagt det finns både bra invadrar familjer och svenska familjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 (redigerad) Det är lugnt kan tillägga att det är en invandrar familj visst jag ska inte dra alla över en och samma kam finns många bra invandrar familjer som sköter sig och är trevliga. Har träffat några har inge emot dem. Men ibland blir det att man blir trött på gap och skrik från dem men så är det med svenska familjer med så jag ska inte anklaga dem bara. Som sagt det finns både bra invadrar familjer och svenska familjer. Så vad exakt var meningen med att tillägga att de var invandrare? Jag älskar hur du själv inser att du gör ett rasistiskt uttalande, och därför garderar dig med motargument vilket helt nullifierar inlägget. Redigerad 1 maj, 2011 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Vem fan har mastrat Veronica Maggios skiva? Skäms! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts