P-C Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Spotifys gränssnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Den får anseendepoäng för den är inspirerad av en verklig händelse á la P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 (redigerad) Den får anseendepoäng för den är inspirerad av en verklig händelse á la P-C. Alltså det här med AP... Redigerad 9 april, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Människor som säger "gosh". Typ "gosh, vilken snygg tröja". 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 Benhinneinflammation 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2011 (redigerad) Vill beklaga mig över människor som bara klarar av att diskutera med folk som håller med. Har en bekant som älskar att sprida sina politiska åsikter överallt, men som sedan blir fly förbannad och vägrar diskutera när någon tycker annorlunda. Gäsp. Edit: HAHA! Såg precis att hon tagit bort mig som vän på facebook. Oh, the horror! Redigerad 17 april, 2011 av IceCandy 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Världens sämsta natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Vill beklaga mig över människor som bara klarar av att diskutera med folk som håller med. Har en bekant som älskar att sprida sina politiska åsikter överallt, men som sedan blir fly förbannad och vägrar diskutera när någon tycker annorlunda. Gäsp. Själv är jag nästan raka motsatsen till det där. Jag har, på gott och ont, ett inneboende behov av att inte hålla med folk och att ständigt ta på mig rollen som djävulens advokat. Det händer t.ex. relativt ofta att jag argumenterar för saker jag personligen inte håller med om till 100% bara för att få balans, tvist och argumentation i diskussionerna. ---- Nu när jag är här vill jag klaga på Hultenius för att han inte gör Kebab till admin så vi får lite fart och ordning på det här forumet!! Ffs, Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2011 Nu när jag är här vill jag klaga på Hultenius för att han inte gör Kebab till admin så vi får lite fart och ordning på det här forumet!! Ffs, Hultan! Inget illa om Kebab men hur skulle det hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 18 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2011 Folk som envisas med att räcka ut tungan likt Gene Simmons på varje foto som tas på dem. Det ser förjävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 Satans jävla kuk, sitter och skriver projektarbete på lovet när det är stålande sol, är kukvarmt inne i huset så jag sitter i kalsonger och det är ändå varm. Har dessutom ett dussintal andra saker förutom skolarbeten att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 Satans jävla kuk, sitter och skriver projektarbete på lovet när det är stålande sol, är kukvarmt inne i huset så jag sitter i kalsonger och det är ändå varm. Har dessutom ett dussintal andra saker förutom skolarbeten att göra... Trodde du ville klaga på snoppen först 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2011 Vill klaga på att min praktik bara är 9½ veckor, hade den varit 10 fulla veckor så hade jag fått flyga upp till Helsingfors och stannat på fint hotell i två dagar helt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 Musiken i filmen The Green Hornet. Faen så jävla jobbig den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Jag blev så himla förbannad när jag läste det där, och samtidigt jävligt rädd. För vem av oss har inte någon gång tänkt tanken att man utan förvarning ramlar ihop och inte kan andas och därefter inte få någon hjälp? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12913830.ab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Jag blev så himla förbannad när jag läste det där, och samtidigt jävligt rädd. För vem av oss har inte någon gång tänkt tanken att man utan förvarning ramlar ihop och inte kan andas och därefter inte få någon hjälp? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12913830.ab Skandal, helt klart! Men samtidigt så är det pajasars fel, det finns folk som busringer och ber om polis/brandbil/ambulans när de egentligen inte behöver det. Sedan finns det också folk som ringer efter ambulans om de vill ta sig någonstans och inte har möjlighet till bil. Allra helst om de redan ska till sjukhuset samma dag. Det är nog inte speciellt vanligt men jag vet om folk som har gjort det några gånger. Om alla som ringde in verkligen behövde hjälp så skulle de skicka hjälp till alla samtal de fick. Sedan vet jag såklart inte hur samtalet lät, om det låter så dramatiskt som texten beskriver det som så kan jag inte förstå varför det inte skickades någon ambulans. Det låter helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Jag blev så himla förbannad när jag läste det där, och samtidigt jävligt rädd. För vem av oss har inte någon gång tänkt tanken att man utan förvarning ramlar ihop och inte kan andas och därefter inte få någon hjälp? http://www.aftonblad...icle12913830.ab Sorgligt. Får väl hålla med eXotic lite, jag tror inte sjuksköterskan hade nekat ambulans om hon hade trott att den behövts. Hon lär ha jävligt dåligt samvete just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 (redigerad) Jag blev så himla förbannad när jag läste det där, och samtidigt jävligt rädd. För vem av oss har inte någon gång tänkt tanken att man utan förvarning ramlar ihop och inte kan andas och därefter inte få någon hjälp? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12913830.ab Fattar inte varför han skickade en ambulands när han helt klart ropade efter hjälp. Såg en ny artikel om hon som tog emot samtalet att hon hade blivit annmält tidigare efter det där så fick hon sparken. Helt typiskt han hade tre anmälingar mot sig och ändå fick jobba kvar och fanns inge anledning till att ge han sparken. Men nu ger dem han sparken f.ö så finns artikeln lästa här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12918423.ab Redigerad 21 april, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Fattar inte varför han skickade en ambulands när han helt klart ropade efter hjälp. Såg en ny artikel om hon som tog emot samtalet att hon hade blivit annmält tidigare efter det där så fick hon sparken. Helt typiskt han hade tre anmälingar mot sig och ändå fick jobba kvar och fanns inge anledning till att ge han sparken. Men nu ger dem han sparken f.ö så finns artikeln lästa här: http://www.aftonblad...icle12918423.ab Va? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts