Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Han har ju lite rätt samtidigt. Man ska kunna skämta om allt, även att det suger i Japan just nu.

Med tanke på alla fans som ser upp till honom och har honom som förebild tycker jag att det var jävligt dumt gjort dock. Jag har rätt rå humor, men frågan är om det han sa verkligen klassas som humor. Imo var det bara ren idioti.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitta på tunnelbanan med näsblod är ju lagom kul. Varje gång jag är förkyld plågas varje morgon av den här skiten. Tur att jag är rutinerad nog att alltid bära med mig bomull nuförtiden..

Brukar inte det blöda igenom bomullet då? Själv kör jag med Stop-Hemo. Stoppar blödningen faktiskt rätt snabbt. 260794s_1204163_0.jpg

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det ska vara så svårt att köpa saker online i Norge. Försöker köpa en dator av CDON och det går inte betala med faktura eftersom jag inte har ett riktigt norskt personnummer. Det går inte heller att betala med kreditkort eftersom jag inte har ett riktigt. Samma sak var det när jag skulle köpa en kamera från en annan sida, men då hittade jag den billigt på japanphoto där jag kunde betala på posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga lite på polisen som inte har nåt bättre för sig. Varje kväll så är det samma visa varje gång fort jag eller pappa ute och röker eller när jag ute med hunden polisen kommer i full fart dem får syn på mig eller pappa de saktar ner. Sen kryp kör polisen sen får man värsta blicken eller så blänger dem bara som om de inte hade nå tv. De kan blänga på en tills dem har tappat en ur sikte eller om man går därifrån då åker dem i normal fart

-.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga lite på polisen som inte har nåt bättre för sig. Varje kväll så är det samma visa varje gång fort jag eller pappa ute och röker eller när jag ute med hunden polisen kommer i full fart dem får syn på mig eller pappa de saktar ner. Sen kryp kör polisen sen får man värsta blicken eller så blänger dem bara som om de inte hade nå tv. De kan blänga på en tills dem har tappat en ur sikte eller om man går därifrån då åker dem i normal fart

-.-

Det kanske är hundpolisen du nämnde för ett par veckor sedan som kollar till så att Fido har det bra? ^_^

Det är ju bara positivt att de inte har något annat att lägga tiden på, tycker jag. Men kan visserligen förstå att det är lite irriterande, det påminner om varje kväll när jag traskar nerför gatan och taxibilarna sakta glider upp bredvid mig och försöker få ögonkontakt. Vad får dem egentligen att tro att jag vill hoppa in i taxin efter att jag har ignorerat dem i tio sekunder? DÄR kan vi snacka om folk som inte har något bättre för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske är hundpolisen du nämnde för ett par veckor sedan som kollar till så att Fido har det bra? ^_^

Det är ju bara positivt att de inte har något annat att lägga tiden på, tycker jag. Men kan visserligen förstå att det är lite irriterande, det påminner om varje kväll när jag traskar nerför gatan och taxibilarna sakta glider upp bredvid mig och försöker få ögonkontakt. Vad får dem egentligen att tro att jag vill hoppa in i taxin efter att jag har ignorerat dem i tio sekunder? DÄR kan vi snacka om folk som inte har något bättre för sig.

Kan väl hålla med att det är väl en positivt sak de gör ifall om det skulle hända mig eller hunden nåt så är dem ju snabbt på platsen redan. Men det är lite irriterande att det händer just varje kväll/natt när man är ute med hunden så man kan se det på både ett positivt sätt och ett negativt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på företag som säger att dom har saker i lager sen så visar det sig att så inte är fallet.

Beställde skor från Hollywood.se i torsdags(fanns i lager enligt hemsidan) Sen idag så maila dom och sa att de var slut i min storlek..

Så då får jag vänta en hel jävla vecka till för att få nya skor om man inte tar sig till sthlm.

-.-"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor