Renard Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Han har ju lite rätt samtidigt. Man ska kunna skämta om allt, även att det suger i Japan just nu. Med tanke på alla fans som ser upp till honom och har honom som förebild tycker jag att det var jävligt dumt gjort dock. Jag har rätt rå humor, men frågan är om det han sa verkligen klassas som humor. Imo var det bara ren idioti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Sitta på tunnelbanan med näsblod är ju lagom kul. Varje gång jag är förkyld plågas varje morgon av den här skiten. Tur att jag är rutinerad nog att alltid bära med mig bomull nuförtiden.. Brukar inte det blöda igenom bomullet då? Själv kör jag med Stop-Hemo. Stoppar blödningen faktiskt rätt snabbt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Brukar inte det blöda igenom bomullet då? Själv kör jag med Stop-Hemo. Stoppar blödningen faktiskt rätt snabbt. Klart det brukar, man får ju byta tuss stup i kvarten. Tack som tusan för tipset! Vad kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Att det ska vara så svårt att köpa saker online i Norge. Försöker köpa en dator av CDON och det går inte betala med faktura eftersom jag inte har ett riktigt norskt personnummer. Det går inte heller att betala med kreditkort eftersom jag inte har ett riktigt. Samma sak var det när jag skulle köpa en kamera från en annan sida, men då hittade jag den billigt på japanphoto där jag kunde betala på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Klart det brukar, man får ju byta tuss stup i kvarten. Tack som tusan för tipset! Vad kostar? Ca 50 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Att behöva tentaplugga på St. Patrick's Day. Jag har aldrig varit med om ett äkta grönt och alkoholiserat St. Patrick's-firande och såg verkligen fram emot årets. Men tji fick jag när jag upptäckte att dagen infaller idag och min tenta ligger på lördag. Blah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Vill klaga lite på polisen som inte har nåt bättre för sig. Varje kväll så är det samma visa varje gång fort jag eller pappa ute och röker eller när jag ute med hunden polisen kommer i full fart dem får syn på mig eller pappa de saktar ner. Sen kryp kör polisen sen får man värsta blicken eller så blänger dem bara som om de inte hade nå tv. De kan blänga på en tills dem har tappat en ur sikte eller om man går därifrån då åker dem i normal fart -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Vill klaga lite på polisen som inte har nåt bättre för sig. Varje kväll så är det samma visa varje gång fort jag eller pappa ute och röker eller när jag ute med hunden polisen kommer i full fart dem får syn på mig eller pappa de saktar ner. Sen kryp kör polisen sen får man värsta blicken eller så blänger dem bara som om de inte hade nå tv. De kan blänga på en tills dem har tappat en ur sikte eller om man går därifrån då åker dem i normal fart -.- Det kanske är hundpolisen du nämnde för ett par veckor sedan som kollar till så att Fido har det bra? Det är ju bara positivt att de inte har något annat att lägga tiden på, tycker jag. Men kan visserligen förstå att det är lite irriterande, det påminner om varje kväll när jag traskar nerför gatan och taxibilarna sakta glider upp bredvid mig och försöker få ögonkontakt. Vad får dem egentligen att tro att jag vill hoppa in i taxin efter att jag har ignorerat dem i tio sekunder? DÄR kan vi snacka om folk som inte har något bättre för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Det kanske är hundpolisen du nämnde för ett par veckor sedan som kollar till så att Fido har det bra? Det är ju bara positivt att de inte har något annat att lägga tiden på, tycker jag. Men kan visserligen förstå att det är lite irriterande, det påminner om varje kväll när jag traskar nerför gatan och taxibilarna sakta glider upp bredvid mig och försöker få ögonkontakt. Vad får dem egentligen att tro att jag vill hoppa in i taxin efter att jag har ignorerat dem i tio sekunder? DÄR kan vi snacka om folk som inte har något bättre för sig. Kan väl hålla med att det är väl en positivt sak de gör ifall om det skulle hända mig eller hunden nåt så är dem ju snabbt på platsen redan. Men det är lite irriterande att det händer just varje kväll/natt när man är ute med hunden så man kan se det på både ett positivt sätt och ett negativt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 JÄVLA BULLSHIT STRÅLHELVETESFANHELVETE. 14 års tid och jag blir fortfarande lika förbannad på dessa jävla bullshit strålar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 Jag vill klaga på företag som säger att dom har saker i lager sen så visar det sig att så inte är fallet. Beställde skor från Hollywood.se i torsdags(fanns i lager enligt hemsidan) Sen idag så maila dom och sa att de var slut i min storlek.. Så då får jag vänta en hel jävla vecka till för att få nya skor om man inte tar sig till sthlm. -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2011 JÄVLA BULLSHIT STRÅLHELVETESFANHELVETE. 14 års tid och jag blir fortfarande lika förbannad på dessa jävla bullshit strålar. First try utan freeze, fan vad bra jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Gah, förkyld, lagom segt då man ska genomföra tre intervjuer öga-mot-öga samt ett par telefonintervjuer idag. do not want Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 First try utan freeze, fan vad bra jag är Det är ju EGENLTIGEN inte svårt. Men direkt när jag dör en gång så kommer all barndomsilska tillbaka och då gör jag bara misstag. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Bråtens kuk vad halt det ska vara på uppfarten. All sandning spelar ingen roll när allt bara poleras ju mer man försöker komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Det är ju EGENLTIGEN inte svårt. Men direkt när jag dör en gång så kommer all barndomsilska tillbaka och då gör jag bara misstag. :< NESkontrollen har bitmärken utav en anledning :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Hur blev spelet Angry Birds populärt? Jag ser ingenting med det här spelet som är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 Hur blev spelet Angry Birds populärt? Jag ser ingenting med det här spelet som är kul. För att det tilltalade en hel mängd med andra människor. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 (redigerad) edit afdsdadsaffads. det var inget Redigerad 30 mars, 2011 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2011 edit afdsdadsaffads. Antar att du just upptäckte att du inte är det. http://www.gtasajten.com/iphone-appar-49766/page__st__60__p__1204148#entry1204148 Jag tycker det är skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts