Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Vill klaga på alla bilister som inte vet att man ska stanna vid ett jävla övergångsställe då dem har plikt att stanna! Eller är dem så lata att dem inte orkar att bromsa in och låta folk passera?

ELLER! så går man över och bilisten måste tvärnita :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har skrivit på msn i typ en halvtimme och man känner för att spela ett spel. Man stänger de öppna konversationerna och sekunderna senare precis innan man startar spelet så får man ett meddelande.. sen ett till.. och ett till. Jag som var inställd på att spela! Helvete :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har skrivit på msn i typ en halvtimme och man känner för att spela ett spel. Man stänger de öppna konversationerna och sekunderna senare precis innan man startar spelet så får man ett meddelande.. sen ett till.. och ett till. Jag som var inställd på att spela! Helvete :(

Finns alltid en offline knapp ;)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, känner igen det där. Brukar skylla på att jag har läxa eller nåt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet Wolfcry, han är med på forumet han har exakt samma problem fast när det gäller steam då och jag har också fått samma problem på sistone!

Helt jävla tyst en hel dag när man inte spelar nånting eller dylikt, men direkt när jag startar ett spel, spelar ingen roll om det är ett steam spel eller inte så börjar folk som man knappt pratar med där spamma till en!

Är det ett steam spel så blir det "DUDE WTF, I WANNA JOIN TOO!!!!!!!"

Är det ett icke steam spel blir det "DUDE, COME AND JOIN US ON THIS SERVER LOLZ"

Fucking förbannelse i tell you!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tecken på att det är dags att flytta hemifrån #2:

Visst, det är helt okej att föräldrarna använder min dator (det är trots allt bara den som är kopplad till skrivaren), men att de klantar bort alla mina öppna flikar (har ofta 20+ öppna) är otroligt enerverande! Inte första gången det händer heller. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, det är helt okej att föräldrarna använder min dator (det är trots allt bara den som är kopplad till skrivaren), men att de klantar bort alla mina öppna flikar (har ofta 20+ öppna) är otroligt enerverande! Inte första gången det händer heller. :angry:

Det lyckades min kusin med flera gånger förr i tiden också. Sedan dess har jag tränat mig själv till att bara ha några få, mest besökta flikar öppna och ha resten som bokmärken istället. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla fitt mediecenter till XP, den lyckades låsa sig och efter en omstart av datorn så sparades inte min pågående inspelning, dvs det den redan spelat in försvann :cry:

Känner att en ny CPU till medipc:n är av stort behov, den arbetar multum av väldigt små saker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20! Jag kan typ ha två flikar öppna, det känns så stökigt med fler(och så blir min dator seg).

Jag vill igen klaga på feber. Nu är jag helt vansinnig. Fick det för två veckor sedan under några dagar, efter det hade jag hosta fram tills i lördag då jag kände mig nästan helt återställd. Jag och en kompis bestämmer att vi ska träna nästa dag(första gången på flera veckor) och vad händer? Jag får ett nytt satans skitvirus. Vaknar upp på söndag med hosta men går till jobbet ändå och känner hur febern kommer över mig. Idag mår jag piss!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor