Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag skulle gärna skänka dig mitt fördomsfria och kärleksfulla perspektiv på samhället och människan - helt kostnadsfritt! Men när du ändå känner för att skänka bort 500 kr kan jag väl skicka ett PM med mina bankuppgifter.

Förresten: alla jävla SD-as hänger på flashback. Så du vet. Jag kan bifoga länken till det forumet i ovan nämnda PM.

Lägger ner nu. Nu kommer SD in i bilden då spårar det. Tillbaks till tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Jag var alkohol påverkad när dom kom fram.

2 Dom visade inte respekt på det sättet dom sa att vi skulle gå.

3 Det finns inga andra sittplatser, vi fick våran sittplats av personalen. Det var en liten soffgrupp med fåtöljer till.

4 Jag tänker inte bli bort knuffad om några säger "vi har reserverat", det fanns ingen lapp att det var reserverat, ingen personal som sa till oss. Det var till och med en som jobbade där som sa att vi kunde sitta där. Så dom har inte reserverat någonting. Tänker inte vara en sucker som blir bort körd för att dom tror man är det. Dom ska inte ha min plats för att dom kommer med rövar historier. Ljuger man så förtjänar man ingen respekt.

5 Dom flesta här på forumet är från små städer i Sverige som inte har samma blandning som här. Det här var i Södertälje, jag går skola där. Jag vet vad det är för typer och jag vet vilka människorna var. Bo i stockholmsområdet, gå i skola i ett invandrar tät område, sen kan ni komma och säga att jag har fel.

u-mad___camron_1202972_0.jpg

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som alltid ska vara "ÅH, VAD VILL DU HA FÖR NÅGOT PÅ DIN FÖDELSEDAG?"

^this thousands and thousands of time over and over and over again!

----

Mitt minne, eller rättare sagt mig ö.h.t. Jag håller på att rusta upp min moped som jag har haft ett jävla bra tag nu, hade tänkte att sälja den nu till våren, allt är i fint skick förutom att den saknar en funktionabel kick och ett stöd.

Kicken och stödet vet jag att ska ha liggandes hemma någonstans, men jag kan för guds skull verkligen inte hitta någon utav sakerna någonstans alls.

Note to self: När jag städar undan grejer, lägg dom på idiotsäkra ställen som jag alltid skulle leta på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ingenting."

"AMEN JO, NÅGOT VILL DU VÄL HA?"

"Nej."

"MEN JO, NU VÄLJER DU NÅGOT DU VILL HA."

"En yacht."

"AMEN SLUTA SKÄMTA"

Erbjud dig inte när jag säger nej först då.

Kom igen, du kan ju säga typ "Godis, godis i mängder!" istället för att tråka ner situationen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ingenting."

"AMEN JO, NÅGOT VILL DU VÄL HA?"

"Nej."

"MEN JO, NU VÄLJER DU NÅGOT DU VILL HA."

"En yacht."

"AMEN SLUTA SKÄMTA"

Erbjud dig inte när jag säger nej först då.

Jag håller faktiskt med dig för en gång skull. ;)

Hatar att bli tjatad på när födelsedagen börjar närma sig, eller julafton också för den delen. Jag tycker att man ska sluta att använda presenter som ett sätt att fira saken. För mig är det fullt tillräckligt att samla släkten en kväll, äta gott och ha det trevligt tillsammans. Sedan ger jag blanka fan i om jag får presenter eller inte.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller faktiskt med dig för en gång skull. ;)

Hatar att bli tjatad på när födelsedagen börjar närma sig, eller julafton också för den delen. Jag tycker att man ska sluta att använda presenter som ett sätt att fira saken. För mig är det fullt tillräckligt att samla släkten en kväll, äta gott och ha det trevligt tillsammans. Sedan ger jag blanka fan i om jag får presenter eller inte.

Varför kan man bara trycka på gilla knappen en gång!

.. Passande tråd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor