eXotic Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 "Beck's, finns det på systemet? Du dricker alltid så konstig öl, Ante!" Va!? Är du seriös? Beck's var ju en av de första ölen jag kom i kontakt med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Va!? Är du seriös? Beck's var ju en av de första ölen jag kom i kontakt med! Värt att tillägga är att killen som sade det "avnjöt" en Kung medan han sade det. Inte för att Beck's är jättemycket bättre alltså, ochd et gör ju hela historien ännu konstigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 http://tackaalliansen.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 http://tackaalliansen.se/ Sånt där är så jävla löjligt och barnsligt. Man kan göra exakt likadant med vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Sånt där är så jävla löjligt och barnsligt. Man kan göra exakt likadant med vänstern. Absolut kan man det, jag letade efter någon slags motsats till http://tackaalliansen.se/ så att inte Sniper skulle gå i taket men jag kunde inte hitta något... men jag tycker knappast att det är "jävla löjligt och barnsligt" oavsett hur subjektiv källan är - de flesta politiska beslut får positiva konsekvenser såväl som negativa och det är förstås naturligt att kritisera den sittande regeringen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 Absolut kan man det, jag letade efter någon slags motsats till http://tackaalliansen.se/ så att inte Sniper skulle gå i taket men jag kunde inte hitta något... men jag tycker knappast att det är "jävla löjligt och barnsligt" oavsett hur subjektiv källan är - de flesta politiska beslut får positiva konsekvenser såväl som negativa och det är förstås naturligt att kritisera den sittande regeringen. Mycket bra skrivet! relaterat: http://whatthefuckhasobamadonesofar.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 http://tackaalliansen.se/ Många av de där lösryckta rubrikerna och besluten är bara negativa för folk med en kommunistorienterad världsbild. Personligen tyckte jag faktiskt att mycket av det som "presenterades" där på sidan lät ganska vettigt. Kom ihåg: Government is not the solution to our problems; government IS the problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Alkoholism. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Till höger om F12 på mitt nya tagentbord finns det en knapp som inte är till för nått, det stör mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Värt att tillägga är att killen som sade det "avnjöt" en Kung medan han sade det. Inte för att Beck's är jättemycket bättre alltså, ochd et gör ju hela historien ännu konstigare. Berättade du för honom att Becks är Tysklands största exportöl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Berättade du för honom att Becks är Tysklands största exportöl? Får göra det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Curly Skrivet 7 februari, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Jag vill klaga på att det här hände. 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Jag vill klaga på att det här hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Jag vill klaga på pakistanier som försöker ragga upp en på irc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Jag vill klaga på pakistanier som försöker ragga upp en på irc. Charmig kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 Jag vill klaga på pakistanier som försöker ragga upp en på irc. DET VAR JAG! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2011 "My penis is like your pussy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Vill klaga på föräldrar som är negativa och som alltid har något att klaga på. Idag t.ex. Jag - Jag har fixat möte på City Gross imorgon, så tror jag har praktik nu Pappa - Då får du ta dig upp till skolan imorgon, bara att stiga upp! Varför inte "Toppen, hoppas det går bra. Vilken tid ska du dit?" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Snubben i tvättstugan. Jag stod för ett tag sedan och hängde min tvätt i boendets tvättstuga i godan ro efter att jag hade tvättat alla dagens maskiner. Två i 60 grader och två i 40. Vissa plagg hamnade i torktumlaren och resten i torkskåpet. Nöjt tänkte jag att tvätten skulle ha god tid på sig att torka eftersom jag hade torktid i hela två timmar framöver (trots att tvättiden enbart räckte en timme till, systemet är utformat så att det blir överlappningar). Precis när jag skulle göra mig redo för att bege mig tillbaka till lägenheten kom en man in och ställde sig vid en pärm som låg där inne. Det var pärmen man bokar sina tvättider i. När han bokat tiden alldeles efter min och lade märke till att jag tänkte lämna tvättmaskinerna tomma frågade han förnöjt på bruten svenska: "Är du tvättar klar?". Jag svarade så klart: "Javisst! Med tvättmaskinerna är jag klar, så de kan du ta så länge. Men jag har minsann torktid fram till 8! " medan jag hytte lite skämtsamt med fingret och flinade. "Absolut! Okokok! " fick jag till svar innan han försvann ut för att hämta sin tvätt, och jag gick tillbaka hem. Klockan 19:53 vandrar jag ner till tvättstugan igen och får till min förfärelse se att tvätten som jag tidigare hängt i ett av torkskåpen har lagts på ett bord, och i skåpet hängde nu okända manskläder. "VADFALLS! " tänkte jag, "VEM TALLAR PÅ ANDRA MÄNNISKORS TVÄTT!? ". Torktumlarna snurrade dock fortfarande förnöjt och det andra torkskåpet hade han inte rört, så jag lugnade snabbt ner mig när jag kände på tvätten han lagt fram och insåg att den åtminstone var torr. Det andra torkskåpet tömdes snabbt ner i min IKEA-kasse och allt däri var, även det, torrt. Men nu skulle det största mysteriet uppenbara sig; tvätten i torktumlarna var lika blöt som när jag lade i den! Torktumlartvätten som alltid brukar hinna torka på en timme, och den här gången var de inte ens speciellt fulla! De snurrade ju när jag lämnade tvättstugan, och de snurrade när jag återvände! Vadan detta? Min teori är att tvättstugesnubben har tagit ut min tvätt och torkat sin egen innan han lade sig på span utanför min dörr. När han sedan fick se att jag var på väg tillbaka till tvättstugan sprang han dit före för att röja undan sina spår och sedan gömma sig. Han hade dock beräknat tidsåtgången fel och hann inte hänga tillbaka tvätten i ett av skåpen och lät den därför ligga på bordet. Även om teorin möjligtvis innehåller felaktigheter så är jag HELT säker på att det är hans fel! Därmed riktar jag detta klagomålsinlägg till tvättstugesnubben. Som hämnd vred jag såklart av värmen i torkskåpet han hade claimat och öppnade dörren på vid gavel. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 (redigerad) Snubben i tvättstugan. Jag stod för ett tag sedan och hängde min tvätt i boendets tvättstuga i godan ro efter att jag hade tvättat alla dagens maskiner. Två i 60 grader och två i 40. Vissa plagg hamnade i torktumlaren och resten i torkskåpet. Nöjt tänkte jag att tvätten skulle ha god tid på sig att torka eftersom jag hade torktid i hela två timmar framöver (trots att tvättiden enbart räckte en timme till, systemet är utformat så att det blir överlappningar). Precis när jag skulle göra mig redo för att bege mig tillbaka till lägenheten kom en man in och ställde sig vid en pärm som låg där inne. Det var pärmen man bokar sina tvättider i. När han bokat tiden alldeles efter min och lade märke till att jag tänkte lämna tvättmaskinerna tomma frågade han förnöjt på bruten svenska: "Är du tvättar klar?". Jag svarade så klart: "Javisst! Med tvättmaskinerna är jag klar, så de kan du ta så länge. Men jag har minsann torktid fram till 8! " medan jag hytte lite skämtsamt med fingret och flinade. "Absolut! Okokok! " fick jag till svar innan han försvann ut för att hämta sin tvätt, och jag gick tillbaka hem. Klockan 19:53 vandrar jag ner till tvättstugan igen och får till min förfärelse se att tvätten som jag tidigare hängt i ett av torkskåpen har lagts på ett bord, och i skåpet hängde nu okända manskläder. "VADFALLS! " tänkte jag, "VEM TALLAR PÅ ANDRA MÄNNISKORS TVÄTT!? ". Torktumlarna snurrade dock fortfarande förnöjt och det andra torkskåpet hade han inte rört, så jag lugnade snabbt ner mig när jag kände på tvätten han lagt fram och insåg att den åtminstone var torr. Det andra torkskåpet tömdes snabbt ner i min IKEA-kasse och allt däri var, även det, torrt. Men nu skulle det största mysteriet uppenbara sig; tvätten i torktumlarna var lika blöt som när jag lade i den! Torktumlartvätten som alltid brukar hinna torka på en timme, och den här gången var de inte ens speciellt fulla! De snurrade ju när jag lämnade tvättstugan, och de snurrade när jag återvände! Vadan detta? Min teori är att tvättstugesnubben har tagit ut min tvätt och torkat sin egen innan han lade sig på span utanför min dörr. När han sedan fick se att jag var på väg tillbaka till tvättstugan sprang han dit före för att röja undan sina spår och sedan gömma sig. Han hade dock beräknat tidsåtgången fel och hann inte hänga tillbaka tvätten i ett av skåpen och lät den därför ligga på bordet. Även om teorin möjligtvis innehåller felaktigheter så är jag HELT säker på att det är hans fel! Därmed riktar jag detta klagomålsinlägg till tvättstugesnubben. Som hämnd vred jag såklart av värmen i torkskåpet han hade claimat och öppnade dörren på vid gavel. Fnissade riktigt högt raktigenom. Ditt användande av smileys gjorde det ännu bättre. Jävla tvättstugesnubbe! Edit: Men hur kan det komma sig att tvätten i torkskåpen var torr men inte den i torktumlarna? Redigerad 8 februari, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts