Pixiegnom Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 (redigerad) Hur menar du? Subtitles? Typ när de ska annonsera en vinnare och så står namnet på samma rad som "Och vinnaren är..."? Det hatar jag med, brukar sluta läsa texten vid sådana tillfällen, det är svårt så jag brukar koncentrera mig på en punkt långt upp på skärmen, eller till och med utanför bild ibland. T.ex ja. Tycker det är dumt att använda dubbla rader under såna situationer, då man självklart läser båda raderna. - Och vinnaren är... - Simpa! Men också när t.ex folk blir chockade mitt i en mening eller liknande. - OMG, jag kommer aldrig kunna... *WOOHOOO* Har aldrig varit speciellt bra på att förklara, men ni kanske förstår. Redigerad 21 januari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 T.ex ja. Tycker det är dumt att använda dubbla rader under såna situationer, då man självklart läser båda raderna. - Och vinnaren är... - Simpa! Men också när t.ex folk blir chockade mitt i en mening eller liknande. - OMG, jag kommer aldrig kunna... *WOOHOOO* Har aldrig varit speciellt bra på att förklara, men ni kanske förstår. Jodå, jag förstår hur du menar, och jag håller med dig fullständigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Vill klaga på folk som ska säga emot saker vad man än säger. T.ex. Kollade sidan om utbildningar och såg att det fanns pole dancing för 6åringar. Så sa jag "ehm, bara jag som tycker det här är life fel?" men då genast började en kompis och käfta emot och säga att det är normalt och bra träning och kom med saker som "bara för ungen kör poledancing så betyder det inte att barnet blir strippa". Blir bara irriterad på folk som bara vill käfta emot och vill ha rätt när man själv säger något som stämmer, usch. Håller med! Har en kompis som nästan automatik ska säga emot mig så fort jag säger något. Jag vill klaga på elräkningen. 5000nok, sist var det bara ca 1000. Funderar seriöst på om vår hyresvärd försöker blåsa oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Full människor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Håller med! Har en kompis som nästan automatik ska säga emot mig så fort jag säger något. Jag vill klaga på elräkningen. 5000nok, sist var det bara ca 1000. Funderar seriöst på om vår hyresvärd försöker blåsa oss. Första räkningen man får är alltid liten. Så har den varit de två gångerna jag har stått för elen. Sen så är även elräkningen under en tre månaders period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Min hud är tydligen för känslig för rakapparater än så länge. Ser ut som ett fittmongo i ansiktet. Som jag gjorde tidigt in under högstadiet. Har fått en jäkla finnattack kring hakan som jag får bomba med mammas mirakelkrämer och täckstift. Arrrghhhhhhhhhhh kukbög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 (redigerad) David Helenius. Måste alla skämt kretsa kring sex? Verkligen? Lite originalitet skulle inte skada. Redigerad 22 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Armar. När man försöker sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Armar. När man försöker sova. THE ARMS! THE ARMS! THEY'RE EVERYWHERE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 + http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs796.ash1/168622_493588402522_579467522_6095940_4108075_n.jpg = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 "Haha, vilket dumt inlägg och det har fått anseendepoäng. VEM i hela världen plussar det här?" *klickety för att kolla* *råkade klicka på plusset* "FFFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!" 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 "Haha, vilket dumt inlägg och det har fått anseendepoäng. VEM i hela världen plussar det här?" *klickety för att kolla* *råkade klicka på plusset* "FFFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!" Ahahahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 "Haha, vilket dumt inlägg och det har fått anseendepoäng. VEM i hela världen plussar det här?" *klickety för att kolla* *råkade klicka på plusset* "FFFFFFFUUUUUUUUUUUU!!!!" Det är roligt för att det är sant! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Personer som går in alldeles för hårt i tävlingar stör jag mig på. Igår var det nattinnebandy i skolan. I sista gruppspelsmatchen möter vi ett lag från en trea som redan är utslaget och inte har nåt att spela för. Men ändå satsar de fullt. Det är okej, men 'satsa fullt' för dom är att slakta i varje närkamp, och inte med rena tacklingar, utan tjuvnyp och fula tacklingar. En kompis springer ner och ska hämta bollen nere vid väggen (inga sarger). Han står framåtböjd, med ryggen mot planen. Då kommer en motståndare och ger han en hård tackling så han flyger in i väggen. Tacklingar i ryggen är riktigt farliga, och fega, och brukar ofta bli matchstraff för dom även i hockey. Lite senare springer en annan kille i vårt lag med bollen längst kanten. Då kommer en annan snubbe trycker upp han i ribbstolarna vid sidan av planen. Han skada knäet och kunde inte spela mer. Tacklar man folk bakifrån och in i ribbstolar i en "skoj"turnering i skolan så är man fan lite dum i huvudet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Folk som inte har någon självinsikt och inte kan skilja på tonarter, folk som spottar Goodman, Landgren och Sandoval i ansiktet med deras pretentiösa stil och förväntar sig en high-five efteråt. FFFFFFFFFFFAAAAAAAAA------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 AAAAAAAAAH AATT DET INTE ÄR OCH ALLT SOM SOM HON INTE BETEDE PÅ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Har sagt det förr, men folk som äter när dom sitter i skype, vent, ts osv. Finns inget äckligare att höra någon knapra chips, flingor, eller mat i mick medan man spelar. Jag själv mutar alltid för att ta ett chips, hatar att knapra i micken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Att du skulle snöa just idag! Har fan inte kört skoter på 2 månader! Blir tidigast nästcka vecka i så fall, kanske man kan skolka från skolan och ta en tur om man har tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 "Beck's, finns det på systemet? Du dricker alltid så konstig öl, Ante!" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Förkylning -.-. Men tur iallafall man har nässpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts