Plaisir Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Ah, läste aldrig på deras sida. Jag har jobbat på sibas webb och förstår inte varför man skulle vilja skicka två separata packet istället för att bara skicka allt i ett. Två spel får plats utan problem i ett brev. Men jag tror nog att det är posten som är boven i lösa skivor dramat. Posten är en motherfucking bermudatriangel som gör kaos med allt som går igenom. Det gör dom för att kunna skicka spel som dom inte har inne senare. Vilket enligt mig faktiskt är helt ok iom att jag i såna fall skulle få det spel som dom har innan dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1386.snc4/163891_486542837522_579467522_5993510_3934953_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Dessa jävla mynt. Har aldrig åkt till ett land som har så jäkla många mynt. 1,2,5, 20, 50, 1 (pound) och 2 (pound) är i myntform och det går inte en enda dag utan att man måste bli förbannad på plånboken som blir lika tung som en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Dessa jävla mynt. Har aldrig åkt till ett land som har så jäkla många mynt. 1,2,5, 20, 50, 1 (pound) och 2 (pound) är i myntform och det går inte en enda dag utan att man måste bli förbannad på plånboken som blir lika tung som en bil. Plastic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Dessa jävla mynt. Har aldrig åkt till ett land som har så jäkla många mynt. 1,2,5, 20, 50, 1 (pound) och 2 (pound) är i myntform och det går inte en enda dag utan att man måste bli förbannad på plånboken som blir lika tung som en bil. Indeed-o, Euron är också horig när det kommer till mynt. Jag vill ha en valuta baserad enbart på sedlar, annars kommer jag fortsätta kontantvägra! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Jävla horkuksInternet, inte en hel match har jag lyckats spela sedan jag startade min PS3 runt 20-hugget. Det lär ju ha varit jävligt bra för min W/L-ratio. Skittelia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Blocketannonsörer. "iPhone 4, HELT NY - endast använd i en månad." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Vet inte riktigt i vilken tråd jag skall posta detta, men Sarah Palin är ju helt rubbad. Det visste vi ju ioförsig förut, men ändå. http://www.buzzfeed.com/chrismenning/the-best-comments-from-sarah-palins-facebook-wall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Människor på stan! Alltid lika jävla bråttom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 (redigerad) Människor på stan! Alltid lika jävla bråttom! Håller med, men det som är lika irriterande är att det inte verkar finnas något mellanting (förutom när jag själv traskar då, det är perfekt takt): antingen så går folk stressat som du säger, eller så sölar de fram - gärna tre stycken i bredd - så att man får ta myrsteg bakom dem innan man får chansen att jogga om dem... Redigerad 14 januari, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Håller med, men det som är lika irriterande är att det inte verkar finnas något mellanting (förutom när jag själv traskar då, det är perfekt takt): antingen så går folk stressat som du säger, eller så sölar de fram - gärna tre stycken i bredd - så att man får ta myrsteg bakom dem innan man får chansen att jogga om dem... Och det värsta med dom stressade är, att dom inte har bråttom någonstans heller. Antingen måste dom stressa in på en affär skitsnabbt för att sedan i lugn och ro kolla in sakerna där. Eller stressa som fan till ett visst ställe för att sedan vänta 5 minuter där på någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Och det värsta med dom stressade är, att dom inte har bråttom någonstans heller. Antingen måste dom stressa in på en affär skitsnabbt för att sedan i lugn och ro kolla in sakerna där. Eller stressa som fan till ett visst ställe för att sedan vänta 5 minuter där på någon! Jag är typen du avskyr. Jag stressar alltid på stan. Gör det av det enkla skälet att jag avskyr stan och allt jag vill är att få klart det jag kom dit för att göra och sedan åka hem. Ska jag ner på stan för att handla en skjorta hoppar jag av bussen, går snabbt, snabbt till affären, betalar och jäktar till bussen. Stan är ett vidrigt ställe. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Jag är typen du avskyr. Jag stressar alltid på stan. Gör det av det enkla skälet att jag avskyr stan och allt jag vill är att få klart det jag kom dit för att göra och sedan åka hem. Ska jag ner på stan för att handla en skjorta hoppar jag av bussen, går snabbt, snabbt till affären, betalar och jäktar till bussen. Stan är ett vidrigt ställe. Känner verkligen igen mig. Jag trivs inte alls på stan och ogillar att bara gå runt och strosa. Gör det jag ska göra och drar därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Känner verkligen igen mig. Jag trivs inte alls på stan och ogillar att bara gå runt och strosa. Gör det jag ska göra och drar därifrån. För mig är det inte stan det handlar om, den gillar jag. Däremot ogillar jag att shoppa och att ha ärenden i stan utan föredrar att strosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Även jag är snabbgåare. Inte så att jag är riktigt stressad såvida jag inte har nån tid att passa, men till exempel när jag skulle luncha med mamma. Går i min normaltakt mot restaurangen, tror mamma går bredvid, så kollar jag åt sidan, så strosar hon lugnt ett par meter bakom och kollar i skyltfönster. Nu när jag ändå är i klagotråden. Finskor. Mycket mer påfrestande sätt att prata än finnar. Värst är Johanna Koljonen, för hon kompletterar det med en väldig framfusig och "på" stil. Ivrig typ. Sen hon finskan i Beck, Stina Rautelin. Tyst kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Facebook whine 1. Folk som tar cam bilder varje dag med kompisar och spammar ut en i taket så nästan hela framsidan är full i bilder när dom gör fula miner. 2. Folk som skriver deppiga saker om att dom inte orkar livet och vill dö. Tänker alltid "Men hoppa från en bro för i helvete". Attention whores! 3. Vad gör vi? Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Jag vill klaga på grupparbeten i skolan. Jag vet att det är vitalt att kunna fungera i en grupp, men när man paras ihop med inkompetenta personer känns det riktigt drygt att betyget påverkas bara för att man drog nitlotten. I arbetsmarknaden, när jag jobbar med folk som är lika kompetenta som jag själv, kommer det inte vara så farligt, men killen jag jobbar med nu är helt hopplös. Vi skulle skriva en analys på 2-3 sidor. Jag skrev drygt två sidor och hoppades på att han i alla fall kunde fylla ut den sista... Vi landade på cirka 2,5 sidor. Nej, det är inte för att jag låser ute honom och inte låter honom göra något, jag guidar honom bäst jag kan men han får bara inte fram något. Vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Berätta för läraren vad du känner och tycker. Det gjorde jag en gång vilket gav mig MVG i ett arbete och resten av gruppen G. Jag menar också självklart att jag hade gjort mig förtjänt av MVG och resten av gruppen G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 (redigerad) Skolan har meddelat att du inte studerar på heltid under vårterminen 2011. Du kan bara få studiehjälp om du studerar på heltid. Jävligt kul, när min studie- och yrkesvägledare sa att jag skulle få 75% av studiemedlet, eftersom jag pluggar 75%... Redigerad 18 januari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Attention whores. Hihihihi vad roliga dom är! Loggar in på facebook, ser text liknande "ÅHH jag vill bara dö, livet suger", man försöker vara snäll och kommer med en kommentar som "Finns om du behöver prata vettu" Och får tillbaka "MEN LÄMNA MIG IFRED, JAG VILL INTE PRATA OM DET, FATTA NÅN JÄVLA GÅNG" Jaha.... men varför LÄGGER DU DÅ UT DET PÅ FACEBOOK SÅ HELA JÄVLA VÄRLDEN KAN SE DET DIN DUMMA HORA!?!?!?!?! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts