Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Ah, läste aldrig på deras sida.

Jag har jobbat på sibas webb och förstår inte varför man skulle vilja skicka två separata packet istället för att bara skicka allt i ett. Två spel får plats utan problem i ett brev.

Men jag tror nog att det är posten som är boven i lösa skivor dramat. Posten är en motherfucking bermudatriangel som gör kaos med allt som går igenom.

Det gör dom för att kunna skicka spel som dom inte har inne senare.

Vilket enligt mig faktiskt är helt ok iom att jag i såna fall skulle få det spel som dom har innan dom andra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessa jävla mynt. Har aldrig åkt till ett land som har så jäkla många mynt. 1,2,5, 20, 50, 1 (pound) och 2 (pound) är i myntform och det går inte en enda dag utan att man måste bli förbannad på plånboken som blir lika tung som en bil.

Indeed-o, Euron är också horig när det kommer till mynt.

Jag vill ha en valuta baserad enbart på sedlar, annars kommer jag fortsätta kontantvägra!

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Människor på stan!

Alltid lika jävla bråttom!

Håller med, men det som är lika irriterande är att det inte verkar finnas något mellanting (förutom när jag själv traskar då, det är perfekt takt): antingen så går folk stressat som du säger, eller så sölar de fram - gärna tre stycken i bredd - så att man får ta myrsteg bakom dem innan man får chansen att jogga om dem...

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med, men det som är lika irriterande är att det inte verkar finnas något mellanting (förutom när jag själv traskar då, det är perfekt takt): antingen så går folk stressat som du säger, eller så sölar de fram - gärna tre stycken i bredd - så att man får ta myrsteg bakom dem innan man får chansen att jogga om dem...

Och det värsta med dom stressade är, att dom inte har bråttom någonstans heller. Antingen måste dom stressa in på en affär skitsnabbt för att sedan i lugn och ro kolla in sakerna där. Eller stressa som fan till ett visst ställe för att sedan vänta 5 minuter där på någon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det värsta med dom stressade är, att dom inte har bråttom någonstans heller. Antingen måste dom stressa in på en affär skitsnabbt för att sedan i lugn och ro kolla in sakerna där. Eller stressa som fan till ett visst ställe för att sedan vänta 5 minuter där på någon!

Jag är typen du avskyr. Jag stressar alltid på stan. Gör det av det enkla skälet att jag avskyr stan och allt jag vill är att få klart det jag kom dit för att göra och sedan åka hem. Ska jag ner på stan för att handla en skjorta hoppar jag av bussen, går snabbt, snabbt till affären, betalar och jäktar till bussen. Stan är ett vidrigt ställe.

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är typen du avskyr. Jag stressar alltid på stan. Gör det av det enkla skälet att jag avskyr stan och allt jag vill är att få klart det jag kom dit för att göra och sedan åka hem. Ska jag ner på stan för att handla en skjorta hoppar jag av bussen, går snabbt, snabbt till affären, betalar och jäktar till bussen. Stan är ett vidrigt ställe.

Känner verkligen igen mig. Jag trivs inte alls på stan och ogillar att bara gå runt och strosa. Gör det jag ska göra och drar därifrån.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även jag är snabbgåare. Inte så att jag är riktigt stressad såvida jag inte har nån tid att passa, men till exempel när jag skulle luncha med mamma. Går i min normaltakt mot restaurangen, tror mamma går bredvid, så kollar jag åt sidan, så strosar hon lugnt ett par meter bakom och kollar i skyltfönster.

Nu när jag ändå är i klagotråden. Finskor. Mycket mer påfrestande sätt att prata än finnar. Värst är Johanna Koljonen, för hon kompletterar det med en väldig framfusig och "på" stil. Ivrig typ. Sen hon finskan i Beck, Stina Rautelin. Tyst kvinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Facebook whine

1. Folk som tar cam bilder varje dag med kompisar och spammar ut en i taket så nästan hela framsidan är full i bilder när dom gör fula miner.

2. Folk som skriver deppiga saker om att dom inte orkar livet och vill dö. Tänker alltid "Men hoppa från en bro för i helvete". Attention whores!

3. Vad gör vi? Nu kör vi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på grupparbeten i skolan.

Jag vet att det är vitalt att kunna fungera i en grupp, men när man paras ihop med inkompetenta personer känns det riktigt drygt att betyget påverkas bara för att man drog nitlotten. I arbetsmarknaden, när jag jobbar med folk som är lika kompetenta som jag själv, kommer det inte vara så farligt, men killen jag jobbar med nu är helt hopplös. Vi skulle skriva en analys på 2-3 sidor. Jag skrev drygt två sidor och hoppades på att han i alla fall kunde fylla ut den sista... Vi landade på cirka 2,5 sidor. Nej, det är inte för att jag låser ute honom och inte låter honom göra något, jag guidar honom bäst jag kan men han får bara inte fram något. Vad gör man?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Attention whores. Hihihihi vad roliga dom är!

Loggar in på facebook, ser text liknande "ÅHH jag vill bara dö, livet suger", man försöker vara snäll och kommer med en kommentar som "Finns om du behöver prata vettu" Och får tillbaka "MEN LÄMNA MIG IFRED, JAG VILL INTE PRATA OM DET, FATTA NÅN JÄVLA GÅNG"

Jaha.... men varför LÄGGER DU DÅ UT DET PÅ FACEBOOK SÅ HELA JÄVLA VÄRLDEN KAN SE DET DIN DUMMA HORA!?!?!?!?!

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor