Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Jag vill klaga på Alliansen pissande på yttrandefriheten, mina egna sovvanor, min boxer, domarna på PES2011, domarna i FM11, domarna i Eredivisie, La Liga och egentligen alla ligor, disciplinnämnden i Eredivisie, Elaine i Seinfeld, Lisa i The Simpsons, tråkigheten i att laga mat, när det inte finns mat hemma, vädret, de som ändrade alla tågtider med några minuter (det blir en jävla skillnad), tisdagsmornar, torsdagar, datakunskapläraren, naturkunskap, matte, tyska, Lars-Åke Lagrell, Staffan Werme (Fp), Jim's Värld, tv-utbudet på kvällarna, TV6 val av filmer samt när Family Guy är tråkiga, dryga och dåliga.

De fetstilta det som stör mig mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dusch har betett sig konstigt på senaste. Jag kan ha önskad temperatur i ungefär fem minuter innan det blir ganska mycket kallare i ungefär en lika lång stund. Eftersom att jag fryser så lätt innebär det att jag står och huttrar halva tiden. Det ska göra ont av värmen. Inte kylan, för tusan.

Oh, edit: Det har snöat skitmycket. Inte alls skoj. Och lägenheten är kall för att min hund inte trivs annars. Och vi brukar ha typ 27 grader vanligtvis. Nu har vi 25, kanske. Sitter fullt påklädd med fötterna mot elementet och fryseeeeeeeeeeeeeeeer. Har en oplockad gås med Gud när jag kommer till himlen.

Redigerad av felshoe
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dusch har betett sig konstigt på senaste. Jag kan ha önskad temperatur i ungefär fem minuter innan det blir ganska mycket kallare i ungefär en lika lång stund. Eftersom att jag fryser så lätt innebär det att jag står och huttrar halva tiden. Det ska göra ont av värmen. Inte kylan, för tusan.

Oh, edit: Det har snöat skitmycket. Inte alls skoj. Och lägenheten är kall för att min hund inte trivs annars. Och vi brukar ha typ 27 grader vanligtvis. Nu har vi 25, kanske. Sitter fullt påklädd med fötterna mot elementet och fryseeeeeeeeeeeeeeeer. Har en oplockad gås med Gud när jag kommer till himlen.

FRYSER DU VID 25 GRADER!?

Då har du jävligt låg kyltolerans. Just nu har vi 19.8 här hemma och jag sitter i bara kalsipperna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FRYSER DU VID 25 GRADER!?

Då har du jävligt låg kyltolerans. Just nu har vi 19.8 här hemma och jag sitter i bara kalsipperna.

Då är du galen! Jag har haft under 20 grader i mitt rum en gång. En! Låg under duntäcket i pyjamas och skakade till sömns. Vid 19 grader kommer det ju vattenånga ur munnen.. hrm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor