Frusciante Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Jag vill klaga på Alliansen pissande på yttrandefriheten, mina egna sovvanor, min boxer, domarna på PES2011, domarna i FM11, domarna i Eredivisie, La Liga och egentligen alla ligor, disciplinnämnden i Eredivisie, Elaine i Seinfeld, Lisa i The Simpsons, tråkigheten i att laga mat, när det inte finns mat hemma, vädret, de som ändrade alla tågtider med några minuter (det blir en jävla skillnad), tisdagsmornar, torsdagar, datakunskapläraren, naturkunskap, matte, tyska, Lars-Åke Lagrell, Staffan Werme (Fp), Jim's Värld, tv-utbudet på kvällarna, TV6 val av filmer samt när Family Guy är tråkiga, dryga och dåliga. De fetstilta det som stör mig mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Mjölken från Skånemejeriet var slut, så morsan var tvungen att köpa från... ARLA. AHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 (redigerad) Min dusch har betett sig konstigt på senaste. Jag kan ha önskad temperatur i ungefär fem minuter innan det blir ganska mycket kallare i ungefär en lika lång stund. Eftersom att jag fryser så lätt innebär det att jag står och huttrar halva tiden. Det ska göra ont av värmen. Inte kylan, för tusan. Oh, edit: Det har snöat skitmycket. Inte alls skoj. Och lägenheten är kall för att min hund inte trivs annars. Och vi brukar ha typ 27 grader vanligtvis. Nu har vi 25, kanske. Sitter fullt påklädd med fötterna mot elementet och fryseeeeeeeeeeeeeeeer. Har en oplockad gås med Gud när jag kommer till himlen. Redigerad 5 januari, 2011 av felshoe 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Min dusch har betett sig konstigt på senaste. Jag kan ha önskad temperatur i ungefär fem minuter innan det blir ganska mycket kallare i ungefär en lika lång stund. Eftersom att jag fryser så lätt innebär det att jag står och huttrar halva tiden. Det ska göra ont av värmen. Inte kylan, för tusan. Oh, edit: Det har snöat skitmycket. Inte alls skoj. Och lägenheten är kall för att min hund inte trivs annars. Och vi brukar ha typ 27 grader vanligtvis. Nu har vi 25, kanske. Sitter fullt påklädd med fötterna mot elementet och fryseeeeeeeeeeeeeeeer. Har en oplockad gås med Gud när jag kommer till himlen. FRYSER DU VID 25 GRADER!? Då har du jävligt låg kyltolerans. Just nu har vi 19.8 här hemma och jag sitter i bara kalsipperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Felshoe är awesome. Han skulle frysa i öknen (på dagtid ofc) om han blev placerad där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 FRYSER DU VID 25 GRADER!? Då har du jävligt låg kyltolerans. Just nu har vi 19.8 här hemma och jag sitter i bara kalsipperna. Då är du galen! Jag har haft under 20 grader i mitt rum en gång. En! Låg under duntäcket i pyjamas och skakade till sömns. Vid 19 grader kommer det ju vattenånga ur munnen.. hrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Jag tror Felshoe mäter sin inomhustemperatur i Kelvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 (redigerad) Ja han är en kallblodig jävel den där Felshoe! Redigerad 5 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Mhm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Jag vill klaga på att jag spärrat mitt bankkort, så nu kan jag inte betta så mycket som jag vill på Kanada - Ryssland. Får syssla med småsummor så länge, suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LostInTheWoods Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Varför är det så mycket månad kvar i slutet av lönen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Varför är det så mycket månad kvar i slutet av lönen? Gillar du Bon Iver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Jag vill klaga på alla dessa jävla helgdagar då posten inte delas ut. JAG VILL HA MITT ASSASSIN'S CREED II https://static.flashback.info/img/smilies2/rant.gif Redigerad 6 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Vill klaga på Renards avatar. Skär i ögonen när man scrollar runt i forumet, blendar inte alls in och gör livet jobbigt. Tror det är scrollbarsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Vill klaga på Xazzi som klagar på Renards sköna avatar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Jag vill klaga på Lajnux eftersom han klagar på att jag klagar på Renards avatar... eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Jag vill klaga på Xazzi som först klagar på Renard och sedan på Lajnux för att Lajnux klagade på Xazzi och Renard hyllade Lajnux för att sedan bli klagad av kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Och stackars jag hamnar liksom någonstans mitt i mellan edit: mitt mellan benen kanske Redigerad 6 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Skärpning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts