Renard Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 De är väl inte hycklare bara för att de låter sina kunder ha en fri vilja? De uppmanar folk att sluta röka, inte mer än så. Så om jag går fram till en själmordsbenägen människa och säger "Nej! Ta inte livet av dig!" och sen pekar på en bro lite längre bort och säger "Men där finns en bro du kan hoppa från" så är inte det fel? Jag vet att mitt exempel är mer extremt än ICA's, men det är ju samma typ av situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Endast curling håller mig intresserad. Haha, vet inte om du är ärlig, men: Håller med till 100%! Konstigt kanske, men jag tycker helt seriöst att curling är kul att titta på när sverige spelar. Nej men, jag var helt seriös! Curling är väldigt intressant och till skillnad från annan sport som jag inte har testat på så kan jag i denna förstå tänket och taktiken på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 http://www.gti.se/schema/DT3C.bmp PARTY HARD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Vill klaga på att jag inte har någon aning om vad jag ska göra på nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Vill klaga på föjande ting: Lightroom som har slarvat bort mina inställningar. Gustaf som gjort så jag måste åka till tingsrätten... 80 mil bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Hävda aldrig att ni är immun mot att bli berusad på fest. Det var mäkta jobbigt att motbevisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2011 Detoxing processer. Fuck them to hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Föräldrar på Facebook. Inte för att jag är vän med någon av mina, men jag stör mig på alla andras. Man blir ju helt jävla ninjadaimglassad när man läser hur fan dom skriver ibland. ** Hedman: ja ha är det så här du meddelar eller rättare sagt frågar om du får. ok. men jag tycker det är så kul att du är med felle, så sov på. God natt. Vad fan liksom? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Börjar jobba imorgon. Julledigheten slut. Jag är trött. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Föräldrar på Facebook. Inte för att jag är vän med någon av mina, men jag stör mig på alla andras. Man blir ju helt jävla ninjadaimglassad när man läser hur fan dom skriver ibland. ** Hedman: ja ha är det så här du meddelar eller rättare sagt frågar om du får. ok. men jag tycker det är så kul att du är med felle, så sov på. God natt. Vad fan liksom? Fattar inte riktigt varför folk är vänner med sina föräldrar, jag är själv inte det då det är lite för privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Universitet/högskole-reklamer "Gå in på våran hemsida, säg vad du är bra på och vad du är intresserad av så hjälper vi dig" ... om jag visste det så skulle jag inte gå på eran jävla fittskola, skulle jag? jag är inte bitter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Prettojävlar som går runt med små mössor upprullade på toppen av skallen som en kippa. Vad är grejen? Skaffa en mössa som täcker öronen för i helvete. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Prettojävlar som går runt med små mössor upprullade på toppen av skallen som en kippa. Vad är grejen? Skaffa en mössa som täcker öronen för i helvete. Ja, det är ju faktiskt januari, inte jewni 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Ja, det är ju faktiskt januari, inte jewni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Prettojävlar som går runt med små mössor upprullade på toppen av skallen som en kippa. Vad är grejen? Skaffa en mössa som täcker öronen för i helvete. Det är ju snyggt! Mode slutade vara funktionellt för ett bra tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Det är ju snyggt! Mode slutade vara funktionellt för ett bra tag sen. Modet dog iomed dagens fjortisar kom... Nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Det är ju snyggt! Mode slutade vara funktionellt för ett bra tag sen. +1 Modet dog iomed dagens fjortisar kom... Nuff said! Va? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Jävlar! Många turister som kommer över hit brukar köpa endags-resekort som gör att man får åka oändligt mycket buss och tunnelbana under en dag. Den billigast varianten (som de flesta köpte/köper kostade 4.60. När jag idag skulle köpa ett sådant kort åt en annan kostade den billigaste versionen 8.00 (ÅTTA!!!!!). De har nästan fördubblat priset. Bra där. De har även ökat priset från en bussfärd från 1.80 till 2.20. Dessutom har de höjt VAT-skatten med flera procent. En sak de snackat massor om här i media. Det märks att finanskrisen slagit till hårt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Jävlar! Många turister som kommer över hit brukar köpa endags-resekort som gör att man får åka oändligt mycket buss och tunnelbana under en dag. Den billigast varianten (som de flesta köpte/köper kostade 4.60. När jag idag skulle köpa ett sådant kort åt en annan kostade den billigaste versionen 8.00 (ÅTTA!!!!!). De har nästan fördubblat priset. Bra där. De har även ökat priset från en bussfärd från 1.80 till 2.20. Dessutom har de höjt VAT-skatten med flera procent. En sak de snackat massor om här i media. Det märks att finanskrisen slagit till hårt alltså. Jääävlar! Vilken tur att det inte hände innan vi hann dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Postkodslotteriet. Skenheliga jävlar. Genomskådade deras hyckleri redan från första början. Men men, det finns ju de personer som är så pass blåögda och naiva att de tror att deras pengar går oavkortat till välgörenhet. Jomen tjena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts