kicken Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Vill klaga på julkänslan jag har nu jämfört den jag hade när jag var liten This^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 (redigerad) Människor som tror att innebandy är en sport som man bryr sig om. Som allvarligt tycker att det borde få samma utrymme i media som fotboll/hockey/whatevs Redigerad 24 december, 2010 av Gof 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Människor som tror att innebandy är en sport som man bryr sig om. Som allvarligt tycker att det borde få samma utrymme i media som fotboll/hockey/whatevs Håll käften din jävla hora. Innebandy är ju dubbelts så intressant som jävla horkukfittbögsepekukhorfotboll. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Nu är ni tysta båda två. Båda är ointressanta i jämförelse med MMA, det vet alla på hela jordklotet och i universum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Segling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Endast curling håller mig intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Endast curling håller mig intresserad.Haha, vet inte om du är ärlig, men: Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Endast curling håller mig intresserad. Konstigt kanske, men jag tycker helt seriöst att curling är kul att titta på när sverige spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 André Pops. Mannen har ju varken talang eller karisma. Att förvandla julafton till en enda lång personlig sportkrönika... fy fan säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Blåst på 600:- !! Lite smått förbannad, men om killen som blåste mig (vet vem han är) går med på att lösa det civiliserat så är det inget att hetsa upp sig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Blåst på 600:- !! Lite smått förbannad, men om killen som blåste mig (vet vem han är) går med på att lösa det civiliserat så är det inget att hetsa upp sig över. Hur gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Hur gick det till? Skulle köpa röka, dels till mig själv, och sen till två polare som fyller år idag. Killarna vi mötte stack med pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Blåst på 600:- !! Lite smått förbannad, men om killen som blåste mig (vet vem han är) går med på att lösa det civiliserat så är det inget att hetsa upp sig över. Hahah, amatör. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Skulle köpa röka, dels till mig själv, och sen till två polare som fyller år idag. Killarna vi mötte stack med pengarna. Egd. Jag vill klaga på klottrare, men det tar jag i fylletråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Skulle köpa röka, dels till mig själv, och sen till två polare som fyller år idag. Killarna vi mötte stack med pengarna. Jag har köpt en halva oregano en gång. Det var pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Skulle köpa röka, dels till mig själv, och sen till två polare som fyller år idag. Killarna vi mötte stack med pengarna. Haha, en kompis till mig från Norrland kom till Stockholm för att göra sig ett leverne som hashlangare. Slutade med att han skulle köpa ett hekto för 5000:- och blev rånad på alla pengarna plus mobil och plånbok. Lite dumt att anta att alla som säljer knark är ärliga typer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Försäkringskassan. Väntar fortfarande på pengar som jag borde fått i förrgår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Hycklar ICA. Kör igång en sluta-röka kampanj men fortsätter sälja cigaretter själva. Det finns ju pengar att tjäna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Hycklar ICA. Kör igång en sluta-röka kampanj men fortsätter sälja cigaretter själva. Det finns ju pengar att tjäna. De är väl inte hycklare bara för att de låter sina kunder ha en fri vilja? De uppmanar folk att sluta röka, inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Hycklar ICA. Kör igång en sluta-röka kampanj men fortsätter sälja cigaretter själva. Det finns ju pengar att tjäna. Finns det en marknad har det egentligen inget annat val än att fortsätta sälja. Sen tjänar de ju säkert multum på alla nikotinplåster och tuggummin de säljer till alla som nu "ska försöka sluta".... Sådan PR har alltid två sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts