Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Försvarsmakten har börjat skicka ut besked till de personer som inte har blivit antagna till GMU1 redan nu. Besked till de som har blivit antagna kan komma från någonstans i mitten av december.

Det är en jäkla jobbig väntan.. Och det är sjukt jobbigt att gå till dörren varje morgon för att se ifall det har kommit något brev från FM. Ligger det där så kan man med all sannolikhet ta för givet att man inte är antagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på flera saker.

- Man borde förbjudas att gå in i fylletråden när man är nykter (på morgonen). Alkoholfilter behövs.

- Hur lyckades jag vakna klockan sex på morgonen med en sko i ansiktet och en massa öppnade brev från banken - mitt i sängen?

- Varför diskade jag inte igår?

- Det är skitigt på mitt skrivbord.

- Jag orkar inte göra någonting.

- Jag är hungrig som bara den, men hittar ingen snabbmat i varken kylen eller frysen.

Nej, nu blir det Subway, en dusch och lite diskande.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ctrl+F. Hur många gånger har man inte tackat gudarna för detta fantastiska verktyg när man stött på en vägg av text i sökandet efter information?

att det här inte finns i verkliga livet tex i böcker eller i minnen.

Hur härligt vore inte det?

Eller att kunna ställa sig o blicka ut över en karta och tänka på det man vill ha o få fram det.

Dåligt programmerat Gud!

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni ser hur ni lider av det, men tänk då på oss juridikstudenter som måste sitta med lagboksjäveln på tentorna och skumma sida efter sida. Visst har vi tillgång till databaser på nätet, men eftersom det ändå är den gamla goda lagboken som gäller på tentorna så måste man så gott som använda den åtminstone en del annars också för att stryka under och markera lagrum osv. Annars är man ju körd när man verkligen behöver hitta snabbt, dvs. på tentan.

Prisa gud den dagen alla tentor skrivs på dator och man har tillgång till databaserna online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte med Alliansen längre, har ledsnat totalt. Vänsterpartiet 2014!

Haha! Där fick du mig allt.

------

Jag vill klaga på Johnny Depp. Han är ful och förstör det fina i alla filmer han medverkar i.

Jag vill också klaga på den som tyckte att en snopptävling var en dålig idé. Det var en bra idé. ÄR en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte med Alliansen längre, har ledsnat totalt. Vänsterpartiet 2014!

Hahaha! Nästan så man gick på den själv...

Nej du, så dum i huvudet är jag inte ^_^

--

Jag vill klaga på... inte så mycket faktiskt. Det har varit en tämligen trevlig dag idag, så nu ska jag in i hyllningstråden!

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Ni har säkert hört talas om de ändrade bussrutterna i Malmö? De är extremt jobbigt att gå från slussen till Värnhem. Pga de jobbiga minusgraderna som får den till synes glada dagen att bli rena rama mardrömmen, så är det ännu jobbigare att ha tanken i bakhuvudet att foten kan ha förfrusit.

Ursäkta för luddig beskrivning. Ha det så bra gtasajtare. ;)

Redigerad av goar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Ni har säkert hört talas om de ändrade bussrutterna i Malmö? De är extremt jobbigt att gå från slussen till Värnhem. Pga de jobbiga minusgraderna som får den till synes glada dagen att bli rena rama mardrömmen, så är det ännu jobbigare att ha tanken i bakhuvudet att foten kan ha förfrusit.

Ursäkta för luddig beskrivning. Ha det så bra gtasajtare. ;)

Usch ja. Nu går bussarna i Åkarp 4 gånger/timmen istället för 3. Usch.. :mf_doof:

Tror hela Skåne har påverkats faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor