RavenE Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 (redigerad) Jag har guidat 95or runt min skola i några timmar. Dö. Hjärnan är mos nu. Alla frågar samma saker. "Får man en egen dator?" Får man installera msn på den? :D T: Jag vill klaga på att jag inte beställde PS3:an tidigare i veckan, har absolut ingenting att göra i helgen. Redigerad 27 november, 2010 av RavenE 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Får man spela på Jepser.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 "Får man en egen dator?" Huvudfråga faktiskt. När man svarar med ett ganska obrytt "ne, får man itte serru!1 det är John Baur eller NTI du tänker på nu" så fick jag en gång svaret "Vars ligger NTI???" ... Jag vill klaga på idioter som väljer gymnasium pga att man får en dator. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Jag vill klaga på att vi är så gott som granne med Ryssland. Inte bara för att det är ett obehagligt land, utan mest för att de har ett sådant obehagligt klimat som de bara öser över oss. En miljon minusgrader dygnet runt, elva månader om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Förkylning och feberdrömmar. Hade en dryg jävla feberdröm inatt, tyvärr kan jag inte riktigt komma på hur den var just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Jag vet inte vilket: Att levaMitt livMen inte båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Facebooks jävla fitt-iPhone app har buggat hela morgonen. Fick fan hjärtattack när det var svart både här och där. Trodde jag fått döda fucking pixlar i halva skärmen. :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Jag vill klaga på att min kontorsstol har gått från att ha varit bekväm till att nu vara hård och otrevlig mot min bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Att vara sjuk är sämst, i alla fall i fyra dagar som jag varit nu. Att vara hem från skola en dag kan vara skönt men inte fyra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Jag vill klaga på att jag, för första gången på riktigt länge, mår skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 (redigerad) Var inne och köpte övningsteoriprov på körskolan idag som man ska kunna logga in och göra på internet i deras elevcentral, men jag kommer inte in med de uppgifter jag fick. Jag skriver riktiga teoriprovet på måndag. Jag vill döda min körskola lite. Edit: Inte bara för att jag inte kommer åt proven, utan för att receptionen är så otroligt jävla dålig på allt. Redigerad 3 december, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2010 Jam, som efter två veckor fortfarande inte har lagat min gitarr. Jag är skittrött på att spela på min elgitarr och när jag får tillbaka min stålsträngade kommer jag vara ovan vid avstånden. Men, jag måste ju spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 (redigerad) ARGH jag hatar att inte bo i någon större stad ibland... Filmen Somewhere, regisserad av Sofia Coppola - visas vad jag har sett endast i Stockholm. och vem vet när den släpps på DVD? eller kommer ut på nätet? Skit SF som väljer att visa skitfilmer som Red eller Piranha... Redigerad 5 december, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Varför är vår garageuppfart/parkering så jävla stor? Och varför snöar det igen? 2 timmars skottande och jag är inte klar än, och nu börjar snön fylla på igen, wtf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Jag pissar på Logikens signatur.... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Jag blir tokig på att Felshoe har en länk kopplad till bilden i sin signatur, råkar alltid trycka på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Jag blir tokig på att Felshoe har en länk kopplad till bilden i sin signatur, råkar alltid trycka på den. Det är inte meningen! Jag råkar få det så. Är alldeles för oteknisk för att inte ha det så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Det är inte meningen! Jag råkar få det så. Är alldeles för oteknisk för att inte ha det så.. Kopiera in detta, och endast detta! http://img840.imageshack.us/img840/476/sign2d.jpg[/code] 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Kapitalism. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Busschauförer som inte kan hälsa... Ett enda "Hej" gör hela resan så mycket trevligare. Har åkt buss två gånger idag och blivit ignorerad båda gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts