Jump to content

Klagomuren

darkjak
 Share

Recommended Posts

Kan ju klaga på hur jävla tidigt jag är tvungen att vakna idag på grund av att Arbetsförmedlingen ska komma förbi praktikplatsen för att se hur det går.

Lyssnar på Frida - Upp och Hoppa, hoppas på att den får mig att gå ur sängen.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på föräldrar som ringer hela tiden. Mina föräldrar spamm ringer verkligen i timmar om man inte svarar för att man sover eller liknande. Först ringer mobilen, sen hem telefonen, mobil hemtelefon. Så fortsätter det så i timmar tills man svarar. Och ALLTID är det något helt oviktigt som att fråga om min bror är hemma. Inte konstigt att jag slutat svara i telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill klaga på föräldrar som ringer hela tiden. Mina föräldrar spamm ringer verkligen i timmar om man inte svarar för att man sover eller liknande. Först ringer mobilen, sen hem telefonen, mobil hemtelefon. Så fortsätter det så i timmar tills man svarar. Och ALLTID är det något helt oviktigt som att fråga om min bror är hemma. Inte konstigt att jag slutat svara i telefonen.

Känner med dig. Jag vet helt säkert att jag inte kommer ha någon hemtelefon när jag bor själv. Djävulens påfund, det där. De enda som ringer till den är föräldrar och försäljare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att det alltid, alltid är jag som får vara host vid förfester. Det finns flera andra som har rum eller lägenheter perfekt utformade för för- eller efterfester, men alla vill vara här. Visst är det skönt att vara den som slipper gå hem till sig själv i kylan för att jag redan är hemma, men det blir ofta stökigt när folk ska dricka en jäkla massa öl och ha sig. Och soffan hamnar fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner med dig. Jag vet helt säkert att jag inte kommer ha någon hemtelefon när jag bor själv. Djävulens påfund, det där. De enda som ringer till den är föräldrar och försäljare.

Så jävla sant. När man väl har skolledigt en dag och vill ta det lugnt hemma, så börjar hemtelefon ringa 20 gånger klockan 10 på morgonen. 19 av gångerna så är det en jävla försäljare som väcker en, den tjugonde gången så är det mamma eller pappa som ringer och frågar om jag är hemma.

"Nej, jag bara svarade i hemtelefon för att det var roligt!"

Idioter, alla är idioter, jag är den ända bra människan på jorden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill klaga på att det alltid, alltid är jag som får vara host vid förfester. Det finns flera andra som har rum eller lägenheter perfekt utformade för för- eller efterfester, men alla vill vara här. Visst är det skönt att vara den som slipper gå hem till sig själv i kylan för att jag redan är hemma, men det blir ofta stökigt när folk ska dricka en jäkla massa öl och ha sig. Och soffan hamnar fel.

Så där känner jag med. Känns som folk tar förgivet att förfesten ska vara hemma hos oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäkla Tele2. De har sagt hur länge som helst att slutfakturan på mitt abonnemang ska vara klar att betala så att jag kan beställa en iPhone. I förrgår lovade de att det skulle vara klart idag, men det är självklart inte så det blev. Imorgon väntar nya samtal och klagomål och allt vad det nu är. Argh.

När man beställer en slutfaktura så kommer ju den "på" nästa faktura ju. Du har med andra ord redan när du beställer en slutfaktura möjlighet att beställa en ny telefon med samma nummer om det är från samma företag annars är det bara o beställa en ny och sedan be om en förflyttning av numret och hejsan hoppsan :)

Edit: Jag vill klaga på att teliabutiken i stan fick in 2 (två) HTC Desire HD och jag var trea i kön xD

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla sant. När man väl har skolledigt en dag och vill ta det lugnt hemma, så börjar hemtelefon ringa 20 gånger klockan 10 på morgonen. 19 av gångerna så är det en jävla försäljare som väcker en, den tjugonde gången så är det mamma eller pappa som ringer och frågar om jag är hemma.

"Nej, jag bara svarade i hemtelefon för att det var roligt!"

Idioter, alla är idioter, jag är den ända bra människan på jorden!

Skaffa Nix eller vad det heter nu när vi hade hemtelefoni så ringde försäljarna stupi kvarten så tipsade syrran om det så efter vi skaffade det så slutade dem att ringa. Är inte säker på att det heter så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är rätt upprörd, har suttit och smsat mycket till en Telia-mobil den här månaden. Har inte brytt mig om kostnaden så mycket i tron om att det var 19 öre per sms... Visade det sig nu att det var 69 öre. Över 150 spänn bort-smsade. pinch_1182596_0.gif

Men jag kan väl samtidigt hylla Tele2, upptäckte just att de har ett studenterbjudande, ett paket med 3000 fria sms i månaden till alla operatörer mm. Blir att byta så snart som mecenatkortet är fixat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor